20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steve Bruce  (Lest 74977 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #450 på: 17. Okt. 2021, 18:03 »
Mannen er jo totalt inkompetent. Sjekk statistikken han har som manager i Nufc!

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #451 på: 17. Okt. 2021, 18:43 »
Må vere slutt nå. Flaut det som blir vist i forsvar.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #452 på: 17. Okt. 2021, 19:02 »
Tottenham kommer til å høres ut som prime Barcelona, Liverpool, Real og City kombinert i post match intervjuet til Bruce. Vi er faktisk så uheldige at hver eneste motstander vi møter er helt fantastiske lag som er vanskelige å slå.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #453 på: 17. Okt. 2021, 19:57 »
Takk og gratulerer med 1000 kamper, heretter får du løse billett som alle andre...

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #454 på: 17. Okt. 2021, 20:46 »
Håper dette var din siste kamp, Bruce. Med sluttpakken du får på £ 8 Mill. Så kan du kose deg. Ikke akkurat fortjent.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #455 på: 17. Okt. 2021, 21:30 »
Det var ikke min mening heller altså, hvis du tolket det dit. At han er et offer.
Han er et offer av egen inkompetanse i jobben han har utført.
Husker fortsatt Sheffield United borte i fjor. Det er noe av det verste jeg har sett. Forsvarte oss i 80 minutter, mot et lag uten en seier så langt i sesongen. Kjørte over de etter vi slapp inn, men fikk ikke mål. Tapte 1-0 mot ligaens desidert dårligste lag på det tidspunktet.

Neinei, Anders. Var ikke ment mot deg, men not dinosaurpunditsene i England:)

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #456 på: 17. Okt. 2021, 22:13 »
Folk som ikke følger klubben tett og ikke ser alle kampene ser bare på tabellen og utgjør seg en mening utifra det. Det er svært mange den siste tiden som utgjør seg masse meninger om klubben uten å egentlig ha særlig peiling. Vi gikk fra å være en klubb som ingen bryr seg om til å være klubben alle snakker om. Er vel ytterst få som er klar over hele situasjonen med assistent treneren som ble henta inn forrige sesong, men det er vel egentlig forståelig. De fleste eiere vil løse det å ha en udugelig manager med å bytte ut manageren, ikke hente inn en assistent som kan lære han litt om taktikk. Jeg tror fort det kunne blitt stygt forrige sesong dersom vi ikke hentet inn Graeme Jones. Sånn sett kan man kanskje påstå at det funket å gjøre det, men igjen, det løste bare problemet på kort sikt.
« Siste redigering: 17. Okt. 2021, 22:17 av Eriksen »

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #457 på: 17. Okt. 2021, 22:37 »
Det var ikke min mening heller altså, hvis du tolket det dit. At han er et offer.
Han er et offer av egen inkompetanse i jobben han har utført.
Husker fortsatt Sheffield United borte i fjor. Det er noe av det verste jeg har sett. Forsvarte oss i 80 minutter, mot et lag uten en seier så langt i sesongen. Kjørte over de etter vi slapp inn, men fikk ikke mål. Tapte 1-0 mot ligaens desidert dårligste lag på det tidspunktet.

Neinei, Anders. Var ikke ment mot deg, men not dinosaurpunditsene i England:)

