20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Rolando Aarons  (Lest 30531 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #45 på: 16. Des. 2014, 12:10 »
Jævla kjipe greier. Vi må få orden på skadeproblema våre... Er jo noko som ikkje stemmer  :sint:
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #46 på: 16. Des. 2014, 20:57 »
Kan vel kanskje starte med å ikke bruke spillerne før de er friske. Pardew uttalte vel noe sånt som at han egentlig hadde blitt anbefalt å ikke bruke Aarons mot Shitty i Ligacupen, men han hadde vært så god på treningen dagen før kampen så han valgte å bruke han.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #47 på: 16. Des. 2014, 21:13 »
Kan vel kanskje starte med å ikke bruke spillerne før de er friske. Pardew uttalte vel noe sånt som at han egentlig hadde blitt anbefalt å ikke bruke Aarons mot Shitty i Ligacupen, men han hadde vært så god på treningen dagen før kampen så han valgte å bruke han.

Hva er kilden på dette?
Høres veldig rart ut at en manager ikke hører på eksperter på området og dermed risikerer å sette en ung gutt ut av spill lenge.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #48 på: 16. Des. 2014, 21:13 »
“Yes, I was advised not to but he did a little bit yesterday in training that I thought warranted him forty five minutes.

“We never planned to play him longer than that but for forty five minutes he showed the quality he has got.”


 :thumbu:


Et sitat fra Pardew angående Cisse fra etter kampen mot Hull:

"He shouldn't have played really. My medical staff didn't agree that he should be included," Pardew revealed in his press conference after the draw on Saturday.
« Siste redigering: 16. Des. 2014, 21:18 av boris. »
Nei.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #49 på: 16. Des. 2014, 21:20 »
Det er jo veldig kritikkverdig! Håpløst av en manager på dette nivået.
Det viser jo egentlig bare enda mer av den personligheten Pardew har fått stemplet på seg. Hva i alle dager skal han med hjelp da når han ikke tar til seg anbefalingene dems?


Hvorfor i alle dager sier han dette offentlig? For meg fremstår han jo som en tosk. Da har han jo heller ingen grunn til å klage på skader.
« Siste redigering: 16. Des. 2014, 21:26 av Frode »

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #50 på: 17. Des. 2014, 02:01 »
Det er jo veldig kritikkverdig! Håpløst av en manager på dette nivået.
Det viser jo egentlig bare enda mer av den personligheten Pardew har fått stemplet på seg. Hva i alle dager skal han med hjelp da når han ikke tar til seg anbefalingene dems?


Hvorfor i alle dager sier han dette offentlig? For meg fremstår han jo som en tosk. Da har han jo heller ingen grunn til å klage på skader.

hmm sjønner ikkje heilt ka du meiner med dette nivået? Er det eit nivå ein må ta slike risikable valg så er det jo på toppidrettsnivå. Dette er jo valg som gjøres relaivt ofte ialfall i ein såpass hard kverdag som det er å jobbe i Premier League. Men men er vel kun nok ein ting som er ok for alle andre enn Pardew. Mourinho, Ferguson, Wenger etc etc har jo alle gamblet med halvskada stjernespillere uten å legge skjul på det i media.. Pardew tok litt risiko og fekk betalt i poeng. Job well done det.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #51 på: 17. Des. 2014, 06:23 »
Ueinig. Med tanke på Aarons so er det skivebom.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #52 på: 17. Des. 2014, 16:00 »
hmm sjønner ikkje heilt ka du meiner med dette nivået? Er det eit nivå ein må ta slike risikable valg så er det jo på toppidrettsnivå. Dette er jo valg som gjøres relaivt ofte ialfall i ein såpass hard kverdag som det er å jobbe i Premier League. Men men er vel kun nok ein ting som er ok for alle andre enn Pardew. Mourinho, Ferguson, Wenger etc etc har jo alle gamblet med halvskada stjernespillere uten å legge skjul på det i media.. Pardew tok litt risiko og fekk betalt i poeng. Job well done det.

Jeg har aldri hørt at Ferguson, Mourinho eller Wenger har risikert lengre skadeavbrekk på sine spillere ved å ignorere anbefalingene klubbleger/fysioterapeutene gir. Gi meg gjerne et eksempel på det motsatte.......

At dette gjøres med yngre spillere er jo i mine øyne enda mer kritikkverdig av flere grunner. Spillere som har hatt strekkskader og muskelskader tidligere får de veldig ofte igjen. At en ung og talentfull spiller mister mye trening på grunn av skader kan faktisk være skadelig for spillerens utvikling. Om det er en skade han i senere tid vil slite med å bli kvitt er det enda verre.
Opp igjennom er det mange talentfulle spillere som har vært spådd en lysende karriere som har bukket under på grunn av skadeproblemer. Skal man slå igjennom på toppnivå så hjelper det ikke alltid å være god/best, man må også være litt heldig, på flere områder. Slippe langvarige og hyppige skader er en av dem, som oftest.


