20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 366771 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

morgan303

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 610
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #45 på: 02. Nov. 2010, 17:01 »
Likevel har han kommet ofte i innleggsposisjoner i PL, men innleggene er skandaløst dårlige.
Kan også trenast opp! Vil hevde at Jonas sin innleggskvalitet har auka betrakteleg den siste tida. Det du trekk fram med Pennant i Liverpool er eit godt eksempel. Innleggsvkvaliteten var begredeleg. Men vi ser jo allereie no i Stoke at han har levert ein del bra. Han og Etherington fekk i alle fall mykje skryt av Kenwyne.

Det kan godt hende at Routledge blir overflødig, men eg trur ikkje vi får inn noko betre til ein så billig penge i vårt trange budsjett.
Støtter den behold Routh.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #46 på: 02. Nov. 2010, 19:00 »
Elia hadde vært fantastisk, men sannsynligvis blir han desverre litt for dyr.

Ser vi har vært linket til en 23 år gammel Israeler ved navn Itay Shechter. Spiller spiss, og har en ganske fin målratio for hans nyeste klubb Hapoel.  25 mål på 37 kamper.

"Scouts from Liverpool, Everton, Newcastle and West Ham were in Germany on Wednesday night to watch striker Itay Shechter.
The Israeli scored in Hapoel Tel Aviv's 3-1 defeat in the Champions League against Schalke 04 and did enough to impress."

Tidligere skal også Birmingham, Celtic og Tottenham ha vist interesse.


Spennende med slike ukjente unge spillere, men er han god nok? Hughton vet:) Jeg er som vanlig ganske positiv og litt håpefull hva unge talentfulle spillere til klubben angår.


Noen av hans mål:



17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #47 på: 02. Nov. 2010, 22:40 »
Alex Oxlade-Chamberlain

Håper du har oversikt, Hughton...

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #48 på: 03. Nov. 2010, 10:35 »
En annen Anderlecht-spiller som kan komme til å få ny arbeidsgiver, er Jonathan Legear. Newcastle forbereder et vinterbud på 30 millioner kroner. Kilden er The Times, og dermed kan dette faktisk ha rot i virkeligheten.
Newcastlesupporter siden 1992

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #49 på: 03. Nov. 2010, 12:45 »
En annen Anderlecht-spiller som kan komme til å få ny arbeidsgiver, er Jonathan Legear. Newcastle forbereder et vinterbud på 30 millioner kroner. Kilden er The Times, og dermed kan dette faktisk ha rot i virkeligheten.

Barton har jo storpspilt på den høyresida. Fordelen med Legear er at han kan bekle begge sider. Det trenger vi. Dessuten tviler jeg på at Barton er skadefri hele sesongen.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #50 på: 03. Nov. 2010, 15:26 »
En annen Anderlecht-spiller som kan komme til å få ny arbeidsgiver, er Jonathan Legear. Newcastle forbereder et vinterbud på 30 millioner kroner. Kilden er The Times, og dermed kan dette faktisk ha rot i virkeligheten.

Som nevnt tidligere, så håper eg at vi kjøper Legear. Han er ung, har fart, og som InspectorC sier, bekler han begge kantene! Kan sikkert spille OM også..

PS: Shechter virker også som en interessant spiller..

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #51 på: 03. Nov. 2010, 18:02 »
Alex Oxlade-Chamberlain

Håper du har oversikt, Hughton...

Er en Southampton-fan på jobben som nevnte på at Spurs var hypp på han.
Ser han scorer støtt og stadig, men har ellers hørt/sett fint lite av han.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #52 på: 03. Nov. 2010, 23:10 »
Alex Oxlade-Chamberlain

Håper du har oversikt, Hughton...

Er en Southampton-fan på jobben som nevnte på at Spurs var hypp på han.
Ser han scorer støtt og stadig, men har ellers hørt/sett fint lite av han.

Huff. Må han for all del ikke gå til Tottenham. Klubben som etter min mening lenge har vært rimelig lik Newcastle, men som har tatt sjumilssteg de siste sesongene. De har nok spillere fra før jeg gjerne skulle ha sett i Newcastle...

Jeg har ikke sett noe av ham jeg heller, men har hørt veldig mye bra. Kunne ønske vi var tidlig ute her..

http://www.allsouthamptonfc.co.uk/2010/09/24/alex-oxlade-chamberlain-one-for-the-future/

http://www.southampton.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=212118

Alex is a player that has quickly become a firm favourite of the Saints fans. With his direct approach and willingness to take on opponents he has shown a capability that is oh so rare.

Born on 15th August 1993 in Portsmouth he joined Southampton at the tender age of seven.

