20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: NewUtd-podcast?  (Lest 1878 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
NewUtd-podcast?
« på: 25. Sep. 2010, 10:07 »
Jeg leker med tanken om å lage en så kalt podcast her på NewUtd.no. Ser for meg at denne ville ha blitt publisert på forsiden to ganger i uken (etter kamp og før kamp). Aktuelle emner vil være:

- Generelle nyheter (oversikt over hva britiske aviser sier om Newcastle den dagen)
- Preview preik (stats på lagene, skadenytt hva managerene sier etc) eller gjennomgang av kamp (oppsummering, spillerstats, reaksjoner, forumsitater etc)
- Nytt om supporterklubben (medlemstall, besøkstall, annet nytt)
- Oppsummering av Fantasy League-konken vår
- Pause med Newcastle-sang
- Reklame for supporterklubben eller sponsorer

Dette kan krydres med "studiogjester" eller intervjuer vi har gjort på forhånd.

Mye av dette vil ligne på nyhetene som postes på forsiden, men jeg vil eventuelt prøve å differensiere det litt ved å bare ta med det viktigste fra artiklene og kanskje noe nytt som ikke har blitt tatt med.

Vil tro at vi kan fylle opp podcast-episoder på ca 15 minutter hver utgave.

Planen er å begynne med dette ut på nyåret og gjøre det gratis for alle. Til neste sesong vil det sannsynligvis bare være eksklusivt for kontigentbetalere av supporterklubben, slik at vi får et trekkplaster for nye medlemmer.

Merk at denne ideen bare er i planleggingsfasen, og det er langt fra sikkert at den blir en realitet. Jeg studerer selv fulltid, jobber deltid og driver både nettsiden og supporterklubben i tillegg, så det er ikke mye tid jeg har til overs.

Setter imidlertid stor pris på innspill og ideer. Kan dette bli en suksess? Eller vil det eventuelt blir for slitsomt å høre på haugesundsdialekt 2 x 15 min i uka? :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: NewUtd-podcast?
« Svar #1 på: 25. Sep. 2010, 15:02 »
Skal ikke utelukke at det blir slitsomt å høre på haugesundsdialekt 2x15 min hver uke :P, men det høres likevel ut som en god idé.
« Siste redigering: 25. Sep. 2010, 15:07 av Joakim »
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 25. Sep. 2010, 15:08 »
Velger å understreke poenget mitt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Glasvegas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 25. Sep. 2010, 17:11 »
Det høres ut som en god ide! :) Hvis du har en gjest eller gjesteprogramleder blir det nok mer dynamikk i sendingen også