20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600  (Lest 54403 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Man City - Newcastle 19/11 kl.1600
« på: 07. Nov. 2011, 17:59 »
Toppoppgjør på Ethiad Stadium mellom de to eneste ubeseirede lagene i PL. Man City slet seg til en 3-2 seier borte i forrige kamp, mens vi som alle vet slo Tåfis 2-1 på SJP.

Man City har en livsviktig bortekamp i CL mot Napoli på onsdagen etter at de har møtt oss, så skal bli spennende å se om Mancini velger å hvile noen spillere(ikke det at de ikke har spillere å sette inn men...).

Best, Tiote, Cabaye og Marveaux er alle usikre for oss, og det skal bli spennende å se hvordan Pardew setter opp laget hvis alle disse mangler.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600
« Svar #1 på: 07. Nov. 2011, 18:15 »
Hvis alle mangler så tipper jeg at laget blir slik:

                      --- Ba
                      --- Ben Arfa
Gutierrez - Gosling - Guthrie - R. Taylor
Santon - Colo - Taylor - Simpson
                      ---Krul

Uansett lite trolig at alle mangler. Håper i hvert fall at midtbaneduoen vår + en av vingene er tilbake.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600
« Svar #2 på: 07. Nov. 2011, 18:15 »
Blir nok vår tøffeste oppgave hittil og jeg frykter nok et tap. Derimot er ingenting umulig, ballen er rund og kampen skal spilles først. Er fornøyd om vi klarer U i denne kampen ;)

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600
« Svar #3 på: 07. Nov. 2011, 18:19 »
Tipper nok heller da at Sammy går på kant og raylor fortsetter på back, Nordin. Etihad er det siste stedet på jord vi bør bryte opp forsvarssfireren!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600
« Svar #4 på: 07. Nov. 2011, 18:23 »
Tja. Sammy Ameobi er etter mitt skjønn ganske så opphypa av endel selv da. Han har enda veldig langt å gå - og har på nå enda til gode å være en like god impact-sub i PL som det Ranger var. Tror vel det er en vel så stor gamble som å kjøre inn Santon i laget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Theo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 583
    • Vis profil
Sv: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600
« Svar #5 på: 07. Nov. 2011, 18:23 »
Hvis alle mangler så tipper jeg at laget blir slik:

                      --- Ba
                      --- Ben Arfa
Gutierrez - Gosling - Guthrie - R. Taylor
Santon - Colo - Taylor - Simpson
                      ---Krul

Uansett lite trolig at alle mangler. Håper i hvert fall at midtbaneduoen vår + en av vingene er tilbake.

ikke noe dårlig lag dette. og hvis cheiken kommer tilbake så ser jeg ikke bort ifra at vi klarer å stjele et poeng

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600
« Svar #6 på: 07. Nov. 2011, 18:25 »
Jeg tror det blir tatt, og ser på alt annet som max knall. Men jeg avskriver ikke dette Newcastle-laget, og det ville vært ufattelig digg å påføre Man City deres første tap for sesongen.
Nei.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600
« Svar #7 på: 07. Nov. 2011, 18:38 »
Slik jeg tolket de siste rapportene fra Tyneside virket det mer sannsynlig enn usannsynlig at Tioté rekker denne. Må vi stille uten både Cheicken og Cabaye har jeg lite eller intet håp om poeng, men med en av de to på banen samt at Guthrie fortsetter storspillet så kan vi gi dem kamp om poenga. City var, slik jeg forsto det, ikke veldig imponerende mot QPR nå, og det hjelper unektelig at City har en viktig CL kamp kun få dager etterpå.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600
« Svar #8 på: 07. Nov. 2011, 18:41 »
City var, slik jeg forsto det, ikke veldig imponerende mot QPR nå,

De slet. Virka rett og slett slitne og helt sluttkjørt fra første sekund. Men nå er det lenge til neste kamp, så de kommer seg sikkert.
Nei.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600
« Svar #9 på: 07. Nov. 2011, 18:48 »
4-0.

Dette laget slo manu 6-1 på bortebane. Selvom de stiller med rent b-lag, så er det utenkelig at vi kan ta med oss ett poeng her.

Bare så lenge gutta gir 110% i 2x45 minutter, så sier jeg meg fornøyd :)
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600
« Svar #10 på: 07. Nov. 2011, 18:48 »
Nesten så jeg mener Tiote er kanskje viktigst av de to å få tilbake. Dette fordi det blir ekstremt viktig med et godt anker mot Shitty - samt at Danny Guthrie strengt tatt har outshined Cabaye offensivt de to siste kampene. Må for all del ikke tolke det dithen at jeg mener Guthrie er så god som Cabaye nå - men jeg har tidligere sagt at Guthrie er den spilleren som helt klart matcher Cabayes ferdigheter best i dagens stall. To ganske like spillertyper. Mot Shitty føler jeg det i mye større grad er viktig med et anker som Tiote - og med Guthries form er det ikke døden om vi må spille en kamp uten Cabaye.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600
« Svar #11 på: 07. Nov. 2011, 19:08 »
Jeg ser på kun Tiote tilbake som worst case scenario, kan aldri tenke meg at alle fire er ute. Vil da se:

                           Krul

Simpson  S.Taylor   Coloccini   R.Taylor

Santon    Guthrie     Tiote     Gutierrez

                       Ben Arfa

                            Ba

Vil heller se Santon inn på midten enn bak fordi fireren har fungert så bra, og det er ikke vits med unødvendige endringer.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600
« Svar #12 på: 07. Nov. 2011, 19:13 »
Både Marveaux, Cabaye og Best fikk vel problemer med lysken på lørdag, så i mine øyne er det stor sannsynlighet for at alle disse 3 er ute mot Shitty. I tillegg sa Pardew i dag at Tiote aldri var i nærheten av å kunne spille mot Everton og at han trenger ihvertfall en god uke til på å bli frisk.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600
« Svar #13 på: 07. Nov. 2011, 19:17 »
Jada, er nok mest sannsynlig ute alle lyskegutta. Slik jeg har oppfattet det så var vel Marveaux den mest alvorlige. Cabaye uttalte noe sånn som at han kjente svake smerter, men det er dessverre mer enn nok når man snakker om lyskestrekk.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600
« Svar #14 på: 07. Nov. 2011, 19:18 »
håper ikke Pardew faller for fristelsen til å bruke Tiote og Cabaye selv om det ikek er 110% prosent sikkert at de e friske. Tiote sleit med kneet og Cabaye med lysken. Det kan være skumle greier mtp på å komme tilbake. Er utrolig redd for langtidsskade på disse spillerne.

Vil heller spille med Perch på midten å tape 10-0 en å få en langtidsskade disse to.

Når det er sagt tror og håper jeg ivertfall at Tiote er tilbake. Han og Guthrie kan gjøre en jobbb på midten.

             Krul
Simpson - Taylor - Colo - Raylor
Gosling - Guthrie - Tiote - Jonas
             Ben Arfa
               Ba

Hvis best blir frisk, blir det spennnende å se hvem han velger. Jeg tror han klasker til, og går for ben arfa. Tror Jonas bør holde seg på venstresiden og hjelpe backen sin, enten det er Raylor eller Santon.

Hvis Tiote er ute, og Gosling og Guthrie må spille sentralt, tror dere på en mulighet for Santon på høyreving?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /