20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen  (Lest 34653 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

djmattis

  • Gjest
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« på: 15. April 2005, 20:56 »
Jeg satt her og tenkte tidligere i dag at man kunne organisere en reise til St. James Park til neste sesong.
For hver gang jeg spør en kompis om de vil dra og se på fotball vil de bare dra til London og se kamper der.
Derfor tenkte jeg at vi likesinnede som heier på Englands beste lag!! kunne dratt på en tur sammen til Newcastle.
Det ville jo vært en fin ting og få dratt med noen som man vet liker det samme laget, og det er jo alltid utrolig fint å bli kjent med nye mennesker.
Jeg hadde vært med helt klart hvis det finnes tid og penger for noe slikt!
Noen som har noen tanker rundt dette så del dem!
Tror det ville være en utrolig opplevelse og se dem live på parken og suge inn atmosfæren!

takk på forhånd

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« Svar #1 på: 15. April 2005, 21:00 »
Spennende tanke. Jeg er absolutt med på det. Håper på bra respons.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« Svar #2 på: 15. April 2005, 21:09 »
Ja det hadde vært artig, men supporterne roper faktisk mere på bortekamp enn på hjemmekamp.
Jeg har vært både på bortekamper og hjemmekamper.
På bortekamper skriker de som bare hjuling, men på hjemmebane så er det kanskje 8-9 stykker som roper. Å ja... Det er sant.
Dette tror jeg har med ekte supportere og uekte(ikke uekte, men folk som ikke roper og skriker). De ekte supporterne samles mere på bortekampene da er de færre og det er bare de "ekte" supporterne som er med og det danner den skikkelige "kjernen". De står mer samlet.
Men det hadde vært skikkelig kult og dratt mange supportere for en rimelig pris og ikke blodpris sånn som på den andre norske supportersiden.
Vi kan jo få stemningen skikkelig opp når vi er der.
Det hadde vært artig.
Vi får bare hive oss i pugginga på Newcastle sanger!!!!! :D  :wink:






Europas største kjøpesenter er faktisk der og jeg skal love dere at det er stort. Jeg var der i fire timer og bare gikk og så meg rundt. Var kanskje i 1/8 del av hele senteret.

Mitt første innlegg!!!! Ønsk meg velkommen!!!! :lol:  :lol:  :wink:

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« Svar #3 på: 15. April 2005, 22:11 »
En meget spennende idé. Jeg vil helst til Newcastle og St James Park. Når vi reiser så langt, må vi går for helheten, og se en hjemmekamp.
Toon, Toon,
Black and white army

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« Svar #4 på: 15. April 2005, 22:23 »
Hjemmekamp er selvfølgelig en prioritet, men det er bare at det er mere lyd av supporterne på bortebane.
Men uansett hjemmebane er best!!

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« Svar #5 på: 15. April 2005, 22:34 »
Det er helt sant at det er mye bedre stemning blant supporterne på bortebane. Da jeg var på The Valley i høst sang Newcastle-fansen som bare juling, mens Charlton-fansen bare lagde lyd når de hadde corner eller presset Newcastle bakover på banen. Grunnen til dette er selvfølgelig at de mest ivrigste og svorne supporterne koster på seg tog-, overnattings- og billett-utgifter for å følge sitt kjære lag. På hjemmebane finner du flust av eldre, turister, og "randoms" som klapper når det trengs, men som ikke tørr å åpne kjeften.

Jeg er like mye for en bortekamp som en hjemmekamp, til tross for at jeg aldri har sett en kamp på SJP. For min del (bor på vestlandet) er det ikke så vanskelig å komme meg over til Newcastle (FjordLine). Billig er det også. Problemet er det at man bare får noen få timer i Newcastle, og da blir det liten tid til å besøke Metro Centre og ta en stripe på byn.

