20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: John Arne Riise  (Lest 31503 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #240 på: 21. Nov. 2008, 21:07 »
Er så rart med det. Alle jeg ser på som "fornuftige" her inne, ønsker seg JA Riise til klubben. Og jeg er helt enig. Jantelov. Vi kan aldri i verden få noe bedre per dags dato.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #241 på: 21. Nov. 2008, 21:11 »
Så sant som det er sagt. Riise er selvfølgelig god, ellers hadde han aldri spilt så lenge på så høyt nivå som han faktisk har. Regner med de som ikke vil ha Riise synes Carew er dårlig også.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 21. Nov. 2008, 21:37 »
nja det er noken sesonger siden Riise var på sitt beste no da. Pila til Carew peiker i ein anna retning. Carew har vel neppe vert meir stabil enn han er no. Men den erfaringa Riise har vil vere veldig viktig for oss i nedrykkstriden og det er deilig og ha spillere som gir 100% på banen uansett. Og ja han vil forsterke laget.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 21. Nov. 2008, 22:08 »
Husker forøvrig da en STOR andel aldri ville se Carew i Newcastle-drakten. Jeg syns det var latterlig da, og jeg syns det er omtrent like latterlig nå :P
Over til saken - ikke hatt en imponerende formkurve, men mannen er enda bedre enn noe annet backalternativ vi har der. Vi er dessuten en såpass lite attraktiv klubb nå, at vi kan vel glemme Lahm og co. Da bør vel dette være en helt grei signering nå også!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Major

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #244 på: 21. Nov. 2008, 22:33 »
Jeg mener at dette ville vært et bra kjøp.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 21. Nov. 2008, 23:53 »
Nå er jeg skeptisk til sannhetsgehalten i Riise-linken, men tar gjerne imot mannen i Newcastle. Han er betydelig bedre enn Enrique, og har lang erfaring fra et høyere nivå i PL, enn det vi er på nå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 22. Nov. 2008, 03:05 »
Riise er fortsatt god. Det er ikke mange spillere som leverer gode sesogne hele karrieren. De siste sesongene i liverpool var ikke bra, og nå har han fått en dårlig start i Roma, og en ny liga.  Jeg tror han ville vært meget bra for oss. Enrique har ikke klart å etablere seg til tross for 0 konkuranse på backplassen. Zoggie trenger vi som et alternativ fremover, og bassong må være 3 valg på midtstopper plassen. Vi trenger en back i januar. Det har vi egentlig trengt de 3 siste sesongene men det har aldri blitt prioritert skikkelig.

Få inn Riise på lån, med opsjon på kjøp. Jeg er meget for denne avtalen. Han har bøttevis med rutine, og jeg gleder meg til å lese på vg:
RIISE SKÅRTE FOR NEWCASTLE

RIISE MED MÅLGIVENDE

RIISE`S NEWCASTLE KLATRER STORT PÅ TABELLEN
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 22. Nov. 2008, 03:58 »
Hehe. Jeg syns vel sannhetsfaktoren i disse ryktene er nokså gode, siden Kinnear røper såpass mye som han gjør i intervjuet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 22. Nov. 2008, 05:07 »
han kaller en spade for en spade:) jeg liker litt stilen må jeg inrømme. Ikke noe fiksfakseri. Så sier han det han mener også, selv om det ikke alltid er så konstruktivt. Han hadde passet fint inn på dette forumet tror jeg.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #249 på: 22. Nov. 2008, 10:39 »
Å herregud!!!!

Her ser vi konsekvensane av å beholde på ein mann som Kinnear!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 22. Nov. 2008, 12:01 »
Å herregud!!!!

Her ser vi konsekvensane av å beholde på ein mann som Kinnear!

Og du meinar Enrique er bedre?

Greit nok Riise er i dårleg form for tida, men vi treng bedre dekning der bak.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #251 på: 22. Nov. 2008, 12:28 »
Riise er da ikkje langt bedre enn Enrique. Riise er på lang veg nedover. Styrkane til Riise skal vere dei offensive løpa framover og eit farlig skudd. Dette har vore fraværande, og han taper seg stadig. Defensivt er han IKKJE noko bedre enn Enrique. Riise sine håplause løp der han mister ballen lager mykje rom på høgre kanten for motstanderen. Fyren eig ikkje fotballhjerne, og eg ser for meg at han blir fast frisparkskytter for oss. Ser for meg desse forbanna løfsene hans slått inn mot mål til ingen nytte. GRØSS!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 22. Nov. 2008, 13:11 »
Ja kan for all del ikkje la Riises lefser? ødelgga for Geremis vidunderlige frisparkfot.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 22. Nov. 2008, 13:16 »
Ja, Geremis frisparkfot er jo eminent.
For hvert fantastiske mål Robert scoret, så skøyt han jo minst ti langt opp på tribunen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 22. Nov. 2008, 13:32 »
Og 10% utteling på frispark innen 40 meter fra mål er jo til og leve med.