20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bournemouth- Newcastle 16.mars 2019  (Lest 5224 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Bournemouth- Newcastle 16.mars 2019
« Svar #30 på: 18. Mars 2019, 10:36 »
Ritchie var blant våre bedre denne kampen. Ser Evening Chronicle kåra han til MOTM.Ser også Sky rater han som en av våre beste. Ikke at det er fasit, men det er relativt åpenbart at enkelte lett ser seg blind på hver eneste feil Ritchie gjør og glemmer det han gjør bra. Akkurat som at man kanskje ungår å nevne at Perez kanskje var vår svakeste denne kampen.
Syns Ritchie jevnt over har vært god etter nyttår som vingback. Han er ikke noe vidunder verken teknisk eller fartsmessig, men vi har blitt åpenbart bedre offensivt med han kontra Dummett. Så er det selvfølgelig slik at vi i det lange løp bør se oss om etter enda bedre spillere som har mer å tilby. Men slike vingbacker som holder høyt nivå både bakover og samtidig er teknisk gode vokser ikke på trær. Han er fortsatt den spilleren med nest flest assists etter Rodon sålangt denne sesongen. I fjor var han den med flest assists ved siden av Perez.
Og så er det alltid slik at innsats, innstilling og slike ting alltid glemmes. Ritchie er omtrent som en kaptein for oss, måten han går fremfor i krigen og alltid pisker opp laget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Bournemouth- Newcastle 16.mars 2019
« Svar #31 på: 19. Mars 2019, 08:41 »
Takk, Kristoffer! No slapp eg skriva eit lengre innlegg :) Godt oppsummert det der. Han er ein veldig viktig spelar for oss per dags dato.
Det at eg skrive "Ritchie - Legende" er jo litt på kødd og med glimt i auga ;) Det var jo eit sjukt fint mål. God teknikk. Han måtte få litt skryt då!
« Siste redigering: 19. Mars 2019, 11:36 av lgrinde »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Bournemouth- Newcastle 16.mars 2019
« Svar #32 på: 21. Mars 2019, 09:59 »
Det var et mål av ypperste klasse, ja.
Man vet aldri med Rafa, han er nådeløs dersom han ser at en spiller ikke holder mål eller passer inn i laget. Jfr. både Mitrovic og Colback (forøvrig helt idiotisk å sammenligne Colback og Ritchie i mine øyne).
Jeg tror allikevel fortsatt at Ritchie vil være en viktig del av stallen også neste sesong, såfremst vi ikke skulle handle en skokk med backer og vinger. Eller at Ritchie selv har et ønske om å forlate. Men jeg tror Ritchie også har en viktig funksjon i kraft av personligheten på og utenfor banen, og jeg Rafa ser dette i tillegg til hans rene sportlige bidrag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida