20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: CL fantasy football  (Lest 2127 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
CL fantasy football
« på: 20. Des. 2008, 18:07 »
Har satt opp en konkurranse på Champions League-sluttspillet på http://www.gunnberg.net/CL . Det koster ingenting å delta men det er heller ikke premier (denne gang) Jeg holder på å teste stabiliteten og oppsettet på hjemmesiden så om noen er interessert i å spille for moro skyld så hadde jeg satt pris på det. Jo flere som spiller jo bedre mulighet har jeg til å teste stabiliteten på programmet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: CL fantasy football
« Svar #1 på: 21. Des. 2008, 21:01 »
" you are not allowed to play"- står det når eg skal tippe vinner av CL, toppscorer eller resultater....

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 22. Des. 2008, 00:47 »
Du skal ha mulighet til å tippe nå. Ser det er en bug som gjør at nyregistreringer ikke automatisk får mulighet til å tippe. Skal få fikset det. Nettopp derfor jeg håper at mange kan registrere seg så jeg finner slike feil.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 29. Des. 2008, 21:05 »
Ingen felt eller måter å skrive inn svar på, hverken resultat eller toppscorere... ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 29. Des. 2008, 21:21 »
Jeg hadde ikke noe problem med å fylle ut svara...

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 30. Des. 2008, 12:47 »
Har det noe med letteleseren eg bruker? Eg bruker i alle fall IE...

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 30. Des. 2008, 14:38 »
Må trykke "edit" nederst på siden. En liten irriterende ting for å kunne lagre skriptet

Ulf

• Kaptein
  • Norwegian Geordie 4 Ever
    • Vis profil
« Svar #7 på: 30. Des. 2008, 15:32 »
Ikke alle kampene man kan velge uavgjort på når man tipper på resultat siden. Gjelder 8.delsfinale kamp 1-menyen. Har ikke prøvd de andre.
"Takk for følget." -Sigurd Rushfeldt's svar på reporterens spørsmål om han nå har en hilsen til Brattbakk etter å tatt scoringsrekorden :)

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 01. Jan. 2009, 01:44 »
Vet det. Trodde jeg hadde lagt det inn på alle men noe gikk feil i automatiseringen. Skal legge det inn så snart rusen etter nyttårsfeiringen er over. Feiret godt med sjefen for Eidos (De som lager bl.a Championship Manager) i UK. Han synes ikke denne CL-modulen var en god søknad om jobb. He-he..