20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle i media  (Lest 193404 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #420 på: 11. Des. 2011, 23:52 »
Flere bilder`? :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #421 på: 12. Des. 2011, 00:35 »
Ligger pikken til Leon Best på billijardbordet?  :P


 :-*
Same old Shearer, always scoring!

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #422 på: 27. Des. 2011, 11:29 »
flere enn meg som er dritt lei tkarlsen og hans syting og negativitet om alt og ingenting. Meget irriterende fyr..

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #423 på: 27. Des. 2011, 11:32 »
flere enn meg som er dritt lei tkarlsen og hans syting og negativitet om alt og ingenting. Meget irriterende fyr..

Kva no?

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #424 på: 27. Des. 2011, 11:54 »
Karlsen håner Dagbladet for Ba er på sesongens lag framfor hans kjære sør amerikanske spillere. Fryktelig liten sak, men karlsen er en prikk. Kjedelig og irriterende fyr både på tv og uttalelser.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #425 på: 27. Des. 2011, 12:43 »
Karlsen håner Dagbladet for Ba er på sesongens lag framfor hans kjære sør amerikanske spillere. Fryktelig liten sak, men karlsen er en prikk. Kjedelig og irriterende fyr både på tv og uttalelser.

Hvor ser du det?
Må nesten legge ved en link så vi andre også kan se det, om ikke er det ikke mye til debatt......

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #426 på: 27. Des. 2011, 13:07 »
Twitter kontoen hans. Fryktelig liten fillesak som jeg ikke skulle nevnt..

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #427 på: 27. Des. 2011, 13:47 »
Karlsen er en masete, arrogant bedreviter. Jeg gleder meg til Santon slår til for fullt og han må spise i seg de ordene også.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #428 på: 27. Des. 2011, 14:16 »
Jeg synes han har ganske mye rett i det han sier og at han har et veldig godt kjenskap til spillere rundt forbi i verden. Han slaktet for eks overgangen til Bryan Ruiz til Fulham, og vi kan vel si at han ihvertfall frem til nå har truffet ganske bra med den. Har jo vært en flopp uten like.
Men han er ikke redd for å si sin mening og bruker store ord, så enkelte ganger vil det slå tilbake på han selv også.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #429 på: 27. Des. 2011, 14:20 »
Det er jo ingen tvil om at han har kunnskaper, jobben hans er jo å være speider. Jeg synes likevel han er altfor kjepphøy og arrogant, men det er mulig noen liker den stilen.

Simmi

  • Gjest
Sv: Newcastle i media
« Svar #430 på: 27. Des. 2011, 15:14 »
100 % enig med Geir her.

Makan til arrogant type skal du lete lenge etter.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #431 på: 27. Des. 2011, 15:18 »
Jeg oppfatter han ikke som kjepphøy og arrogant, jeg oppfatter han som selvsikker, og jeg oppfatter at han ønsker å skape debatt. Han innrømte greit til meg på twitter at han hadde tatt feil angående Ba.

Og at han mener Agüero er bedre enn Ba, ser jeg ikke det store problemet i. Jeg forsto det som at Dagbladet kåret et "best til nå"-lag, og hadde Ba i stedet for Agüero på topp. Det er en smakssak i mine øyne. Agüero har jo ikke akkurat floppet han heller. Men Ba har vel i større grad overgått forventningene. Jeg ser ikke helt problemet med at Karslen er uenig. Det må han da få lov å være.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #432 på: 27. Des. 2011, 15:25 »
Enig med siste taler. Har egentlig ingen ting imot tkk, synes rett og slett at han er et friskt pust og et underholdende innslag.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #433 på: 27. Des. 2011, 15:35 »
Nå har jo Ruiz begynt å levere varene i det siste også. Hadde en flott assist i går og satte en fin goal forrige helg(tror jeg det var). Også spilt brukbart i en del andre kamper jeg har sett, så kanskje Karlsen må spise ordene sine når sesongen er ferdig. :)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #434 på: 27. Des. 2011, 16:02 »
Her slakter Karlsen Ruiz før han hadde spilt en kamp. Nå får han kommentarer hver gang Ruiz gjør noe bra. Karlsen sier at vi får ta en kamp av gangen før vi summerer opp. Stemmer jo bra med det han driver med. Slakter en spiller før han har fått sjansen. Da fortjener Karlsen kommentarer på kontoen hver gang Ruiz viser seg fram.