20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle i media  (Lest 193368 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #300 på: 13. Okt. 2011, 21:17 »
Nei, Chris Hughton.

Peter

  • Gjest
Sv: Newcastle i media
« Svar #301 på: 13. Okt. 2011, 21:22 »
Chris Hughton var trener en kamp?

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #302 på: 13. Okt. 2011, 21:25 »
Chris Hughton hadde mer enn det etter at Joe Kinnear bestemte seg for hjerteattakk.

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #303 på: 13. Okt. 2011, 21:55 »
Joe Kinnear!
Eneste positive med den fyren var at han faktisk svarte meg personlig da jeg sendte ham et brev :wub:

Post it :lol:
Who else...... Alan Shearer

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #304 på: 13. Okt. 2011, 22:01 »
Nei, Chris Hughton.

Chris var caretaker mellom JK og Shearer. Ikkje tilsett permanent før neste sesong. Det blir jo det same som å seie som at Souness tok over etter John Carver, ettersom han hadde jobben eit par-tre kampar etter at Sir Bobby fekk sparken.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #305 på: 13. Okt. 2011, 22:15 »
Interessant om hvor lag som er på fjerde etter 7 spilte kamper, ender på tabellen ved fullført sesong.

http://www.nufcsite.co.uk/4thafter7gamesnufc.html


 :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
If it has tits or wheels, count on problems!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #306 på: 13. Okt. 2011, 22:30 »
Selvfølgelig Joke In Here jeg tenkte på ja.
Hughton var intet annet enn en caretaker frem til Shearer ble ansatt. Hughton gjennomførte også samme pre-season som Shearer hadde planlagt - og gjentok vel lignende type pre-season året etterpå før PL-sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #307 på: 13. Okt. 2011, 22:44 »
Interessant om hvor lag som er på fjerde etter 7 spilte kamper, ender på tabellen ved fullført sesong.

http://www.nufcsite.co.uk/4thafter7gamesnufc.html


 :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
:wub:

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #308 på: 13. Okt. 2011, 23:29 »
Interessant om hvor lag som er på fjerde etter 7 spilte kamper, ender på tabellen ved fullført sesong.

http://www.nufcsite.co.uk/4thafter7gamesnufc.html


 :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
E
 :wub:

Altså bare ett lag som har endt utenfor topp 10 etter å ha fjerdeplassen etter 7 kamper på nesten 20 år. ;) Og de endte som nr 11, og hadde færre poeng enn oss etter 7 kamper. Legger også merke til at det bare er en fjerdeplass som hadde flere poeng enn oss på dette tidspunktet, og det er 09/10 sesongens City med ett poeng mer.
« Siste redigering: 13. Okt. 2011, 23:32 av thomashaer »

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #309 på: 13. Okt. 2011, 23:45 »
Interessant om hvor lag som er på fjerde etter 7 spilte kamper, ender på tabellen ved fullført sesong.

http://www.nufcsite.co.uk/4thafter7gamesnufc.html


 :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Snakker vi 10. til 5. litt avhengig av skader? I tilfelle fra godkjent til utrolig bra ut fra forutsetningene!  :D

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #310 på: 13. Okt. 2011, 23:47 »
Var vel 22 lag da Coventry endte på 11. også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #311 på: 13. Okt. 2011, 23:53 »
Sier vel sitt om hvor utrolig viktig det er å få medvind i starten. Men jeg mener helt seriøst at vi må bygge videre på dette med å tørre å introdusere våre nye spillere.  For at denne trenden skal fortsette, må vi hive utpå Santon og Ben Arfa fra start. Fortsetter vi med Obertan og Raylor tror jeg vi kommer til å gå på noen smeller.. eventually, we all run out of luck.
If it has tits or wheels, count on problems!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #312 på: 14. Okt. 2011, 00:19 »
Var vel 22 lag da Coventry endte på 11. også.

Da har faktisk ingen endt utenfor top half. Men så har vi ikke møtt all verdens motstand og vært ganske heldige med kampprogrammet hittil. Tottenham kampen blir viktig. Håper vi får spilt inn Santon og Ben Arfa snart, går for tregt!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #313 på: 14. Okt. 2011, 08:56 »
Sier vel sitt om hvor utrolig viktig det er å få medvind i starten. Men jeg mener helt seriøst at vi må bygge videre på dette med å tørre å introdusere våre nye spillere.  For at denne trenden skal fortsette, må vi hive utpå Santon og Ben Arfa fra start. Fortsetter vi med Obertan og Raylor tror jeg vi kommer til å gå på noen smeller.. eventually, we all run out of luck.

Jeg skjønner hvor du vil hen, men det er lurt å ha litt is i magen. Sesongen er lang, så vi skal ikke være redd for at det ikke blir nok kamper for spillerene, snarere tvert i mot.  HBA har akkurat kommet tilbake fra langvarig skade, og Santon er fersk i klubben og i landet. Da er det etter mitt skjønn lurt å vende spillerene gradvis til ligaen. Det som absolutt er den verste tabben - og som vi kanskje har hatt en tendens til tidligere - er å hive innpå nøkkelspillere med en gang de var tilbake, med det resultat at de ble skadet på nytt. Vi kommer til å få suspensasjoner og skader, så deres tid vil komme, garantert.

I tillegg kommer man management med inn bildet. Så lenge vi ikke taper, kommer ikke Pards til å vrake noen spillere. Bortsett fra qpr-kampen, har ikke Rayls spilt så dårlig at han fortjener en plass på benken. MEN, det jeg regner med kommer til å skje er at Santon og HBA vil komme innpå tidligere og tidligere i løpet av kampene - spesielt hvis ikke resultatet går vår vei . Er de så god som jeg tror de er, vil de påvirke kampene i så stor grad at Pards etterhvert kan retteferdiggjøre en vraking av Ralyor ikke minst. Samtidig skal det mye til for å vrake Best akkurat nå. Jeg synes han har vært helt strålende for oss de to siste kampene, til tross for at han ikke har skårt mål. Vært spesielt flink til å sette opp andre spillere og binde opp midtbanen og Ba.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #314 på: 14. Okt. 2011, 10:37 »
Nå har jo disse spillerne vært tilbake en måneds tid, Santon har spilt landskamper og Ben Arfa har fått innhopp her og der. 

Mitt spørsmål til deg Thomas - er dette:  Er det nødvendigvis så veldig taktisk å vente til vi ligger under og sliter før vi setter på spillere?

Er det ikke hyggeligere å komme innpå når vi enten leder eller fremdeles er med i kampen?

Jeg ser ikke helt det udelt positive ved å sette innpå Santon eller Ben Arfa når vi ligger under med noen mål og/eller blir rævkjørt? Dette vil jo føre til press fra første sekund, og krav om marginer.

Jeg ser bare for meg at det vil være langt mer hyggelig å komme innpå med en 2-måls ledelse, og en positiv flyt i spillet og laget.  Istedenfor velger Pardew å sette innpå under-pari spillere som "takk for innsatsen", og gambler dermed høyt i mine øyne. Wolves-seireren var "way too close" i mine øyne, og taktisk dårlig av Pards.
If it has tits or wheels, count on problems!