I London er det utrolig mange ting å se. Uansett hva du er interessert i finnes det noe du kan se eller besøke. Dessuten må det være en drøm å stå å synge med 2-3000 høylytte Toon-fans når vi vinner 2-1 på brua eller Highbury  :D Det er også lett for alle og enhver å komme seg til London med mindre du bor i Nord-Norge. Dette i tillegg til at overnattningsmulighetene er veldig mange. Du kan bo greit for 300kr natta. Man er ikke i London eller Newcastle for å dusje i badekar av gull!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Øyvind

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 11
    • Vis profil
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« Svar #6 på: 16. April 2005, 00:58 »
Jeg var på Newcastle-Liverpool i Mars. Og vil på ikke akkurat si at bare 8-9 ropte. Hele gallowgate end ropte, og det ble serdeles høyt! Og det med fjordline er ett bra opplegg, og Nordin; du får tid til en liten time på byn før kamp. :)
eep the faith, Howay the lads!

djmattis

  • Gjest
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« Svar #7 på: 16. April 2005, 01:14 »
bra respons må jeg si...
virker som om folk er interessert.
dette burde bli diskutert seriøst for jeg tror vi kunne hatt det driiiit kult.
noen mere som føler det samme?

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« Svar #8 på: 16. April 2005, 07:58 »
Absolutt en god ide! Var i Newcastle i fjor, med broren min og det var en fest opplevelse! Tok båten over på Torsdag og tilbake på Mandag. Det var kjempe liv, og by turen tok også av! Det beste hadde jo vært en hjemmekamp mot Mackems hvor vi hadde vist dem hva som bor i oss??  :wink:

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« Svar #9 på: 18. April 2005, 13:15 »
Det er absolutt en god tanke. Selv har jeg lovt meg selv dyrt og hellig at jeg skal over en gang i løpet av neste sesong. Dette har selvsagt sitt utspring i Shearers beslutning om å ta et år til.
Det er da vel samme hvem vi spiller mot, selv om en noe mer attraktiv motstander enn Norwich hadde vært å foretrekke, når man først skal over.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« Svar #10 på: 18. April 2005, 16:53 »
Jeg har også tenkt meg over en tur i løpet av neste sesong, og det ville vært moro med en fellestur.
Toon, Toon,
Black and white army

UrzaiZ

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 288
    • Vis profil
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« Svar #11 på: 18. April 2005, 17:50 »
ja d hadde vært kjempe kult med en fellestur...Men hva koster nå sånt sånn ca?

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« Svar #12 på: 18. April 2005, 18:19 »
Det kommer an på hvor man reiser i fra og hvilken kamp vi skal se. Og selvsagt hvor mange netter som må tilbringes på hotell.

For meg blir det noe som dette:

Fly t/r Haugesund - London 500kr.
Tog t/r London - Newcastle 500kr.
Kampbillett 500kr.
2 netter på B & B. 700kr.

Totalt: 2200kr +++
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« Svar #13 på: 18. April 2005, 20:21 »
Sitat fra: "Nordin"
Det kommer an på hvor man reiser i fra og hvilken kamp vi skal se. Og selvsagt hvor mange netter som må tilbringes på hotell.

For meg blir det noe som dette:

Fly t/r Haugesund - London 500kr.
Tog t/r London - Newcastle 500kr.
Kampbillett 500kr.
2 netter på B & B. 700kr.

Totalt: 2200kr +++


Er uansett billigere enn Newcastle.no sine priser..
Kan jo reise jorda rundt for den prisen de forlanger :?

djmattis

  • Gjest
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« Svar #14 på: 18. April 2005, 20:49 »
Jeg synes det burde ordnes!
Jeg er virkelig med på og dra!
Burde lage en liste over hvilke som vil være med og dra til himmel land upon tyne.....
Men da syns jeg heller vi skal dra til neste senong. Føler det blir dumt og dra i år med tanke på at laget ikke har noe og spille for...
Newcastle - ManU,Chelski,Arsenal hadde vært kult.
3-1 og kongen skårer 3 mål!
* DRØMME DRØMME *
hehe