20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aldo Duscher (faktisk)  (Lest 1644 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Aldo Duscher (faktisk)
« på: 23. Okt. 2006, 23:13 »
http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=158817

eventuelt

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=423811&CPID=23&clid=4&lid=&title=Duscher+drops+new+England+hint

Ja... Dette vil nok løse alt dette mr.Roeder. Alle problemer forsvinner med nok en midtbanespiller inn. Hvis dette blir tilfellet, så er det hele en sann tragedie, uten sidestykke.

:shock:  :shock:  :shock:
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

GeirAndreas

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Aldo Duscher (faktisk)
« Svar #1 på: 23. Okt. 2006, 23:53 »
Vel, han er bra, men er ikke det vi trenger nå. vi har jo en duscher i parker..

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Aldo Duscher (faktisk)
« Svar #2 på: 24. Okt. 2006, 06:59 »
Denne er jeg positiv til. Her får vi et skikkelig defensivt arbeidsjern på midten.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Aldo Duscher (faktisk)
« Svar #3 på: 24. Okt. 2006, 09:37 »
Slapp av Roeder sitter neppe når januar vinduet åpner.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Aldo Duscher (faktisk)
« Svar #4 på: 24. Okt. 2006, 12:39 »
Sitat fra: "EivindI"
Denne er jeg positiv til. Her får vi et skikkelig defensivt arbeidsjern på midten.

Ja det er akkurat det me treng no. Defansiv Mitbane. (NOT.)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Agurksaft

• Gjest
Aldo Duscher (faktisk)
« Svar #5 på: 24. Okt. 2006, 22:04 »
Er vel ikkje lenge før Roeder begynnar å snusa på nokon keeperar i 4-5 mill £ klassen...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Aldo Duscher (faktisk)
« Svar #6 på: 24. Okt. 2006, 23:08 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Slapp av Roeder sitter neppe når januar vinduet åpner.

Jeg slenger meg på den!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Aldo Duscher (faktisk)
« Svar #7 på: 25. Okt. 2006, 11:01 »
Sitat fra: "Benson"

Jeg mener faktisk at vi trenger det. Verken Emre eller Parker er utpregede defensive spillere, og sammenlikner vi med både Chelsea og Liverpool har disse to klubbene to eksellente def.midtbanespillere i henholdsvis Makelele og Sissoko som gjør det ekstremt vanskelig for møtende lag.

Håvard

• Kaptein
    • Vis profil
Aldo Duscher (faktisk)
« Svar #8 på: 25. Okt. 2006, 11:04 »
God spiller ja, som jeg ville kjøpt. Hadde det ikke vært for at Emre har vært veldig god i år. Synes Parker og har vært god, så da måtte han kanskje sitte på benken?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Aldo Duscher (faktisk)
« Svar #9 på: 25. Okt. 2006, 12:16 »
Sitat fra: "EivindI"
Sitat fra: "Benson"

Jeg mener faktisk at vi trenger det. Verken Emre eller Parker er utpregede defensive spillere, og sammenlikner vi med både Chelsea og Liverpool har disse to klubbene to eksellente def.midtbanespillere i henholdsvis Makelele og Sissoko som gjør det ekstremt vanskelig for møtende lag.

Jeg føler vel at vi har bør prioritere forsvar først, så angrep. Deretter kan vi se etter defensive midtbane spillere.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Aldo Duscher (faktisk)
« Svar #10 på: 25. Okt. 2006, 15:02 »
Ja, enig. Men jeg mener at en investering i Duscher også ville vært å forsterke oss defensivt! Han kunne  vært til stor hjelp for forsvaret vårt. Og da ser jeg ikke på det som noen dårlig løsning. Men som jeg ofte sier: Skal vi handle midtbanespillere nå, må det ikke gå utover handelen av spillere i andre ledd.