20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2015  (Lest 79594 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #15 på: 24. Okt. 2014, 21:02 »
Hehe. Ville antakeligvis gått for Tiote, Cabella eller Cisse kanskje.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #16 på: 24. Okt. 2014, 23:10 »
Aarons.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #17 på: 25. Okt. 2014, 00:20 »
Aarons eller Armstrong kommer på drakta mi..
Kjøper nok også ei keeperdrakt tenker jeg :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sigurd

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 446
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #18 på: 25. Okt. 2014, 02:52 »
Ryan Taylor. 99/100 hadde lagt opp.

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #19 på: 05. Nov. 2014, 21:23 »
Doumbia med 2 mål nå mot city.. hadde passa bra inn hos oss tror jeg. City er jo barnemat da men.... Gikk jo no rykter om han for en mnd tilbake eller no.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #20 på: 05. Nov. 2014, 22:53 »
Doumbia hadde vært fantastisk. Det samme hadde Luiz Adriano på Shakhtar. Dessverre pengesterke klubber uten behov for å selge.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #21 på: 06. Nov. 2014, 14:22 »
Doumbia hadde vært fantastisk. Det samme hadde Luiz Adriano på Shakhtar. Dessverre pengesterke klubber uten behov for å selge.

Skal sies at mye at ryktene om Doumbia kom av at han skal ønske seg til en større liga, men vil nok koste flest både i overgang og ikke minst lønn.

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #22 på: 06. Nov. 2014, 19:24 »
Doumbia vil helst til Premier League, og har en kontrakt som går ut om halvannet år. Det ryktes om £10 mill skal være nok for CSKA, som ikke er så pengesterke som Zenit. Spurs og Pool har vært ute etter han tidligere. Fantastisk scoringsrate på gutten, i tillegg til at han har lagt opp på landslaget så han vil ikke være et problem under Afrikamesterskapet. Kjapp spiss, spørsmålet er om vi ikke skulle hatt en spiss mer like Demba Ba og om et Doumbia-kjøp vil forhindre Ayoze sin fremtidige spilletid.

Soriano på Red Bull Salzburg er også en målscorer av rang. 29 år gammel, men kan fint bidra til Ayoze er klar for å pumpe inn 30+.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #23 på: 06. Nov. 2014, 19:34 »
Leste at vi har fjernet simon kjær fra ønskelista vår. Ekke det litt dumt? Mente han var søkkanes god. Mulig jeg tar feil her altså men. Personlig kunne jeg godt likt å se han i sort og hvitt.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #24 på: 11. Nov. 2014, 17:56 »
Hvor godt kommer det til å føles når Guidetti nå får orden på karierren sin igjen og blir en stjerne!? Nå sprudler han i Celtic og ikke kom med det skottland er søppel-greiene, fordi mannen er på gang igjen. Håper alle de bastante folka er inne er klare for å spise en grande porsjon poo poo! ;)

fortsatt bare 22 og kontrakta går ut til sommeren. - Har komplimentære ferdigheter til det vi allerede har. Vil folket fortsatt avfeie han som et spissalternativ?

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #25 på: 11. Nov. 2014, 22:06 »
Gary Hooper sier hei.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #26 på: 11. Nov. 2014, 22:42 »
Gary Hooper sier hei.

THIS :ler:

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #27 på: 11. Nov. 2014, 22:56 »
Avfeier Guidetti glatt.

For å klare steget fra SPL, Eredivisie, Pro League osv så må du ha noe du er spesielt dyktig på, i tillegg til det å kunne score mål. Denne styrken må ofte være noe som skiller deg ut fysisk. Bony og Pelle har styrken for eksempel. Hooper har god fart og jeg trodde han skulle bli en hit og synes fortsatt han fikk for få sjansjer bak en van Wolfsvinkel som nettopp ikke har en eneste ekstremferdighet.

Spillere som kan score 20 mål i ligaene bak de fem store finnes det mange av, men for at de skal klare å ta det siste steget kreves det ofte en fysisk forutsetning i tillegg som Guidetti nok ikke innehar spørø du meg.

Og dersom Hooper ikke fikk det til får nok neppe Guidetti det til for en bedre spiss enn Hooper har ikke Celtic hatt siden Henke Larsson.

Kort fortalt, raske eller sterke spillere som Wanyama, Bony, Lukaku, Pelle osv får det til. De mer klassiske målsnikene som Wolfsvinkel, Guidetti og Hooper kommer oftere til kort. Unntakene er der, men at Guidetti skal være ett av dem stiller jeg meg tvilsom til.

Sigurd

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 446
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #28 på: 11. Nov. 2014, 23:36 »
Av spisser synes jeg egentlig vi er rimelig bra skodd. jeg savner en kantspiller til å variere på. Vi har flere som har gjort det bra der, men er tynt skodd ved skader (som nå). Ellers kunne jeg tenke meg en sentral midtbanespiller som fungerer mer som en playmaker av Cabaye sin type. Når vi må styre kamper er dette en rimelig viktig spillertype. Innbiller meg at Grenier har mye av dette, men det er sikkert flere andre alternativer også.

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #29 på: 12. Nov. 2014, 09:05 »
En skadefri siem de jong...