20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00  (Lest 62630 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #15 på: 26. Sep. 2011, 22:16 »
Nå må dere gi dere. Hvis "typisk Newcastle" hadde stemt, sku vi hatt 0poeng på de seks første. :P
Wolves har vist at de kan, og med 3 strake tap er dette kampen de kan revansjere sin dårlige form i. Kanskje vår vanskeigste kamp iår... :(

Sholadinho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 443
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #16 på: 26. Sep. 2011, 22:22 »

Wolves har vist at de kan, og med 3 strake tap er dette kampen de kan revansjere sin dårlige form i. Kanskje vår vanskeigste kamp iår... :(
Vant ikke wolves 2-1 borte mot Bolton sist?
Edit: Sorry, var Norwich jeg tekte på  :P, ellers enig i at dette blir nok den vanskeligste kampen så langt!
« Siste redigering: 26. Sep. 2011, 22:25 av thomam0511 »

Spekki

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 224
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #17 på: 26. Sep. 2011, 22:39 »
Nå må folk slutte å skrive typisk newcastle å tape denne kampen. Hvor lenge siden er det vi har vært på en 4 plass, tider forandrer seg! Bortekamp mot wolves er ikke noe walkover og folk som forventer seier bør tenke seg litt om, alle bortekamper i PL er knalltøffe. Folk har vell sagt at det er typisk at newcastle taper i de siste 5 kampene nå og en gang må jo tapet komme! Vi er ikke uovervinnelige heller. Håper forresten på samme laget som mot Blackburn og er forsåvidt fornøyd med 1 poeng sjøl om 3 hadde vert hakke bedre ;)
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #18 på: 26. Sep. 2011, 22:58 »
Ben arfa starter nok dennne. viktig å få igang han nå. ikke noe vits å holde han på benken til jul lissom. samme med marve, trenger mest mulig folk i form. se på united, ofte rooney blir benket for å gi andre spille tid. ikke at vi er på det nivået, men det samme bør gjelde oss. gjerne beholde kjernen med krul, taylor, colo, cabay, tiote og rulere resten av gutta

vi vinner denne 0-2 forresten, 2x ben arfa:)
« Siste redigering: 26. Sep. 2011, 23:00 av Tommyok »

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #19 på: 26. Sep. 2011, 23:15 »
Greit å være skeptisk - jeg syns alltid at det går til helvette når jeg er for sikker på seier ;)

Du er ikke alene! Tipper uavgjort, men frykter tap jeg å. Vi kommer alltid ned på jorden igjen etter en god periode.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #20 på: 26. Sep. 2011, 23:26 »
Det gjør de fleste en eller annen gang - men håper at jeg gjennom omvendt psykologi kan pushe grensen for når vi kommer ned på jorden lengst mulig, jeg :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #21 på: 26. Sep. 2011, 23:27 »
Meget vanskleg bortekamp.

Håpar på dette laget:

Krul
Simpson-S.Taylor-Colo-Santon*
Obertan-Tiote-Cabaye-Jonas
Ben Arfa
Ba

*= Om frisk til å starte

Santon blir nok ikke engang å se på benken. Pardew er veldig forsiktig med at nye spillere skal tilpasse seg, og i tillegg pleier han aldri ta med spillere som så nylig er tilbake fra skade. Tipper han får debuten sin mot Tottenham eller Wigan.

Tydeligvis flere som tar i bruk den psykologien her inne, Kristoffer. ;)
« Siste redigering: 26. Sep. 2011, 23:29 av thomashaer »

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #22 på: 26. Sep. 2011, 23:35 »
Vil overraske meg stort om vi ser noen endringer i startoppstillingen.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #23 på: 26. Sep. 2011, 23:54 »
Never change a winning team er forsåvidt en grei filosofi, i alle fall så lenge seierne er så komfortable som mot Blackburn.

Tim Buch

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 633
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #24 på: 27. Sep. 2011, 00:29 »
Nå må folk slutte å skrive typisk newcastle å tape denne kampen. Hvor lenge siden er det vi har vært på en 4 plass, tider forandrer seg!

Men det er jo typisk Newcastle å tape en kamp som dette! Hvor lenge er det siden resultatene har vært så stabile som de har vært nå denne sesongen? (I PL)

Ingen som klager selvfølgelig, men om det skulle bli tap mot Wolves så legger jeg meg ikke ned og gråter for å si det slik. Starten på sesongen har vært over forventning uansett, og det er nok guts i laget til å kunne heve seg dersom det skulle bli en skuffende kamp.

Start med samme lag som mot Blackburn, og gi Ben Arfa 10 min mer enn forrige kamp. Dersom Santon er friskmeldt burde han også få ~30 min på banen.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #25 på: 27. Sep. 2011, 03:17 »
Greit å være skeptisk - jeg syns alltid at det går til helvette når jeg er for sikker på seier ;)

Du er ikke alene! Tipper uavgjort, men frykter tap jeg å. Vi kommer alltid ned på jorden igjen etter en god periode.

Déjà vu fra Blackburn-kampen. Jeg tror vi fortsetter å sveve. Tre poeng mot Wolves. 4-0 til oss.

Simba

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 209
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #26 på: 27. Sep. 2011, 06:59 »
Hehe

Alltid morsomt å lese når folk mener slike kamper er "meget vanskelige"...
Blir ikke noe lettere når vi skal spille borte mot City, scum, pool, chelsea, arsenal, fulham osv osv osv osv

Vi har knekt verre nøtter før! ;D
Twitter: @Matserazzi

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #27 på: 27. Sep. 2011, 08:04 »
Vanskelig kamp ja, men DEFINITIVT et av lagene vi skal ta 6 poeng fra i 9 av 10 sesonger dersom vi skal nærme oss europacupspill i løpet av vår generasjon... Alt annet enn 3 poeng anser jeg som fiasko.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #28 på: 27. Sep. 2011, 08:21 »
Hehe, typisk Newcastle-supportere... Fiasko hvis vi ikke tar 3 poeng borte mot Wolves? ;D

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #29 på: 27. Sep. 2011, 08:53 »
Vi var veldig nære med å ta 3 poeng i fjor borte, noko som vi burde kanskje ha gjort. Laget var dårligare då. Trur vi tar minst 1 poeng! 1 poeng på bortebane er ikkje dårligt, men trur det er realistisk å sjå etter ein 3-poenger. Men det blir ein tøff kamp!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!