20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: England ute av EM før festen har begynt!  (Lest 4246 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: England ute av EM før festen har begynt!
« Svar #30 på: 22. Nov. 2007, 20:37 »
Souness? Det skjer ALDRI. Mer sannsynlig at Tom Nordlie tar over. Da hadde det blitt unntakstilstander!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 22. Nov. 2007, 20:41 »
Allardyce er ikke interessert. Har skrevet om det på forsiden nå.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 22. Nov. 2007, 21:00 »
Av den betting lista som addis la frem litt lenger tilbake her så synes jeg 3 navn skiller seg kraftig ut, dette er Sam Allardyce, Steve Coppell og Alan Shearer. En av disse bør ta over som landslagsjef mener jeg. Allardyce har utelukket seg selv, så da står valget mellom Coppell som har managererfaring helt tilbake til 1984, eller en lynfersk Shearer! Jeg vil ikke se annet enn en engelsk sjef for det landslaget!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #33 på: 22. Nov. 2007, 22:18 »
Jaha.. Hadde ikke velgt noen av de 2 som er igjen på den listen.. Da hadde jeg heller godt for Harry Redkanpp ;D
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #34 på: 22. Nov. 2007, 23:23 »
Bryr meg fint lite om England fortida, så Souness kan godt ta over England for min del! ;D Men det skjer GARRANTERT ikkje.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 24. Nov. 2007, 10:46 »
Må si jeg fryder meg, rett og slett fryder meg. Kanskje på tide for engelskmennene å innse at en viss svenske ikke var helt udugelig alikevel? Han fikk dem jo tross alt til mesterskap selv om han muligens hadde en elskerinne eller kanskje to også for alt jeg vet. Man ønsket Svennis til helvete vekk og ikke lenge etterpå var det samme tullballet igang igjen, selv om manageren denne gangen var en av deres egne. Man snakker også alltid om den engelske fansen som fyller stadionene hver helg og synger av full hals i samtlige 90 minutter, etterpå snakker man om hvor viktig denne fansen er. Hva skal man da konkludere med når fansen selv piper sitt eget lag av banen? Nei, FA ansetter kort og godt ledere til en jobb hvor det kan virke som ingen vil at de skal lykkes, og med den motgangen vil heller ingen lykkes, men da man mislykkes er helvete løs igjen og manageren blir sparket. Sorry England, men dette kan dere om selv, og dere kan gjerne kjøre den vennskapsturneringen som Gordon Brown, eller hvem det var foreslo, neste sommer, for i EM kommer jeg ikke til å savne dere. Eller jo, kanskje litt... når England atter en gang er utslått og skuffet fordi man trodde man var verdens beste igjen. God save the queen og kanskje han der oppe bør begynne å se litt ekstra etter enkelte andre borte på øyriket også...