Jeg synes ikke jeg har "tunnelsyn" på Pardew, verken når det kommer til negative eller positive sider.
Når det kommer til skader så har Pardew mye å rydde opp i. Når vi byttet manager/trener ofte måtte vi nesten forvente å ligge i toppen på skade tabellen. Hyppig forandringer i treningsmetoder har jo vist seg å ikke være spesielt skadeforebyggende. Nå har Pardew vært her i 4 sesonger og vi topper fremdeles skade tabellen, og de aller fleste av de som er ute har strekk og muskelskader/muskelplager som man kan forebygge og faktisk til en hvis grad forhindre at skjer.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #53 på: 17. Des. 2014, 16:26 »
Ueinig. Med tanke på Aarons so er det skivebom.

Sikter du til meg så var det eg skreiv basert på cisse. Fekk vel heller lite poeng i 4 runde i ligacupen sjølv om man city blei slått.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #54 på: 17. Des. 2014, 18:50 »
hmm sjønner ikkje heilt ka du meiner med dette nivået? Er det eit nivå ein må ta slike risikable valg så er det jo på toppidrettsnivå. Dette er jo valg som gjøres relaivt ofte ialfall i ein såpass hard kverdag som det er å jobbe i Premier League. Men men er vel kun nok ein ting som er ok for alle andre enn Pardew. Mourinho, Ferguson, Wenger etc etc har jo alle gamblet med halvskada stjernespillere uten å legge skjul på det i media.. Pardew tok litt risiko og fekk betalt i poeng. Job well done det.

Jeg har aldri hørt at Ferguson, Mourinho eller Wenger har risikert lengre skadeavbrekk på sine spillere ved å ignorere anbefalingene klubbleger/fysioterapeutene gir. Gi meg gjerne et eksempel på det motsatte.......

At dette gjøres med yngre spillere er jo i mine øyne enda mer kritikkverdig av flere grunner. Spillere som har hatt strekkskader og muskelskader tidligere får de veldig ofte igjen. At en ung og talentfull spiller mister mye trening på grunn av skader kan faktisk være skadelig for spillerens utvikling. Om det er en skade han i senere tid vil slite med å bli kvitt er det enda verre.
Opp igjennom er det mange talentfulle spillere som har vært spådd en lysende karriere som har bukket under på grunn av skadeproblemer. Skal man slå igjennom på toppnivå så hjelper det ikke alltid å være god/best, man må også være litt heldig, på flere områder. Slippe langvarige og hyppige skader er en av dem, som oftest.


Jeg synes ikke jeg har "tunnelsyn" på Pardew, verken når det kommer til negative eller positive sider.
Når det kommer til skader så har Pardew mye å rydde opp i. Når vi byttet manager/trener ofte måtte vi nesten forvente å ligge i toppen på skade tabellen. Hyppig forandringer i treningsmetoder har jo vist seg å ikke være spesielt skadeforebyggende. Nå har Pardew vært her i 4 sesonger og vi topper fremdeles skade tabellen, og de aller fleste av de som er ute har strekk og muskelskader/muskelplager som man kan forebygge og faktisk til en hvis grad forhindre at skjer.

Bra skrevet, helt enig i dette! Pardew fortjener kritikk for å ha brukt Aarons mot City, den ville enhver manager blitt kritisert for. Nekter å tro noe annet.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #55 på: 23. Des. 2014, 13:26 »
Og no er han visst ute i tre-fire veker til...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #56 på: 23. Des. 2014, 19:50 »
I Vuckic sine fotspor?

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #57 på: 28. Jan. 2015, 17:56 »
Skjer med Aarons? Vært ute i 5 måneder nå om man ser bort ifra Pool-kampen og City-kampen. Står at han er ute en måned til på physioroom.
« Siste redigering: 28. Jan. 2015, 17:59 av Eriksen »

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #58 på: 28. Jan. 2015, 17:59 »
Håper ikke det er noe tull med kontrakter etc. Går vel ut neste sesong eller?

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Rolando Aarons
« Svar #59 på: 28. Jan. 2015, 18:03 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/rolando-aarons-up-running-training-8532806

Newcastle have still not resolved the 19-year-old’s contract situation and there is still a worst case scenario that he could leave at the end of the campaign if a bigger club were to bid for his services.

But the club say there is no release clause on the player and he has two years left on his current deal.

Newcastle did offer Aarons a six-year deal worth £6,000 per week but that deal was rejected by his representatives.

Manchester City and Liverpool have both been linked with the player.

And Newcastle will be eager to get him tied down before he returns to the first-team picture, with interest growing in the teenage star signed from Bristol City.

Her må en bare bli enige, Ashley vil tjene bra med penger på Aarons.