20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: John Arne Riise  (Lest 27560 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirAndreas

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #255 på: 22. Nov. 2008, 13:33 »
Husker forøvrig da en STOR andel aldri ville se Carew i Newcastle-drakten. Jeg syns det var latterlig da, og jeg syns det er omtrent like latterlig nå :P
Over til saken - ikke hatt en imponerende formkurve, men mannen er enda bedre enn noe annet backalternativ vi har der. Vi er dessuten en såpass lite attraktiv klubb nå, at vi kan vel glemme Lahm og co. Da bør vel dette være en helt grei signering nå også!

selv om dette ikke er noen carwe tråd må du nesten forklare meg hva du mener med den første uttalelsen din her!

Jeg ser gjerne riise i newcastle drakt frem til vi er oppe der vi hører hjemme og kan erstatte han med et bedre alternativ. Vi er heldige om vi kan få riise i disse dager!

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #256 på: 22. Nov. 2008, 13:40 »
Riises karriere har vært på vei nedover i lang tid. Nå må Newcastle slutte å kjøpe spillere hvor ens karriere peker nedover, og ikke oppover. Dette har ikke noe med jantelov å gjøre!!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 22. Nov. 2008, 15:19 »
hvordan kan vi være negativ til en låne avtale med oppsjon på kjøp? 2 mill.. er jo ingenting...

Han er ikke Roberto Carlos nei, men han er en spiller som absolutt vil heve oss, og han har en vinner mentalitet i seg siden han har vært med lag helt til toppen. kanskje det kan hjelpe å få inn en liverpool gutt for å beholde Owen?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 22. Nov. 2008, 16:17 »
Beklager, men Enrique er per nå ikke bedre enn Riise på noen som helst måte. Ja, Enrique er meget god på sitt beste, og har et fint potensiale, men du veit jo faen aldri hva du får med ham! Han gjør ALT for mye farlige pasningsfeil, og er alt for ustabil, og har enda ikke klart å etablere seg fast som venstreback for vårs, tross at han faktisk er vår eneste opprinnelige venstreback.

GeirAndreas, hva Carew gjelder, så var jeg i lange tider en "pådriver" for at vi burde ha signa Carew, fordi jeg mente han passet perfekt inn i Premier League. Det var da mange som avskreiv Carew som alt for dårlig for oss og PL. Auræva. Må sies at vi prater litt bak i tid, men selv mens han var i Lyon var dette et tema. Det bare viser hvor mange som avskriver spillerne, kun fordi de har norsk pass.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 22. Nov. 2008, 16:24 »
Det er jo mange som avskriver gode spillere generelt. I sommer når vi var linket til Malouda så var det mange som sa at han var middels god og at vi ikke burde hente han. Nå storspiller han og er en av PLs beste vinger for øyblikket..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 22. Nov. 2008, 16:26 »
Ja, men det er jo en gjennomgangsmelodi her inne, syns jeg, at vi undervurderer spillere når de er nordmenn. Må være jantelov...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 22. Nov. 2008, 16:31 »
Jeg tror det er mer det at folk generelt mener mye rart :P Folk har synes Butt har vært elendig i mange sesonger. Carew, Riise eller Malouda er ei heller god nok for Newcastle-laget pr. dags dato.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 22. Nov. 2008, 16:58 »
Jeg tror det er mer det at folk generelt mener mye rart :P Folk har synes Butt har vært elendig i mange sesonger. Carew, Riise eller Malouda er ei heller god nok for Newcastle-laget pr. dags dato.

amen!

hehe, kunne ikke vært oppsumert mye bedre en dette ;D

For de som mener at disse spillerne kan forsterke tabellen burde jo kanskje kike litt nærmere på tabellen, vi sliter! og for 2 mill er dette en kanon signering. Da får vi en spiller som kan bidra både defansivt og offansivt for oss.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #263 på: 23. Nov. 2008, 11:32 »
Riise har jo tidligere uttalt at han ikke vil til Newcastle, så hvorfor skal han hit nå? Vi må nok se ennå et hakk ned på kvalitetsstigen etter en signering slik det er nå desverre.

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #264 på: 24. Nov. 2008, 14:05 »
Liker ikke fyren, men det er som mange andre her inne sier.
I den situasjonen vi er i nå, hvilke spillere kan vi få tak i?
Og vi har jo bare en "skikkelig" VB.
Så med rutinen hans, og det at han omtrent aldri er skadet hadde vel vært en fordel for Nufc?

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #265 på: 24. Nov. 2008, 19:33 »
Newcastle burde prøvde seg på Marseille sin nigerianske venstreback Taye Taiwo:) Han minner om Roberto Carlos, han er rask, teknisk, taklingssterk, veldig god offensivt og skyter som en hest.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 24. Nov. 2008, 20:00 »
får vi han for 2mill £ så er jeg med å kjøpe Taiwo isteden, men inntill det skjer så tar jeg Riise anyday:D

Jeg er jo blitt kjent som den store Ashley sympatisøren de siste dagene, så da kommer det vell ikke som et sjokk at jeg har blitt gnien også? 8) haha.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #267 på: 29. Nov. 2008, 19:02 »
Riise er en bra venstreback, er bare en gjeng med nordmenn som synes det er tøft å hate Riise. Riise har spilt 7 sesonger i Liverpool, og ble kjøpt av Roma i sommer. Det viser tegn på kvalitet, selv om han har hatt en tøff start i serie A. Har vi mulighet til å sikre oss Riise i januar vil det være en meget god løsning for oss!

Helt enig med deg her kø!.Riise ville uten tvil vært en meget solid forsterkning for oss.