20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steve Bruce  (Lest 75619 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #150 på: 18. Jan. 2020, 20:29 »
Skal lete lenge etter en tristere fotball. Stikk!

Men poengene renner inn 😎🤓
Utrolig nok. Fotballen er fæl.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #151 på: 18. Jan. 2020, 20:29 »
Skal lete lenge etter en tristere fotball. Stikk!

Men poengene renner inn 😎🤓

Helt utrolig, men faen så deilig.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #152 på: 18. Jan. 2020, 20:44 »
Skal lete lenge etter en tristere fotball. Stikk!

Men poengene renner inn 😎🤓
Utrolig nok. Fotballen er fæl.

Jeg er egentlig veldig enig, men syns fotballen har vært fæl her i årevis. Klubben har ikke spilt attraktiv fotball siden Sir Bobby Robson og glimtvis under Pardew sin lykkesesong. Gjelder bare å overleve så kan vi folde hendene for en sommer med oppkjøp🙏🏻

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #153 på: 18. Jan. 2020, 20:49 »
Grei oppsumering det Toon.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #154 på: 18. Jan. 2020, 21:17 »
Carver og Kinnear hadde betre fotball enn dette🙈 Bruce får jo førre manager sin fotball til å likna på The Entertainers.

3 poeng nærare trygg plass. Jej. Gud bedre for noko elendig piss!

Ver so snill og selg, Ashley!
« Siste redigering: 18. Jan. 2020, 21:41 av lgrinde »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #155 på: 18. Jan. 2020, 21:18 »
Vi er jævlig effektive da. Bruce var jo selv storscorer som stopper, så mulig han trener mye avslutninger med de defensive spillerne :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #156 på: 19. Jan. 2020, 11:30 »
Steve Bruce har griseflaks og plukker poeng med sin dinosaurfotball. Jeg mener det ikke er Stiv Brus sin fortjeneste at vi ligger der vi ligger, men kun flaks og spillere som har prestert meget godt defensivt..

Mister helt motivasjonen og interessen når vi spiller slik fotball.
om det er det å forsvare seg til en 16plass i PL som er målet hvert år så hadde det vært bedre å tatt en Sunderland og rykket ned til League one.
Da hadde vi kanskje blitt kvitt kreftsvulsten Ashley og fått startet klubben på nytt

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #157 på: 19. Jan. 2020, 16:11 »
Steve Bruce har griseflaks og plukker poeng med sin dinosaurfotball. Jeg mener det ikke er Stiv Brus sin fortjeneste at vi ligger der vi ligger, men kun flaks og spillere som har prestert meget godt defensivt..

Mister helt motivasjonen og interessen når vi spiller slik fotball.
om det er det å forsvare seg til en 16plass i PL som er målet hvert år så hadde det vært bedre å tatt en Sunderland og rykket ned til League one.
Da hadde vi kanskje blitt kvitt kreftsvulsten Ashley og fått startet klubben på nytt

Tror det har motsatt effekt. Tror det blir enda vanskeligere å selge om vi raser ned i systemet. Vi må bare holde ut, og håpe ny eier kommer etterhvert. Før det må vi bare leve med defensiv drittfotball. Vi har klart det i årevis så vi klarer litt til

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #158 på: 21. Jan. 2020, 23:08 »
Tippar både Ashley og Bruce er her om 5 år...

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #159 på: 04. Feb. 2020, 14:20 »
Fra ChronicleLive:

Steve Bruce does not think Newcastle United have 'enough quality to pass the ball around better' but believes the notion his side have been lucky this season is 'an insult to the players'.

"Do you think I tell them: 'Give it to Norwich. As soon as you get it lads, just pass it to a green and yellow shirt?' Do you really really, really, really believe that is me?" he told reporters ahead of the FA Cup fourth-round replay against Oxford. "We have not got enough quality to go and pass the ball around better."

Føler jeg blir provosert av en slik uttalelse, og det får meg til stusse på hva i all verden som foregår på treningsfeltet. Jeg ser ingen progresjon under Bruce siden han tok over. Samme opplegget hver kamp.
Bare se på Sheffield United og Norwich f.eks., som spiller tidvis meget underholdende og morsom fotball.
Ingen som forventer tiki-taka-fotball men noen bedre form for system, en plan og en filosofi må man kunne forvente.
Jeg våger meg til å påstå at vi har et bedre lag på papiret enn disse to nevnte klubbene. Så at han "skylder" på spillerne syns jeg blir en meget tynn suppe.
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #160 på: 04. Feb. 2020, 18:38 »
Så han mener vi har ligaens dårligste stall? Når vi ikke kan holde på ballen mot noen?

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #161 på: 04. Feb. 2020, 18:57 »
I de kampene jeg har sett, virker det ikke som noen utpå der har noe som helst peiling på hva de skal gjøre? Hadde spillerne hatt en etablert taktikk/strategi, så hadde de jo visst hvor de skal passe, løpe og plassere seg.

Er stygt å si det om et lag jeg hater, men det er jo bare deilig å se på et lag som Liverpool om dagen. Alle vet rollen sin, alle vet oppgavene sine, de kan rundspille hvem helst om dagen. Vi er så jævlig langt unna, at det er bare tragisk
No fate but what you make

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #162 på: 04. Feb. 2020, 22:59 »
Dette er så patetisk har ikkje ord😐
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #163 på: 05. Feb. 2020, 09:45 »
Fra ChronicleLive:

Steve Bruce does not think Newcastle United have 'enough quality to pass the ball around better' but believes the notion his side have been lucky this season is 'an insult to the players'.

"Do you think I tell them: 'Give it to Norwich. As soon as you get it lads, just pass it to a green and yellow shirt?' Do you really really, really, really believe that is me?" he told reporters ahead of the FA Cup fourth-round replay against Oxford. "We have not got enough quality to go and pass the ball around better."

Føler jeg blir provosert av en slik uttalelse, og det får meg til stusse på hva i all verden som foregår på treningsfeltet. Jeg ser ingen progresjon under Bruce siden han tok over. Samme opplegget hver kamp.
Bare se på Sheffield United og Norwich f.eks., som spiller tidvis meget underholdende og morsom fotball.
Ingen som forventer tiki-taka-fotball men noen bedre form for system, en plan og en filosofi må man kunne forvente.
Jeg våger meg til å påstå at vi har et bedre lag på papiret enn disse to nevnte klubbene. Så at han "skylder" på spillerne syns jeg blir en meget tynn suppe.

Denne uttalelsen provoserer meg noe voldsomt også, og må jo legge til at jeg føler at denne står i sterk kontrast til all skryten Stiv Brus får for sine "man management skills".

Når det er sagt, så kom det et og annet lignende fra hans forgjenger også, så vi kan vel håpe at redningen her blir at spillerne ikke er spesielt godt vant.  :-\

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #164 på: 06. Feb. 2020, 16:14 »
Er jo langt bedre enn når Rafa uttalte at det ville være et mirakel om vi holdt plassen! Omtrent samme spillerstall, men mistet Rondon og Perez (godt tilvendt til PL), og fått inn ASM, Joelinton og Krafth.

Bruce er ikke fornøyd med prestasjonene våre i det siste, og kommer med berettiget "kritikk" (eventuelt sin bedømmelse av laget) offentlig.

I mine øyne er dette (samme med Rafa sine kommentarer) et forsøk på å tenne en gnist, at det skal gå en liten faen k spillerne. God gammeldags brannfakkel.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