20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)  (Lest 60968 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #105 på: 09. Jan. 2008, 20:38 »
Fy faen. For et jævla sirkus! Dere som jubler, skjønner naturligvis ikke at erstatteren antakeligvis blir mye verre - Mclaren og Jol er nevnt.

Og at vi får inn Lippi/Mourinho? SKJERP DERE!

Like sannsynlig som om de ville tatt en jobb i West Ham.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #106 på: 09. Jan. 2008, 20:39 »
Han mener nok Alan Shearer, Olav

Hahahaha  ;D

Hvis du antyder det jeg tror du gjør  :P

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #107 på: 09. Jan. 2008, 20:40 »
Enig med deg i det første, men hvis Alan Olivers artikkel stemmer så kan det jo hende at Lippi er aktuell.

Eller at et annet stort navn er på gang.

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #108 på: 09. Jan. 2008, 20:41 »
Tror nok det ville vært veldig lurt å hatt Shearer som en assistent, slik at han kunne vært med og bygd opp sin managererfaring over lang tid. Tror nok at han er fremtidens Newcastlemanager. Har ikke særlig lyst å kaste han til løvene allerede nå!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 09. Jan. 2008, 20:44 »
Storfornøyd med dette! ;D
Jeg drømmer om Mourinho eller Hitzfeld (nei, ikke på DEN måten, din gris!), og ønsker å unngå f.eks. Lippi, som vel aldri har underholdt en kjeft. ;) Kan også si meg enig med de som vil unngå McClaren, selv om jeg ikke vil tillegge hans tid med England noe særlig vekt. Svennis, anyone?

Når det gjelder Sir Alan hadde det vært gøy om han ble inkludert i trenerapparatet, men bør selvsagt ikke få manager-jobben som fersking. Det ville vært galskap, selv om mannen er det nærmeste man kommer Gud. ;D

WTF!?  :P
Du skjønner den! Ikke kom her og fortell meg noe annet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #110 på: 09. Jan. 2008, 20:55 »
Hvis vi absolutt skal ha en britsk manager kunne jeg godt tenke meg Gordon Strachan. Hadde blitt godt fornøyd da, selvom jeg helst vil ha en utlending (helst portugisisk, tysk eller italiensk, men det skjer ikke ;) ). Et annet alternativ er Moyes.

Hughes hadde forsåvidt heller ikke vært det verste vi kan ende opp med hvis vi ABSOLUTT skal ha engelsk manager, selvom han er langt i fra førstevalget! Ikke andre eller tredje valget heller forsåvidt.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #111 på: 09. Jan. 2008, 20:57 »
hvordan kan folk klage på at sam slutter? Newcastle har spillt drittfotball og elendig store deler av sesongen, filosofien med offensiv og underholdende fotball er borte. Newcastle har gått fra underholdende fotball, til kjedelig og dårlig fotball under Sam. Vi har vunnet 6 av 11 hjemmekamper, og flere av de er med god flaks. borte har vi kun vunnet 2 kamper. Dette er alt for dårlig.

På godt og vondt at Sam forsvinner. Han har underprestert som manager i newcastle, satt gode spillere på benken og spillerkjøpene burde kanskje vært litt annerledes. Men samtidig er han en respektert manager i hele england, og en god manager, men hans filosofi passer newcastle dårlig. Samtidig er det skandale hvis vi får McClaren. Han er på lik linje med souness, og det vil jeg IKKE ha.

Mourinho er ledig, det er et tidsspørsmål før Benitez får fyken og i tillegg burde newcastle se seg litt om etter Lippi. Men dette blir vel med drømmene.
« Siste redigering: 09. Jan. 2008, 21:04 av ripsgard »
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 09. Jan. 2008, 20:59 »
hvordan kan folk klage på at sam slutter? Newcastle har spillt drittfotball og elendig store deler av sesongen, filosofien med offensiv og underholdende fotball er borte. Newcastle har gått fra underholdende fotball, til kjedelig og dårlig fotball under Sam. Vi har vunnet 6 av 11 hjemmekamper, og flere av de er med god flaks. borte har vi kun vunnet 2 kamper. Dette er alt for dårlig.

Ja vi spilte veldig underholdene under Roeder og Souness. Her traff du spikern.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #113 på: 09. Jan. 2008, 21:02 »
Nei nei nei. Nå trodde jeg vi endelig hadde fått noen inn i klubben som skjønner at kontunitet er stikkordet for å lykkes, men der tok jeg vist feil. Greit nok at resultatene har vært svake, men jeg tor Big Sam kunne bygd noe stort hvis han hadde fått TID, men det fikk han altså ikke.
Jeg håper Mort og Ashley har en meget god plan bak denne avgjørelsen og at de har en ny GOD manager klar. McClaren holder ikke, her må det noe bedre til hvis dette skal forsvares...

