20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Cuper 19/20  (Lest 256 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Cuper 19/20
« på: 13. Aug. 2019, 23:39 »
Klok av erfaring velger jeg å prøve en felles tråd for cupene denne sesongen 😉

Vi møter Leicester i ligacupens andre runde en gang i uke 35, hjemmebane.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Cuper 19/20
« Svar #1 på: 13. Aug. 2019, 23:45 »
Da scorer nok Perez og sender Newcastle ut ;)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2 på: 13. Aug. 2019, 23:57 »
At Perez scorer, tar jeg som en selvfølge! Ikke fordi han er så sjukt målfarlig, men fordi han kommer til SJP som en x-spiller. Da er det jo skrevet i stein at du scorer 😜

Ellers tenker jeg dette er en av de verste motstanderne å få. Lag som Leicester, West Ham, Wolves og lignende er vel lag som kommer til å satse på cupene fra tidlig av (muligens Wolves tar det roligere mtp Europa League). I de to første rundene er det vel nesten best å møte et topplag eller et fra divisjonene under.

Blir også spennende å se hvor sterkt vi stiller, ønsker meg et stykke i cupene :)
« Siste redigering: 13. Aug. 2019, 23:59 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 14. Aug. 2019, 07:49 »
Me møter Watford heima på laurdagen i veke 35. Spent på kva lag me stiller mot Leicester viss me står utan seier i ligaen og som sagt har seriekamp få dagar etter.

Geordie

• Kaptein
  • AshleyOut.com
    • Vis profil
« Svar #4 på: 14. Aug. 2019, 09:51 »
Spådom: Ryker ut i første forsøk igjen, Ayoze scorer vinnermålet, og Ashley er superfornøyd.
No fate but what you make

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 14. Aug. 2019, 10:01 »
Bruce skyter av seg den ene foten om det tas lett på cupen samtidig som tapene i PL kommer på rad og rekke.

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 14. Aug. 2019, 12:43 »
Vanskelig motstander her og i cupene er det alltid interessant å se hvilke lagoppstillinger som settes opp. Hjemmekamp er et pluss, men historien i cupen under Ashleys tid vitner om rask exit. Dog er det vel lettere å akseptere en eventuelt exit mot et Premier League lag enn de to siste exitene mot Nottingham Forest.
Uansett tror jeg formen i serien avgjør mye hva vi stiller med og om det er 'ønskelig' å gå videre. Stallen er ikke god nok til å kjempe om to cuper i tillegg til serien, spesielt ikke nå hvor de store klubbene også satser på denne cupen.