20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Fulham, søndag 28. aug 14:00  (Lest 47183 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• Gjest
Newcastle - Fulham, søndag 28. aug 14:00
« på: 26. Aug. 2011, 08:23 »
Kampen går live på TV2 PL HD 2

Skader: Hatem Ben Arfa (Newcastle), Steve Harper(Newcastle), Mike Williamson(Newcastle), Danny Guthrie(Newcastle), James Perch(Newcastle), Bobby Zamora(Fulham), Bjørn Helge Riise(Fulham), Simon Davies(Fulham), John Arne Riise(Fulham), Bobby Zamora(Fulham) & Diomansy Kamara (Fulham)

Kilder til skader: http://www.fantasyfootballscout.co.uk/fantasy-football-injuries/ & http://www.physioroom.com

Fulham på St.James Park:

2010/11 drew 0-0
2008/09 lost 0-1
2007/08 won 2-0 Viduka, Owen
2006/07 lost 1-2 Parker
2005/06 drew 1-1 N'Zogbia
2004/05 lost 1-4 Bellamy
2003/04 won 3-1 O'Brien, Speed, Robert
2002/03 won 2-0 Solano, Bellamy
2001/02 drew 1-1 Dyer

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham, søndag 28. aug 14:00
« Svar #1 på: 26. Aug. 2011, 08:37 »
Satser på denne:

Krul
R. Taylor - S. Taylor - Colo - Pieters
Jonas - Cabaye - Tiote - Marveaux
                   Ba - Best

Sammy kommer innpå i andre omg. :D
« Siste redigering: 13. Sep. 2011, 23:26 av thomashaer »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 26. Aug. 2011, 08:57 »
I så fall ville jeg spilt Sammy på høyreving og Jonas på venstre. :)

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 26. Aug. 2011, 08:58 »
Marveaux gjorde en kjempegod kamp og jeg likte han veldig godt som spiller. Det jeg merket meg som jeg ikke var helt fornøyd med var at han sjelden startet på vingen. Når vi trillet ballen opp langs midten så kom Marve ganske så ofte for sent opp i situasjonen på vingen. Det gjorde at vi ikke fikk utnyttet bredden godt nok i spillet. og flere ganger når vi forsøkte å spille ut på vingen var han rett og slett ikke der.

Jeg er derfor usikker på om det blir rett å ha han oppe rundt spissen. Han slår meg ikke sålangt som typen som vil jobbe mye rundt en tanksenter. Han vil nok være best ute på vingen der han får utfordre og spille folk igjennom en å ha en angriper rolle.

Det er vanskelig å si helt sikkert etter kun 1 kamp, men det er et inntrykk jeg har. Hvis vi finner riktig rolle til denne fyren så har vi en glimrende spiller! Jeg ser også at jeg kanksje motsier meg litt ovenfor, men det er for at jeg ikke helt har landet inntrykket mitt.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 26. Aug. 2011, 09:00 »
Sammy spelte på venstreving i går, og viss eg hugsar rett så er han venstrehendt.

Venstrebeint mener du vel? ;) Er vel det samme. Men i så fall må han jo spille på venstre. :)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 26. Aug. 2011, 09:02 »
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Sammy_Ameobi

Samuel "Sammy" Ameobi (born 1 May 1992) is an English born Nigerian footballer, currently playing for Premier League club Newcastle United as a striker or a left winger.

Men jeg er egentlig heller for å bruke goalgetter-Sammy som spiss og innleggs-Marveaux på venstreving. ;)

Ah! :)

« Siste redigering: 26. Aug. 2011, 09:05 av thomashaer »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 26. Aug. 2011, 11:17 »
Satser på denne. ;)

Krul
R. Taylor - S. Taylor - Colo - Pieters
Jonas - Cabaye - Tiote - Marveaux
                   Ba - Best

Sammy kommer innpå i andre omg. ;)

Krul - Seie seg sjølv. Ser ut til å blomstra, og veksa på oppgåva som 1.keeper.

Pieters - tvilar på at han vert klar idag. Eller noko nytt?

Forsvaret; Kvifor endre på eit forsvar som har holdt nullen 2 pl kampar på rad? Ja, Simpson var elendig i går men det var jeggu resten av laget og!

Midtbana; Einig, evt 5 på midten. Obertan tykkjer eg var veldig svak mot Mackems men bør vel få fleire sjansar.

Spiss; Eg vil og ha Ba på topp, mi må berre få han i gong.

Innbyttera; Sammy og Vuckic bør vera høgt oppe her. Viste i går kva som bur i dei, kan vera bra la dei komma inn på slutten. Kjem Løven før i køen so "klikkar" eg :P

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 26. Aug. 2011, 11:28 »
Om Pieters er klar til kampen må vi jo endre på forsvaret uansett. :) Og da velger jeg faktisk Raylor på høyreback fremfor Simmo.

