20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2018  (Lest 146243 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #45 på: 17. April 2018, 20:54 »
Ville dere tatt Sissoko tilbake for 10 mill pund?  ;)

Shawcross begynner å bli gammel og skadeutsatt. Mye holding og riving på fyren så han begynner å slite med tempoet. Tror vi skal holde oss unna han.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #46 på: 17. April 2018, 21:10 »
Har stor tru på dagens stopperpar. Lejeune og Lascelles utfyller hverandre perfekt. Lascelles er legende in the making. Shawcross tenker jeg kan være aktuell dersom Lascelles selges i sommer. Ellers vil jeg gjerne ha inn en som er bedre enn dagens stoppere/mer lovende for fremtiden.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #47 på: 17. April 2018, 22:03 »
Vi må jo erstatte Mbemba (og Clark?) i sommer, og da kunne Shawcross vært en meget god signering. Dog er nok ikke han interessert i å være 3.valg som stopper, og som Kristoffer sier; har troa på dagens stopperpar.
Men vi bør jo ha 3 relativt jevngode stoppere, så må være kvalitet på det som kjøpes inn. Rafa er jo også forholdsvis glad i å rotere også. Hadde vært kult om vi fulgte med på hva som skjer med Zouma i sommer.

▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #48 på: 19. April 2018, 18:26 »
No fate but what you make

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #49 på: 19. April 2018, 20:39 »
Tenker det er agenter som er ute og sprer tøv.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #50 på: 22. April 2018, 11:11 »
Ser vi i dag igjen linkes til Josh King og Tom Cairney, samt ryktes vi krever 20 mill pund for Mitro.

Ok og realistiske spillere dette.

Rafa bekrefter og vi vil prøve å få Kenedy på permanent overgang, alternativt ny låneavtale neste sesong. Kenedy og har gått ut å sagt han er interessert og at han trives veldig godt i Newcastle. Får håpe det kan vippe til vår fordel foran andre klubber som ryktes å være interessert.
« Siste redigering: 22. April 2018, 11:18 av Geordie »
No fate but what you make

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #51 på: 22. April 2018, 12:55 »
Håper heller på Slimani inn permanent, enn King..

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #52 på: 22. April 2018, 14:39 »
King og Cairney hadde vært helt glimrende signeringer!

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #53 på: 22. April 2018, 15:00 »
Som eneste spiss inn nei takk. Om vi bytter ut Joselu/Gayle/Mitro med King og en til...ja takk. Cairney er jeg veldig lunken til. Hadde vert en bra signering sist sommer når vi kom fra CS og uten PL penger. Fjøla er litt snudd nå. Skal vi handle fra CS er det få som frister. Maddison er vel den eneste.

kjotpuck

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #54 på: 22. April 2018, 15:46 »
Ryan sessegnon fra cs hadde jo vært drømmen

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #55 på: 22. April 2018, 15:48 »
Ryan sessegnon fra cs hadde jo vært drømmen
Men han er jo helt urealistisk. Maddison har vel gitt hint om at han trenger spilletid om han skal flytte på seg. Blir dyr han også så det er vel like greit å glemme begge to.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #56 på: 22. April 2018, 16:16 »
Som eneste spiss inn nei takk. Om vi bytter ut Joselu/Gayle/Mitro med King og en til...ja takk. Cairney er jeg veldig lunken til. Hadde vert en bra signering sist sommer når vi kom fra CS og uten PL penger. Fjøla er litt snudd nå. Skal vi handle fra CS er det få som frister. Maddison er vel den eneste.

Enig!
Som du også nevner, så er nok Sessegnon uoppnåelig for oss.. Men hadde vært digg med han inn!

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #57 på: 24. April 2018, 00:05 »
Ønsker meg Lanzini, zaha , shaw og timo werner 😜 sistnevnte er vel kanskje ikke så sannsynelig, men om det kommer ny eier kan mye skje.

Etter Slimani sine innhopp + dagens , er jeg ikke så positiv til Slimani. Håper egentlig de ser etter en annen spiss enn å signere han permanent.

Kenedy er det jo bare få inn.👍

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #58 på: 24. April 2018, 22:05 »
Zaha og Werner er det bare å drite i 😜

Lanzini og Shaw er derimot mulige å anskaffe seg, selv om hvertfall Lanzini blir svindyr. Men to spillere som hadde forsterket laget.

Slimani er jeg også smålunken til, men vi må huske på at han har vært skadet siden slutten av januar, veldig lite kamptrening. Kommer han seg i form, tror jeg fort han kan bli en verdifull spiller. Han er hvertfall, uten tvil, den beste spissen vi har pr nu. Får vi muligheten på noe bedre, må vi gjerne slå til, men jeg ser ikke helt hvem det skal være.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #59 på: 24. April 2018, 23:51 »
Zaha og Werner er det bare å drite i 😜

Lanzini og Shaw er derimot mulige å anskaffe seg, selv om hvertfall Lanzini blir svindyr. Men to spillere som hadde forsterket laget.

Slimani er jeg også smålunken til, men vi må huske på at han har vært skadet siden slutten av januar, veldig lite kamptrening. Kommer han seg i form, tror jeg fort han kan bli en verdifull spiller. Han er hvertfall, uten tvil, den beste spissen vi har pr nu. Får vi muligheten på noe bedre, må vi gjerne slå til, men jeg ser ikke helt hvem det skal være.
Pr dags dato er Gayle beste spissen vi har. Slimani har ikke vist en skit. Joselu har vel til og med Rafa og meg gitt opp.