20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - West Brom 21/12 20.45  (Lest 62832 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #405 på: 22. Des. 2011, 09:12 »
 :frenetisk: Me må få inn ein stoppar og ein spiss (som ikkje skal spela afrikameisterskapet).  :frenetisk:

Greit nok at me har ein tynn stall, men ein må kunne forventa meir enn det laget presterte i går. Eg tykkjer den formen me viser per dags dato er ein skikkeleg nedrykksform. Det er ikkje det at eg trur me rykke ned, men me kjem ikkje til å greia topp 10 viss me ikkje forsterkar i januar.

Slik ståa er no so saknar eg Nolan og Barton. Eg saknar deiras sterke sider.

Likar forslaget til Kø1. Eg meinar og at me mot Bolton bør ha ein skikkeleg kampplan som mot Stoke for eksempel. Den bør innehalda ein skikkeleg kontringsstrategi. Ja, Pardew får studera WBA frå kampen i går. Dei såg ut som dei kunne skåra på kvart jevla angrep. Om dette er kunn grunna Colo og Co sin svake prestasjon er eg usikker på, men mot Bolton må me vera meir "forberedt".
Alle hugsar vel 5-1 tapet forrige sesong med Colo/Willi som stopparpar. Då hadde me og hatt ein god periode, men so gjekk det i svart for dei fleste...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #406 på: 22. Des. 2011, 09:43 »
Hjelper ikke å ha en god kampplan så lenge vi ikke har nok førstelagsspillere friske til å gjennomføre den :) I løpet av få kamper har vi blitt rammet av skader og suspensjoner på viktige spillere. Vi var gode mot Swansea, Chelsea og City. At vi stod igjen med ett poeng i disse kampene ser jeg som urettferdig. Med litt bredere stall og situasjonen kunne vært annerledes. Vi bare må få inn en spiss og en stopper i vinduet.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #407 på: 22. Des. 2011, 09:55 »
nå vil jeg gjerne se en 4-5-1 eller 4-3-3. er samme formasjon omtrent uansett, og trenger virkelig ba en støtte spiller på topp? virker som han scorer bare han blir foret med gode innlegg.

hba-tiote-harris-cabaye-obertan
                    Ba

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #408 på: 22. Des. 2011, 10:00 »
Hjelper ikke å ha en god kampplan så lenge vi ikke har nok førstelagsspillere friske til å gjennomføre den :) I løpet av få kamper har vi blitt rammet av skader og suspensjoner på viktige spillere. Vi var gode mot Swansea, Chelsea og City. At vi stod igjen med ett poeng i disse kampene ser jeg som urettferdig. Med litt bredere stall og situasjonen kunne vært annerledes. Vi bare må få inn en spiss og en stopper i vinduet.

Nei, og det hjelpe ikkje når nesten heile laget spelar so dårleg som i går. I dei to siste kampane kan ein ikkje skulda på skadar og suspensjonar. Det er ikkje berre å få inn 2 nye og so er alt fryd og gammen att. Alle må heva seg mange hakk og finna tilbake til den formen me hadde. Det er frå Norwich-kampen og til no eg meinar me har likna eit nedrykkslag. Det kan ikkje fortsetja. Eg kreve poeng mot Bolton.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #409 på: 22. Des. 2011, 10:17 »

Nei, og det hjelpe ikkje når nesten heile laget spelar so dårleg som i går. I dei to siste kampane kan ein ikkje skulda på skadar og suspensjonar.

Nåh. Vi er for avhengige av Cabaye, og vi savnet ham dypt mot WBA. I tillegg manglet vi også Williamson,  Guthrie og Taylor.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #410 på: 22. Des. 2011, 10:20 »
Den største "nøkkelen" til vår begredelige form mener jeg helt klart er Steven Taylor. Er ikke overbevist om at vi hadde kommet særlig dårligere fra det om Coloccini hadde vært den som hadde vært ute resten av sesongen.

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #411 på: 22. Des. 2011, 13:53 »
Den største "nøkkelen" til vår begredelige form mener jeg helt klart er Steven Taylor. Er ikke overbevist om at vi hadde kommet særlig dårligere fra det om Coloccini hadde vært den som hadde vært ute resten av sesongen.

Helt enig. :nikke: Gi mannen morfin og dra han opp av sykesengen slik at vi får tilbake tryggheten i forsvaret.
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #412 på: 22. Des. 2011, 13:55 »

Taylor har vært et savn. Men i tillegg har spillere som var gode i begynnelsen av sesongen vært elendige fremover i det siste, og da tenker jeg spesielt på Jonas og Best. Tiotes fravær kan heller ikke undervurderes. Mao er den sviktende formen et resultat av svekkelse i alle lagdeler.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #413 på: 22. Des. 2011, 14:08 »

Taylor har vært et savn.

:o :thumbsu: :clap: :worthy:

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #414 på: 22. Des. 2011, 15:27 »
Hehe :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #415 på: 22. Des. 2011, 16:04 »
Absolutt spennende med 4-3-3

Krul
Simpson-Colo-?-Santon
   Cabaye-Tiote-harris
Best/Ameobi-Ba-Ben Arfa
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #416 på: 22. Des. 2011, 18:45 »
Gutierrez has played 1415 minutes this season, compared to Hatem Ben Arfa?s 328. Both players have two assists.
La nå fyren få prøve seg på en av sidene. Det kan da ikke bli så veldig masse værre hverken på den ene eller den andre siden.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #417 på: 22. Des. 2011, 20:15 »
Få inn Samba frå Blackburn og HOOPER å Celtic, så snakker vi topp 6 i mai  :wub:
Så får Ferguson og Ben Arfa gå på hver sin kant!
« Siste redigering: 22. Des. 2011, 20:20 av Jonny »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #418 på: 22. Des. 2011, 21:33 »

Taylor har vært et savn. Men i tillegg har spillere som var gode i begynnelsen av sesongen vært elendige fremover i det siste, og da tenker jeg spesielt på Jonas og Best. Tiotes fravær kan heller ikke undervurderes. Mao er den sviktende formen et resultat av svekkelse i alle lagdeler.

Den sviktende formen tror jeg i utgangspunktet er knyttet opp mot S. Taylor sitt skadefravær. Han har en holdning og væremåte på banen som jeg tror er særdeles undervurdert. Måten han uredd hiver seg inn i alle mulige situasjoner for å hinder eller blokkere avslutninger og hvordan han tråkker skikkelig til i hver eneste duell er noe jeg tror smitter lett over på lagkammerater.
Dessuten så er han en veldig god midtstopper som har utviklet et veldig godt samspill med Coloccini.
Han er ikke uerstattelig, men erstatterne frem til nå holder et mye dårligere nivå, desverre.

Forskjellen på NUFC nå og tidligere i sesongen er forsvaret. Jeg synes ikke det er så galt offensivt. Vi puttet 2 mål både mot Norwich og WBA. Det ville tidligere i sesongen holdt til seier. Nå slipper vi motstanderne til altfor lett og får billige og enkle mål imot grunnet sløvt forsvarspill.
Må begynne å tette igjen bakover, da kommer 3 poengerne også. Må NUFC score 3-4 mål i hver kamp for å få en seier blir det lenge til neste 3 poenger.
« Siste redigering: 22. Des. 2011, 21:35 av Frode »

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #419 på: 22. Des. 2011, 22:11 »
Helt sant Frode. Det er bare det at om en måned så forsvinner måla også til Afrika. Da er vi ganske ille ute med stallen pdd..