Good, da er vi enige 😉
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #458 på: 18. Okt. 2021, 12:59 »
Ingen tvil om at en stor andel av punditsene (og kompisene til Bruce) i England har vært med på å tegne et bilde av Bruce som et offer for media og fansen.
Men i tillegg er det slik at Bruce i alle jobber har endt opp med å kritisere omgivelsene - både fans og media, når hans egen inkompetanse i større og større grad blir synlig. Så også tilfelle i Newcastle.
Syns forsåvidt synd i alle offentlige persjoner til en viss grad som må forholde seg til sosiale medier, det er tøft, det. Men fyren fikk en jobb han aldri var kvalifisert til i utgangspunktet, han har fått godt betalt og vil få en latterig bra utbetaling når vi endelig kvitter oss med han - og han har egentlig aldri skjønt noe som helst av klubben. Atpåtil har han bidratt til sportslig tilbakegang.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #459 på: 18. Okt. 2021, 14:24 »
Må også stikke fingeren i jorda og innse at kritikk (ofte usaklig) og hets rett og slett følger med jobben som manager i PL. Burde ikke vært sånn selvfølgelig, men dette er noe alle er klar over. Takler man det ikke (og det er jo en helt ærlig sak) er det ingen som blir tvunget til å være manager. Når man har 7 seire på siste 38 seriekamper eller noe sånt er det vanskelig å ikke si at kritikken er velbegrunnet også. At Bruce skulle bli klar over denne siden av fotball først ettter 1000 kamper fremstår for meg som lite sannsynlig.

Jeg kan komme på mange flere eksempler av managere som har fått verre (og mer usaklig) behandling enn Bruce, og som folk sier har han fått mye støtte i mediene. Husker fortsatt stakkars Steve Kean i Blackburn f.eks. Carver er jo et annet eksempel fra vår egen klubb. Mener at selv større managere som Mourinho og Wenger har fått verre og mer usaklig kritikk rettet mot seg enn Bruce. Jeg hadde vel også konkludert meg selv som godt kompensert hadde jeg cashet inn 8 millioner pund på slutten også.

« Siste redigering: 18. Okt. 2021, 14:38 av Andymag »

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #460 på: 18. Okt. 2021, 16:05 »
I sosiale medier har Bruce fått mye tyn, men i britisk media har han fått en altfor myk reise. Han blir jo ikke kritisert for noe som helst. Hva er det han blir konfrontert med? What did you make of that Steve? Its difficult..its tough får man til svar. Hvorfor er det ingen som viser han hvor mange mål vi slipper inn, den begredelige negative statestikken hvor vi har toppet mange områder i flere sesonger nå. Hvor mange sjanser motstander slipper til omtrent hver eneste kamp. Hvorfor det er null struktur fra forsvar til midtbane osv osv, listen er lang. Ikke er det noen kampplan/identitet å kjenne igjen heller. Har nevnt dette utallige ganger, men det er jo en grunn  til at det blir tatt opp gang etter gang. Grunnen er jo at det skjer ikke noe, der er ingen utvikling overhodet. Har til gode å se nøyaktig hva planen har vert mot Villa, Wolves, Leeds, Southampton og nå senest Tottenham. Forhåpentligvis det siste jeg skriver om Bruce..
« Siste redigering: 18. Okt. 2021, 16:07 av Fluffy »

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #461 på: 20. Okt. 2021, 11:44 »
Ciao, Steve! Eneste jeg håper å se fra ham i fremtiden er et fjerde bind i krimserien han skrev

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #462 på: 20. Okt. 2021, 11:47 »
Ingenting i mot Bruce som person, så ønsker han nå lykke til videre. Men sjeleglad for at han nå er borte fra Newcastle. Totalt ubrukelig som manager på dette nivået.

Blir det spennende å se hvem som kommer inn, vil nesten tro de har erstatteren klar?
No fate but what you make

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #463 på: 20. Okt. 2021, 12:18 »
Phew. Tre år for sent.
At Steve Bruce har fått 1000 kamper som manager på såpass høyt nivå sier litt om hvor mye et navn som spiller har å si, for som manager er det helt bekmørkt.
« Siste redigering: 20. Okt. 2021, 12:20 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #464 på: 20. Okt. 2021, 12:48 »
Steve Bruce har gjort så godt han kan, og mer enn det kan ikke fansen forlange. Fansen skal forlange en ledelse som tar ansvar og som finner de riktige, kvalifiserte personene til jobben. I stedet for å skyte på Bruce så skyt heller på forrige klubbeier og styre (for dem som gidder det). Eller velg å se fremover.