20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Patcher  (Lest 2196 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Patcher
« på: 11. Aug. 2008, 20:26 »
Eg sitter her å sier til meg selv at eg må begynne å spille litt FM igjen. Problemet er at eg kun har FM 06 eller 07 ( husker ikke helt. Har det ikke ved siden av meg akkurat no). Derfor har eg tenkt å laste ned en patch med dei siste oppdateringane. Kan noen gi meg en veiledning på korleis man gjør dette. Eg har tenkt å laste ned fra Fmnorge.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Patcher
« Svar #1 på: 11. Aug. 2008, 20:39 »
Sjekk FMNorge eller andre FM-sider for patcher, last dem ned og klikk på "update". Veldig enkelt, ikke noe fiksfaks som man gjerne skulle ha trodd på forhånd.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 11. Aug. 2008, 20:43 »
Legger den fila eg laster ned seg i FM mappa då ? Må eg ha i fm plata når eg trykker update ? Hvor trykker eg update ?

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #3 på: 11. Aug. 2008, 20:54 »
Du kan legge den hvor som helst, tror jeg. Når du unpacker patchen og klikker på den så kommer det som regel opp en rute hvor man kan trykke update så ordner alt seg selv.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 11. Aug. 2008, 22:52 »
På patcher så ordner vel alt seg selv som Nordin skriver, men hvis du laste end en update laget av f.eks. en av brukerne (finnes flere slike på fmnorge) skal de hvertfall legges i db på 08. Tipper det er slik på tidligere versjoner også.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 14. Aug. 2008, 16:22 »
Tenkte eg skulle laste ned en oppdatering til CM 01/02 når eg først var i gang no. No står det at eg må legge den i "data". Hvor i huleste er det ? Er det en mappe eg må lage sjøl ?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #6 på: 15. Aug. 2008, 04:27 »
Behøver nok ikke å lage den selv, men sjekk C:\Programfiler\Sports Interactive\ CM 01/02(?)

der skal det ligge ei mappe som heter "data". tror jeg hvertfall
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 15. Aug. 2008, 09:24 »
Det er ingenting som heter data i den CM 01/02 mappen.