20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346662 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

twominds

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1410 på: 04. Juli 2007, 10:50 »
Hehe, Adu ja.. husker godt hysteriet og hypen rundt han mens jeg bodde i usa rett over tusenårsskiftet. Jeg sa gang på gang at tro hva dere vil, men det er fortsatt stooor forskjell på amerikansk liga og europeiske ligaer. Og han var jo stort sett innbytter i MLS og husker jeg. Så var han jo ung da, hvis alderen stemte. Det ble de jo aldri heeelt sikre på.
Så stopper det å regne, det er sant!
 Det stoppet ett sekund, og skyene forsvant.
 Og der sto gud å så på, og lurte på hvem som vant!!"

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1411 på: 04. Juli 2007, 18:26 »
6-8 mill er nok for lavt igjen, tipper mellom 20-30 mill for Edu, litt høyere enn det Pelle Nilsson var priset i starten

Tror du misforstod litt her:
"Billig blir han ikke, men tviler på at NUFC må gi over 100mill NOK. Tipper £6-8mill vil holde, men så var det dette med oppholdstilatelse da, spørs om han ikke trenger fler landskamper først."

Nå sitter ikke akkurat jeg i styret i Lyn, men vil påstå jeg kjenner klubben såpass godt at 20mill NOK er totalt usannsynlig.

oj, sorry. Men tviler på at Lyn får så mye for han....vil si maks 40-50 mill NOK jeg, siden kontrakta hans går ut i 2008. Er bare et år til klubber kan komme med kontraktforslag
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1412 på: 04. Juli 2007, 21:21 »
Chippen ville jeg ikke ha men Elmander er en god spiller.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1413 på: 07. Juli 2007, 21:00 »
Dette sier en debattant på newcastle-online.com som er i Østerrike:

ast night i went to the Hotel Lobby and saw Big sam on the phone,i saw other staff members is the lounge.
This morning - Training Session - fitness .Big Sam 70% of the time with his Mobile.asked on of the staff why he is always on the phone(wanted to here Transfer calls) and he said that he is dealing with couple of imminent transfers.tried to get more but he didn't want to tell anything(i dont know what was he but he was sfaff member)

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1414 på: 07. Juli 2007, 21:18 »
Det kunne vel hvem som helst her inne også skrevet... Det er jo faktisk ganske sannsynlig at han bruker mye tid i telefonen om dagen. Jeg håper i allefall at han gjør det hvis han skal få inn de forsterkningene som trengs/forventes

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1415 på: 08. Juli 2007, 12:37 »
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=46936

Der står det at vi visst nok skal være interessert i en back fra Frankrike som spiller for Nice. Navnet Rod Fanni er for meg helt ukjent. Tviler på at det ligger noe i dette, men vi fortsetter ihvertfall jakten på backer og forsvarere!  :)

djmattis

• Gjest
« Svar #1416 på: 08. Juli 2007, 12:47 »
Liverpool are lining up a £14million bid for Porto winger Ricardo Quaresma - News of the World.

faen vi må klare å slå det budet da.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1417 på: 08. Juli 2007, 13:06 »
Nei, styr langt unna Quaresma. Han er en alt for stor risk å ta.

Floppet totalt i Barca og presterer bra i Porto. Blirr 24år og er ingen unggutt lenger heller. Nei, bruk heller pengene på et sikrere kort.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1419 på: 08. Juli 2007, 17:46 »
Nok en oppdatering fra Østerrike:

in the Morning training session(it was quite hot day today,around 30) i talked to the same staff guy who now i know that he is one of the medical staff.tried to get info about the "iminnent signings" that he told me yesterday.he was nice guy,didn't want ofcourse to say names but he said that they expect around more 5 new signings and things will hot up when they will come back to Tyneside.i didnt see Big Sam this morning,maybe its a clue? dont know

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1420 på: 08. Juli 2007, 22:07 »
Og enda en:

- dyer v barton ... but no fighting, just a chess game ...
- carr, butt, shola watching wimbledon on the laptop (bbc online)
- andy caroll got lost in the hotel... i told him where the players are ... i think big andy did have a nap before dinner, so he was a bit confused..
- owen was phoning for about 1/2 hour.... i suppose private "things", i am 100% sure he will stay at Newcastle
- Hertha BSC will arrive tomorrow at the hotel, i've heard from the staff here that we will play them in the afternoon ... i am not 100% sure about that cos i thought there are no training matches arranged. Maybe they changed the plan... We will see...

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #1421 på: 08. Juli 2007, 23:04 »
Nice.. tusen takk for infoen  ;D
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1422 på: 09. Juli 2007, 12:07 »
Teamtalk melder at Gallas vil vekk fra Arsenal pga ambisjonene til klubben..Er det en spiller vi kunne overtalt til oss?

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_2483177,00.html

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #1423 på: 09. Juli 2007, 12:12 »
Nei takk, jeg vil ikke ha Gallas til klubben. Greit nok at han er en grei nok spiller i seg selv, men han er en typisk spiller som forlanger enormt mye i lønn. Så klarer han å skape problemer hvorhen han går også ser det ut som. Kan bli for dyr i drift

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1424 på: 09. Juli 2007, 12:16 »
Gallas hadde vore perfekt, akkurat den typen vi treng der bak. Då får det heller være at han er ein uspiselig person. Men det ville være rart om han ville forlate Arsenal og så reise til Newcastle.