Kommer Løven før Sammy i køen IGJEN, blir jeg pissed ja. :P
« Siste redigering: 26. Aug. 2011, 11:30 av thomashaer »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 26. Aug. 2011, 11:38 »
Sjøl blir jeg egentlig ganske pissed hvis Raylor kommer foran Simpson i køen. Da beviser Pardew nok engang at han ikke har peiling. Å score to frisparkmål er vel og bra, men førsteprioritet skal være det defensive, og der syns jeg Simpson er flere hakk bedre.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 26. Aug. 2011, 11:52 »
Det har du evig rett i Eivind. Jeg liker gode offansive backer, men føler det er altfor lite fokus på den deffansive jobben deres. Det er kanskje ikke like morsomt å se på en god deffansiv back som det er å se på Daniel Alves og Marcelo når de herjer, men du verden så godt det er med backer som også kan forsvare. Ikke at Danny Simpson er Guds gave til høyrebacken, men han virker bedre bakover enn Rayn Taylor.

Samtidig blir det jo litt vanskelig å sette ut en spiller som har scoret på frispark to kamper på rad nå, særlig da vi ikke scorer spesielt mye mål. Hadde vi slått Sunderland 4-0 og Schunthorpe 6-0 så hadde likesom ikke Ryan Taylor sine frisparkmål vært så viktige, men sånn er det nå engang ikke.

Kanskje Ryan Taylor tar Bartons plass på høyrekanten mot Fullham, tviler på at Joey spiller den?

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #10 på: 26. Aug. 2011, 11:55 »
:-[ Venstrebeint ja.  ;)
Hehe, ja. Krul gjorde faktisk et lite poeng av det i går under intervjuet. Mente skuddet til Sammy, siden det kom fra høyre-beinet, normalt skulle vært et veikt forsøk på skudd "som vanlig" :)

Virker som de har god tone innad i laget og det liker vi!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 26. Aug. 2011, 12:06 »
Er for å halde fram med Simpson på høgreback, ettersom han trass alt hadde to gode kampar i PL før gårsdagen. Som lgrinde seier, så er prestasjonen til Simmo i går langt på vei et resultat av at resten av laget svikta i 1. omg. Dersom Raylor (eller Simmo) får Jonas framfor seg, så har vi sett at Spidey kan ta ansvar og hjelpe dei defensivt. Eg trur langt på vei det er nøkkelen for at vårt svake punkt i firaren defensivt skal fungere, og meiner heilt klart at Jonas bør flyttast over på høgresida dersom a) Barton forsvinn og b) vi faktisk får inn ein ny venstreback før vindauget stenger.

Pieters spelte vel 90 min for PSV i går, så eg er langt frå sikker på at dealen går igjennom tidsnok.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 26. Aug. 2011, 12:28 »
Sammy spelte på venstreving i går, og viss eg hugsar rett så er han venstrehendt.

Venstrebeint mener du vel? ;) Er vel det samme. Men i så fall må han jo spille på venstre. :)

Ikke nødvendigvis, jeg har en kompis som skriver med venstre men sparker med høyre.  ;D Nå kan han riktignok skyte med begge bein, men helt klart best på høyrefoten.

Mer normalt er det at folk som skriver med høyre skyter med venstre. Dette fordi at man (spesielt tidligere) på skolen ble lært til å skrive med høyre. Så selv om man egentilig er venstrehendt så begynte man (eller ble tvunget) til å skrive med høyre. Men så snart de fikk slippe til på fotballbanen så er det ingen som sier noe på at du skyter med venstre annet enn at det ofte er en fordel for laget.  ;D

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 26. Aug. 2011, 12:33 »

Ikke nødvendigvis, jeg har en kompis som skriver med venstre men sparker med høyre;D Nå kan han riktignok skyte med begge bein, men helt klart best på høyrefoten.

Jeg og. Har alltid vært sånn.
Nei.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 26. Aug. 2011, 17:07 »
Er for å halde fram med Simpson på høgreback, ettersom han trass alt hadde to gode kampar i PL før gårsdagen. Som lgrinde seier, så er prestasjonen til Simmo i går langt på vei et resultat av at resten av laget svikta i 1. omg.

Han var ok mot Arsenal, dårlig mot Sunderland og totalt håpløs mot Scunthorpe. Eneste grunn til at han burde starte mot Fulham er at vi ikke har noe annet valg. Perch er uaktuell uansett, Ferguson er ikke i matchform og Pieters er enda ikke kommet slik at Raylor kan flyttes over på høyresiden.

Dersom Simpson spiller dårlig mot Fulham så håper jeg Pardew gir han et solid tupp i bakenden og benker han neste kamp så han skjønner at han må skjerpe seg. Han virker direkte redd for ballen selv når han ikker er under press. Ble flau av å se han spille i går. Klart banens verste spiller.