March 2nd saw Alex make his first team debut as a substitute, in the game that Saints won 5-0 against Huddersfield Town. This made him the second youngest player appearance maker behind Theo Walcott.

His first full start in a competitive game was in the match with Bournemouth in the first round of the League Cup. He scored the second and decisive goal to ensure our win.

As stated he was born in Portsmouth and is the son of former Pompey and England player Mark Chamberlain.

If Alex continues to develop as he is he has every chance of emulating his father and also becoming an international player.


Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #53 på: 04. Nov. 2010, 08:41 »
Tror vi har gode muligheter for å snappe ham opp så lenge prisen ikke blir for stiv av 2. grunner. For det første lider nå Tham av CL-syndromet: De tar seg ikke råd til å bruke talenter i PL fordi det kan bety tap av neste års CL-plass. Dessuten har jo Tham PLs beste vingpar, dvs at Alex ligger langt bak i køa. For dfet andre, hvis han er så stort talent som folk skal ha det til, kan derimot Castle friste med å garantere pl-spilletid ( kanskje ikke fast, men regelmessige innhopp)fremover. Det tror jeg betyr mye for de beste talentene. Det var jo slik vi sikret oss både Jenas og Ben Arfa.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #54 på: 04. Nov. 2010, 10:06 »
Hepp, håper Ranger kan gjøre litt sweettalkin'...Men forøvrig har den gangsteren godt av å bli lånt ut. Ranger er rå når det gjelder innsats og fysikk. Men avslutningsegenskapene er jo fraværende, og jeg har sett bedre teknikk..Utlån til league 1 hadde vært optimalt..
« Siste redigering: 04. Nov. 2010, 10:08 av InspectorC »

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #55 på: 04. Nov. 2010, 10:33 »
Utlån til League One er ingen vits for Ranger. Det gir ingen utvikling for han som spilte nesten 30 kamper i CCC i fjor og har vist mot Chelsea og Arsenal at han har potensiale til å bli en PL spiller. Ifølge Ranger(fra lokalavisa i Newcastle) hadde det også vært PL klubber som var interresserte i han, mens det var en hel haug med CCC klubber etter han. Men at det kun var opp til Hughton når det evt. skjedde.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #56 på: 05. Nov. 2010, 21:27 »
Leser at Tioté har anbefalt et par spillere.

- Gervinho
- Seydou Doumbia

Av disse ønsker jeg Doumbia absolutt mest. En direkte og hurtig spiller med fin målstatistikk. Ville passet som hånd i hanske med Carroll. Prisen kan nok dog sette en stopper for en slik overgang.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #57 på: 05. Nov. 2010, 22:07 »
Jô hadde også ein fin statistikk i russisk fotball...

Har aldri sett spelaren sjølv særleg mykje sjølv, men Gervinho har eg sett ein del av. Han er i alle fall ein interessant type, som kan bekle fleire roller. Trur pris kan bli eit problem for begge to, mtp. vårt trange budsjett, og om alle i dagens stall held seg rimeleg skadefrie trur eg vi kan gå gjennom januarvindauget utan kjøp. Utan at det nødvendigvis blir problematisk.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #58 på: 05. Nov. 2010, 23:09 »
Vi kan hvert fall frigjøre midler til budsjettet ved å kvitte oss med spillere som ikke bidrar. Xisco vet jeg ikke hva om skjer med. Har vel en brukbar lønn så ser gjerne at vi kvitter oss med han. Med Simpson tilbake har vi nå han, Saylor, Raylor og Perch som kan spille back. Gosling kan vel også vikariere. Liker egentlig Ryan Taylor, men Hughton virker ikke å ha noe tro på han og da er det like greit med et salg. Fast på førstelaget blir han uansett aldri i PL. I tillegg må vi vurdere et salg av Steven Taylor skulle de komme inn bud i januar og han fortsatt har de latterlige kravene. Leon Best bør være bak Carroll, Ameobi og Løvenkrands når han er tilbake, men Hughton vil vel gi han flere sjanser. Var jo lovende i sommer og hvis Ranger lånes ut vil han være 4. valg.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #59 på: 06. Nov. 2010, 08:18 »
Enig der Fredd. Vi har ikke god  dekning i forsvar, men bedre enn f.eks på kant og på topp.. Hvis et salg av Talyor x2 kan være med å finansiere en spiss sier ikke jeg nei takk..Akkurat nå er det krise om Carroll, Shola eller Barton blir skadet....Bank i bordet..

Seydou Doumbia er vel rimelig urelastisk..Kom til CSKA i år. Og russiske klubber er for tiden ikke akkurat kjent for å betale smårusk når det gjelde transfersummer og lønn..
« Siste redigering: 06. Nov. 2010, 08:23 av InspectorC »