20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?  (Lest 30993 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #15 på: 03. Mars 2017, 01:15 »
Ergrer meg fortsatt at vi ikke fikk Gameiro!
Eller Aubameyang som me og va linka te?
Har jo seff trua på Arma, men kossen Newcastle tidligere har klart å forcalte "store talent" forteller meg at eg bør kje basere framtiden te klubben på sånne talent... Men håpe han kan ha ein kurve som H.Kane som blei lånt ut masse og fekk sjansen når det var manko på topp for Tottenham, der han virkelig fekk vist seg og tok sjansen sin...
Men 1 spiss må me ha, helst 1 back. 1 super midtbane med offansive fibrer må me ha. Atsu trur eg me kan få for 5mill pund, signerer me han må me ha 1 super-ving, drar han må me ha 2.
Er også for å bytte Colback mot McCarthy.
Kanskje 1 super midtstopper også, men trur potensiallet til dei som ikkje blir brukt er brukbart!
Uansett, ikkje vitsi å kjøpe for å kjøpe - sjølv om eg støtter weakest-link-teorien, men meiner dette blei ordnet opp i i sommer - men at me må kjøpe pure kvalitet, og håper virkelig Newcastle og Rafa har det trekkplasteret når me skriver sommer.
Og ja, da vil sei eg trur me rykker opp...
Venter i spenning...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #16 på: 06. Mars 2017, 00:19 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastles-transfer-long-list-names-12694583

Ganske mange interessante navn her! Ikke alle er like realistiske, som Mark Douglas sier selv, men mange her jeg hadde blitt ganske oppspilt over å få til Newcastle!
Om ikke annet, er det mange navn som kan diskuteres :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

wiigen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 458
    • Vis profil
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #18 på: 06. Mars 2017, 22:36 »
Blir iallefall ikke verdens beste fotball spiller.  Han har heldigvis gått til Rosenborg  ??? :D
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #19 på: 07. Mars 2017, 07:58 »
Hva med Cabaye, hvis CP går ned?

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #20 på: 07. Mars 2017, 10:34 »
Blir iallefall ikke verdens beste fotball spiller.  Han har heldigvis gått til Rosenborg  ??? :D

Som RBK-supporter er dette helt surrealistisk. Jeg ser for meg at dette kommer til å gå helt ekstremt bra, men samtidig er det jo en del fallgruver her.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #21 på: 07. Mars 2017, 11:05 »
Med fare for å spore helt av, men dersom Bendtner blir en enorm hit i RBK, etter å ha vist sitt nivå i Nottm Forest, så sier det vel mest om hvordan nivået er i norsk klubbfotball mer enn noe om hvor god Bendtner er. Mener jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #22 på: 08. Mars 2017, 19:03 »
Det er nok litt mer komplekst enn som så. Man må ikke glemme at RBK-maskineriet fikk en så begrensa spiller som Søderlund til å score 22 mål for bare et par sesonger siden. Selvsagt er det jevnt over labre nivået i norsk eliteserie en medvirkende årsak til det, men herre hvor mange mål en ok+ spiss kan score med de sjansene RBK skaper i løpet av en sesong. Arbeidsforholdene for midtspissen er særdeles gode, noe helt annet enn det han har hatt tidligere i karrieren. At RBK er mye bedre enn de andre og skaper mye mer enn de andre lagene er ikke nødvendigvis ensbetydende med at nivået er rekordlavt. Selv om det er det vi kanskje mistenker, og ikke helt uten grunn, prestasjonene i Europa tatt i betraktning. Uansett, hvis Bendtner legger ned den nødvendige innsatsen og blir et udiskutabelt førstevalg kommer han til å putte mange, mange mål.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #23 på: 15. Mars 2017, 14:56 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/aleksandar-mitrovic-wont-sold-summer-12744892

Denne er interessant. Mitrovic skal visstnok ikke være på vei ut i sommer - han vil ønskes med videre. MEN, det skal kjøpes inn en ny spiss i tillegg til dagens spisser. Siem De Jong vil også få en ny sjanse.
Antar dette er gitt et scenario hvor vi har rykket opp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #24 på: 16. Mars 2017, 22:50 »
Vi er faktisk ganske heftig linket til Wylan Cyprien på Nice. En industri-midtbanespiller som har storspilt for Nice i år. Skulle vi få han tror jeg han kan være perfekt ved siden av Shelvey. På forhånd. spar meg for negative innlegg om at han er franskmann... han har egenskapene vi trenger og kan være noe av det absolutt beste vi kan få. Utrolig mye bedre enn Mccarthy.

Er også litt spent på om Benitez trekker opp noen spanjoler av hatten. HVorfor ikke feks ta sjansen på Alvaro Vadillo som ble regnet som et stort talent i Betis, slet med skade, men som nå har bygget opp karierren igjen i Huesca. Kan være et varp.

Jetro Willems kan være et godt valg på VB, Dummett får være en fin squadplayer.

Og hvorfor ikke kline til med Cedric Bakambu som spiss. Der hadde vi hatt en utrolig spennende spiss som jeg tror er good fit for PL.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #26 på: 17. Mars 2017, 08:21 »
https://www.google.no/amp/www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-transfer-gossip-belgian-12747718.amp

Tynn suppe, men hadde vore ganske drøyt.
Tror ikke det ligger mye i dette, dessverre. Ikke mange spillere som er i bedre form denne sesongen enn Mertens. Er vel større sjanser for at han går til Man Utd, PSG, Bayern München eller noe. Om ikke Benitez har et spesielt godt forhold til han. ;)

Cyprien har jeg ikke sett mye av, men lest at han har vært svært god. Er offensiv midtbane, så han passer kanskje ikke "perfekt ved siden av Shelvey". Cyprien og et ekstra defensivt rivjern hadde vært midt i blinken.

En midtstopper vi har vært ute etter, Nikola Milenkovic, er klar for Fiorentina. Mulig vi gikk glipp av et scoop her. 19 år og sett på som den nye Vidic.
« Siste redigering: 17. Mars 2017, 08:43 av MLerbakk »

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #27 på: 17. Mars 2017, 13:02 »
Wylan Cyprien er skadet i lang tid han nå :/
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #28 på: 17. Mars 2017, 17:42 »
Desverre er Cyprien skadet ja. Men kanskje det er nettopp derfor vi kan ha mulighet til å hente han. Er ikke helt enig i at han er en typisk SOM, han kan også spille CM og har en fin tackle-ratio.




Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #29 på: 18. Mars 2017, 00:00 »
Cyprien er en veldig god spiller på sitt beste, og passer vel kanskje ikke inn i den typiske 10'er-rollen nei. Samtidig skader det ikke å ha offensive spillere som faktisk behersker kunsten å forsvare seg. Altfor mange offensive spillere i dag gidder ikke å lenge ned nødvendig innsats defensivt.

Cyprien er ung, og litt ustabil. Kanskje ikke en spiller å bygge laget rundt med en gang, men kunne absolutt vært en offensiv forsterkning.

▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