20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Blackburn: Lørdag 24. sept, kl 16:00  (Lest 76871 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Blackburn: Lørdag 24. sept, kl 16:00
« Svar #450 på: 25. Sep. 2011, 16:00 »
Noen som har kampen i opptak? Kunne tenke meg å se den igjen
If it has tits or wheels, count on problems!

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #451 på: 25. Sep. 2011, 16:04 »
Synes Obertan spilte en bra kamp, og var farlig frempå stort sett hele tiden.

Han hadde en episode som fikk meg til å skrike mot dataskjermen. Var vel i siste halvdel av andreomgang. Han var rundt midtsirkelen og sentret opp til Best som ikke klarte å kontrollere ballen. Obertan ble oppgitt og begynte å syte, snudde seg og spaserte mot målet vårt mens Blackburn hadde ballen. Blackburnspilleren kunne bare fritt jogge forbi Obertan fordi han fortsatt søyt, og anstrengte ikke en muskel for å prøve og stoppe motspilleren og fortsatte heller bare spaserturen uten å følge med på spillet. Helt heslig primadonnanykker. Håper noen bitchslappet han grundig etter kampen for den der. Helt utrolig.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #452 på: 25. Sep. 2011, 16:05 »
Får tippe 0-3, eg då. Slik at du får slappe av litt før kampstart, Tim. :)

Forøvrig dette innlegget som reddet kampen. Takk Hans!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #454 på: 25. Sep. 2011, 16:48 »
He he inspector. Jeg er uenig i mye av det du skriver, men du er en fan akkurat som meg.

Litt som dette:

http://www.youtube.com/watch?v=vryrB3m0hrM
If it has tits or wheels, count on problems!

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #455 på: 25. Sep. 2011, 18:26 »
DET ER SÅ SYKT DEILIG Å VÆRE NUFC-FAN IDAG :)

Lenge siden jeg har vært så fornøyd :) Farlig å ta av, men det må nytes!

Ikke bare vinner vi, men vi vi har mer å gå på. Da mener jeg at vi fremdeles ikke har sett det beste av spillere som Ben Arfa, Marveaux, Santon og Gosling. Disse spillere kan lett erstatte mulige skader i første 11'. I tillegg har både Best og Ba endelig vist hva de kan kan utrette på topp.

Skal vi nå hente en nye spiss eller forstette å male på med Best, Ba og håpe på en Ben Arfa bak dem? Da kan vi muligens spare noen penger og hente en klassespiss i sommer heller, iplassen for å hente en spiss bare for å hente i Januar.

Samt har iallefall jeg store forventninger til Vuckic, Sammy og Abeid som muligens får noe tillit iløpet av en lang sesong. Vi har god dekning på de fleste plassene :)

David - enjoying black'n'white-days!!
« Siste redigering: 25. Sep. 2011, 18:28 av David 7 »
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #456 på: 25. Sep. 2011, 19:03 »

Han hadde en episode som fikk meg til å skrike mot dataskjermen. Var vel i siste halvdel av andreomgang. Han var rundt midtsirkelen og sentret opp til Best som ikke klarte å kontrollere ballen. Obertan ble oppgitt og begynte å syte, snudde seg og spaserte mot målet vårt mens Blackburn hadde ballen. Blackburnspilleren kunne bare fritt jogge forbi Obertan fordi han fortsatt søyt, og anstrengte ikke en muskel for å prøve og stoppe motspilleren og fortsatte heller bare spaserturen uten å følge med på spillet. Helt heslig primadonnanykker. Håper noen bitchslappet han grundig etter kampen for den der. Helt utrolig.
Det der merket jeg meg også. Ble fly forbanna og kan trygt si at jeg ikke har troa på obertan, selv om han ikke var dårlig i går. Jeg elsker spillere som blør for drakta, som Joey Barton uten twitter, og HATER spillere som sutrer uten å brette opp ermene

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #457 på: 25. Sep. 2011, 19:18 »
He he inspector. Jeg er uenig i mye av det du skriver, men du er en fan akkurat som meg.

Litt som dette:

Jeg var på vippen denne kampen! :P

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #458 på: 25. Sep. 2011, 20:48 »
hva var grunnen til at de begynte å slåss??

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #459 på: 25. Sep. 2011, 20:49 »

Det der merket jeg meg også. Ble fly forbanna og kan trygt si at jeg ikke har troa på obertan, selv om han ikke var dårlig i går. Jeg elsker spillere som blør for drakta, som Joey Barton uten twitter, og HATER spillere som sutrer uten å brette opp ermene

Er enig at jeg liker spillere som blør for drakta. Obertans problem er at han virker litt fjern av og til. Var en annen gang også at han mistet ball og ikke jobbet tilbake. Det trenger ikke nødvendigvis å bety at han ikke gidder, eller at han ikke vil blø for drakta. Det kan være et tegn på at han har et negativt tankesett, tar feil personlig etc. Han har allerede blitt bedre til å jobbe bakover. Jeg mener han har ekstremegenskapene til for å lykkes i PL. I går hadde flere gode involveringer hvor han kom seg ned til kant og fikk slått godt inn. Vil bli bedre og bedre for hver kamp tror jeg. I tillegg er pards en kløpper med spillere.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #460 på: 25. Sep. 2011, 22:09 »
Jeg sier ikke at jeg ikke kan endre mening...
OM han endrer mentalitet og dermed hjelper laget ved å bidra mer, så skal jeg gladelig kjøpe ei drakt med Obertan bakpå. Det samme gjelder Simmo, Raylor og Amøba...

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #461 på: 25. Sep. 2011, 22:13 »

Litt som dette:

Jeg var på vippen denne kampen! :P

Tulla du? Det va eg og :o va så langt nede etter kampen :-[
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #462 på: 25. Sep. 2011, 22:54 »
Jeg var også på den kampen. skandale.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #463 på: 25. Sep. 2011, 23:04 »
Jeg hadde heller spilt Barton enn Obertan på høyreving. Squidward er bajs, synes ikke han var så god mot Blackburn rivers som alle skal ha det til. Virker å ha en fotballhjerne som et marsvin..
Og enrique er et enormt tap for laget, Liverpool-fansen RUNKER til han hver kamp...                                                            Haha så la dem funke etter rompa til Newcastle da for de ligger jo bak oss på tabellen. Vi har faktisk ligaens beste forsvar!! Ville bytte santon mot jose 10 av 10 ganger.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #464 på: 25. Sep. 2011, 23:26 »
KREM
Same old Shearer, always scoring!