20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)  (Lest 60967 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #90 på: 09. Jan. 2008, 20:18 »
ja hvor troverdig? er jo idiotisk å skaffe en britisk manager fordi newcastle er det, så lenge navn som Mourinho og Lippi er ledige

Haha, ja for de vil jo lede Newcastle?!

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #91 på: 09. Jan. 2008, 20:19 »
Britiske managere er greit det, hvis Man Utd snart forteller verden at de har ansatt Mourinho, og Ferguson tar drømmejobben.
Alle vet at Ferguson innerst inne har hatt et lite ønske om å lede Newcastle.
Sier ja takk, til det jeg.
Da hadde jeg falt av stolen nok en gang ja. :p Men at det hadde vært positivt er helt sikkert.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 09. Jan. 2008, 20:21 »
Sir Bobby er sjokkert som de fleste andre

Ex-Newcastle United boss and Geordie legend Sir Bobby Robson admits he is both shocked and surprised at Sam Allardyce's exit.
"I was at Newcastle reserves' match against Sunderland last night and Sam was there. To say I'm shocked and surprised is putting it mildly.

"I wish him good luck in whatever he does next."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #93 på: 09. Jan. 2008, 20:22 »
Nå får det søren meg hentes en manager som får tid.  ;D

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #94 på: 09. Jan. 2008, 20:22 »
Det blir Shearer. Og jeg er positiv til han. Han vil få TID av fansen og samme (eller større) støtte av ledelsen. Tipper en av grunnene til at Big Sam forsvinner er at han ikke før "nok" i transfermidler. DET tipper jeg ny manager får!! Tenker det blir store penger tilgjengelig nå!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 09. Jan. 2008, 20:22 »
Altså, eksempelvis da, Mourinho og Lippi! Poenget mitt er at det kanskje er på tide å få øyene bort fra øyriket etter manager!? Men altså, når jeg tenker meg om Lippi eller Mourinho, altså Sanchez tok Spursjobben, så ting kan skje.. selv hvor lite sannsynlig det høres ut
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 09. Jan. 2008, 20:28 »
Cirkus Newcastle

Llegend Alan Shearer has not been approached to take over at Newcastle United.
Club sources say the England striker, who is currently holidaying in Barbados, will not take over the St James's hot seat - but Sam Allardyce's replacement will be a British coach, reports Sky Sports.

They quote club sources as saying: "Shearer has not been approach and we are not looking for a foreign successor. We will take time over the appointment."

More news to follow on this story on shieldsgazette.com
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 09. Jan. 2008, 20:31 »
altså, hvis dette er tilfelle har de allerede snakket med en manager!? Og som sikkert er klar iløpet av uken..eller neste.. Littr synd, hadde lyst til å prøve lykken utelands denne gangen..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #98 på: 09. Jan. 2008, 20:32 »
Da blir det McClaren. Faen !

DanMan

• Gjest
« Svar #99 på: 09. Jan. 2008, 20:32 »
Storfornøyd med dette! ;D
Ikke misforstå, jeg tror aldri et managerbytte alene gjør alt rosenrødt, og jeg ga fyren en sjanse til tross for at jeg var sterkt imot hans ansettelse. Han tok den på svært middels og sedvanlig møkkjedlig vis, og da kan han godt ryke og reise. MEN, og det er alltid et men, den neste ansettelsen MÅ bli et riktig valg! Og det er Ashley/Morts sjanse til å bevise bedre egenskaper enn Fat Fred når det gjelder å finne en ny manager. Jeg tror på de, og regner med de har en erstatter i kikkerten.

Jeg drømmer om Mourinho, Klinsmann eller Hitzfeld (nei, ikke på DEN måten, din gris!), og ønsker å unngå f.eks. Lippi, som vel aldri har underholdt en kjeft. ;) Kan også si meg enig med de som vil unngå McClaren, selv om jeg ikke vil tillegge hans tid med England noe særlig vekt. Svennis, anyone?

Når det gjelder Sir Alan hadde det vært gøy om han ble inkludert i trenerapparatet, men bør selvsagt ikke få manager-jobben som fersking. Det ville vært galskap, selv om mannen er det nærmeste man kommer Gud. ;D
« Siste redigering: 10. Jan. 2008, 14:05 av DanMan »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 09. Jan. 2008, 20:33 »
Nå får det søren meg hentes en manager som får tid.  ;D

Dvs ca 1 år.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 09. Jan. 2008, 20:35 »
Jeg føler at vi egentlig bare må ansette Shearer og "bli ferdig med det". Enten lykkes han, eller så lykkes han ikke. Big Sam har blitt spist av fansen, som forguder Shearer, og tror at han skal bli vår redningsmann. Det vil være urettferdig overfor Shearer å gjøre det på den måten, men det er den eneste måten vi kan få Toon Army ned på jorda for en stakket stund. Som om det varer særlig lenge.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #102 på: 09. Jan. 2008, 20:35 »
Storfornøyd med dette! ;D
Jeg drømmer om Mourinho eller Hitzfeld (nei, ikke på DEN måten, din gris!), og ønsker å unngå f.eks. Lippi, som vel aldri har underholdt en kjeft. ;) Kan også si meg enig med de som vil unngå McClaren, selv om jeg ikke vil tillegge hans tid med England noe særlig vekt. Svennis, anyone?

Når det gjelder Sir Alan hadde det vært gøy om han ble inkludert i trenerapparatet, men bør selvsagt ikke få manager-jobben som fersking. Det ville vært galskap, selv om mannen er det nærmeste man kommer Gud. ;D

WTF!?  :P

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #103 på: 09. Jan. 2008, 20:36 »
Svennis tok iallefall england til kvartfinale minst, i alle mesterskapene de deltok i.

McClaren tok ikke engang England til noe mesterskap.
Han gjorde det heller ikke noe bra med Middlesbrough. Boro ligger i samme tabellposisjon som de befant seg under McClaren, men de har jo Southgate som manager. En spiller helt uten managererfaring.

Eneste som taler for McClaren er UEFA-Cupen. Men det var jo såvidt Souness tok oss like langt. Jeg kaller det flaks.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #104 på: 09. Jan. 2008, 20:37 »
Han mener nok Alan Shearer, Olav