Spennende å se hva som skjer framover nå.... Må si jeg grugleder meg...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 09. Jan. 2008, 21:04 »
Hvis det blir en britisk manager, er det bare to som i mine øyne er aktuelle...Martin O'Neill og Alan Shearer..Og slik jeg ser det, vil ikke O'Neill forlate Villa. Jeg tar imot Shearer med åpne armer, men en utenlandsk manager vil nok være det beste.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #115 på: 09. Jan. 2008, 21:05 »
Eg blir oppriktig lei meg når eg hørte pappa sa dette til meg medan eg spelte PES no just. Kom som eit sjokk egentleg. Først og fremst synst eg veldig synd på Big Sam Allardyce. Eg unner ingen presset som er i Newcastle. Vart lei meg inni meg når Glenn Roeder brast til tårene også. Newcastle er eit jævla cirkus. Viss vi finner på å ansette McClaren kjem eg ikkje til å få sove. Shearer er heller ikkje alternativet vi bør sjå etter. Vi treng ein UTENLANDSK manager av topp kvalitet.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 09. Jan. 2008, 21:06 »
de fleste er nok sinte fordi han aldri fikk tiden han trengte, noe han absolutt hadde fortjent. I tillegg sitter hvertfall jeg igjen med en bi-smak i det jeg ser på hvem som mest sannsynlig blir ansatt, for å være helt ærlig ville jeg foretrukket Sam forran alle britiske managere for øyeblikket.. Hneter vi en stor manager et annet sted derimot, ser jeg positivt på det.
Når det er sagt, faen heller, det er faktisk ikke bare Big Sam sin feil, alle spillerne suger jo som en hore denne sesongen. Det er faktisk ikke Big Sam sin feil at Rozenhal blir dyttet ut av banen mot Stoke fordi han er svak, eller at Caroll bommer på en stor sjanse på slutten. Eller at Owen ikke scorer mål. Dette er proffesjonelle spillere som tjener mange mange penger på å gjøre det de gjør, skjønner godt at Sam har vært frustrert jeg. For når du spiller på midtbanen på Newcastle og ikke treffer mål på 1 av 100 skudd fra 16m mot Stoke, som Butt gjorde, da er det rett og slett ikke manageren sin feil.
Dette har vært en formsvak sesong som har vært helsvart og blitt overskygget av det faktum at alle hadde så store forventninger til Sam. Og når vi da ikke ligger blandt topp 5, er dette for dårlig. Og misfortå meg rett, 11 plass er altfor dårlig, det skal jeg være den første til å innrømme, men det er faktisk ikke bare en manager sin feil.
Nå krysser jeg fingrer for en god manager, en stor manager.. Faen heller hvis det blit Mclaren, Jol eller Pearce..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #117 på: 09. Jan. 2008, 21:07 »
Asbjørn: vi spilte faktisk bedre fotball under Souness og Roader. I høst har det kun vært måk og mæl frem til spissene, mens vi tidligere har vært gode til å spille gjennom midten, ut på kantene osv. Fotball ala drillostilen funker ikke i dagens fotball. Ballen skal gå kjappt langs bakken!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 09. Jan. 2008, 21:08 »
Asbjørn: vi spilte faktisk bedre fotball under Souness og Roader. I høst har det kun vært måk og mæl frem til spissene, mens vi tidligere har vært gode til å spille gjennom midten, ut på kantene osv. Fotball ala drillostilen funker ikke i dagens fotball. Ballen skal gå kjappt langs bakken!

Du har gullfisk hukommelse. Alt var bedre i gamle dager var det ikke?

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #119 på: 09. Jan. 2008, 21:08 »
Big Sam har ALDRI vært Ashley's valg, at han ble ansatt før Ashley fikk overtatt var "a slap in the face" for Ashley. Han har alikevel prøvd å støtte Big Sam, men når resultatene uteblir og vi spiller kjedelig fotball (noe jeg tror Ashley er enig med meg og mange andre om) så har det nok blitt til at han så seg nødt til å gjøre dette. Selv om det nok ble veldig dyrt for han. Nå er ALLE spor av Fat Fred borte fra klubben, og klubben er "rengjort fra innerst til ytterst". Blir nok gode tider fremover :-)