20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 299373 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #600 på: 23. Juni 2019, 19:28 »
Helt enig!

Dessuten har Benitez gjort seg mer enn fortjent til å få en sjanse under nytt eierskap (hvis det skjer)! Jobben/resultatene de 3 siste sesongene har kjøpt mer enn nok tid hos meg, i tillegg til kvalitetene hans. Topp 3 taktiske managere i PL i mitt hode, og det er det flere supportere av andre lag som sier seg enig i.

At folk roper på at han skal gå midt i sesongen, eller at det er greit om han forsvinner nå, det klarer jeg rett og slett ikke å forstå. Beste manageren vi har hatt på omtrent 20 år, hvis ikke mer.....0


Det kommer av at han står for fryktelig kjedelig fotball. Med en rik eier som er leken syns jeg ikke det gjør noe med en annen type manager. Selvfølgelig er Rafa en bra manager. Men personlig liker jeg vinne 5-4 over 1-0

At han står for «fryktelig kjedelig» fotball er i vertfall fake news! Orkar ikkje skriva eit langt innlegg her no om type fotball og ulik taktikk.
Under Rafa spelar me jo til og med jevnt med dei beste. Hadde me hatt ein som du fantaserar om hadde me rykka ned.
Når Benitez sin fotball fungerar so tykkjer eg det er ein type fotball eg likar veldig godt! Sjå på kva han har starta no med Almiron - Rondon - Perez. Tenk om han fekk bygga vidare på dette med ein sjeik.
Faktisk litt provoserande måten du avfeier Rafa på.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #601 på: 23. Juni 2019, 20:06 »
Du snakker jo meg forbi. Vet Rafa har vært bra til nå.helt enig der.
Snakker om fremtiden jeg. Vi skal bli et lag full av stjerner. Som konkurrerer med Real Madrid, barca og city 😜😎

Er rimelig mange som er enige med meg av både Chelsea og real Madrid supportere. Er jo parkere bussen og kontre fotball. Og dette holder ikke blant de største. Så skal vi plukke bær med de store gutta så holder ikke Rafa.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #602 på: 23. Juni 2019, 20:13 »
+ jeg tenker vi to har forskjellig oppfatning av attraktiv fotball. Det å spille jevnt med de store er ikke attraktivt for meg. Parkere bussen og håpe på en heldig kontring.

 Jeg snakker KK fotball på midten av 90-tallet. Knuste United 5-0. Spurs 7-3.barcelona 3-2 .

Fotball der vi pøser på fremover uansett hvem som står på andre siden. Og med en bunnløs brønn kan vi plukke fra mye høyere hylle enn vi er vant til. Kanskje vi kan konkurrere med toppene i de fleste ligaer direkte ,da penger er det meste spillere bryr seg om.

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #603 på: 23. Juni 2019, 20:36 »
Du snakker jo meg forbi. Vet Rafa har vært bra til nå.helt enig der.
Snakker om fremtiden jeg. Vi skal bli et lag full av stjerner. Som konkurrerer med Real Madrid, barca og city 😜😎

Er rimelig mange som er enige med meg av både Chelsea og real Madrid supportere. Er jo parkere bussen og kontre fotball. Og dette holder ikke blant de største. Så skal vi plukke bær med de store gutta så holder ikke Rafa.


Har du sett inn i trofe skapet til Rafa??

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #604 på: 23. Juni 2019, 21:11 »
Sier ikke det kan være effektivt. Sier bare at jeg foretrekker KK style🤪😎

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #605 på: 24. Juni 2019, 08:38 »
Benitez ferdig ryktes det fra flere kilder nå.
Som forventa når alt dette begynte. Kall meg pessimistisk eller realistisk.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #606 på: 24. Juni 2019, 08:41 »
Vil tro at flesteparten av våre "gode" spillere forsvinner og sjansen for bunn 3 er enorm til neste sesong.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #607 på: 24. Juni 2019, 11:39 »
Å guuud...Ja dette måtte vel bare skje.....NUFC og dommedag burde egentlig vært synonymer.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #608 på: 24. Juni 2019, 12:01 »
Må le litt. Alle er så skeptiske når det spekuleres i noe positivt. Da er det mange som er fryktelig kildekritiske osv😂. Men når det spekuleres i noe negativt svart maler dere totalt. Er jo bare spekulasjon, for jounalister hakke en dritt. Alle er tause. Noe som er helt perfekt. Tenker denne sommeren blir den beste sommeren i newcastles historie😎

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #609 på: 24. Juni 2019, 12:10 »
Må le litt. Alle er så skeptiske når det spekuleres i noe positivt. Da er det mange som er fryktelig kildekritiske osv😂. Men når det spekuleres i noe negativt svart maler dere totalt. Er jo bare spekulasjon, for jounalister hakke en dritt. Alle er tause. Noe som er helt perfekt. Tenker denne sommeren blir den beste sommeren i newcastles historie😎

Nei, nå må du sende over noe av det du knasker på. Virker skikkelig saftig her.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #610 på: 24. Juni 2019, 12:24 »
Må le litt. Alle er så skeptiske når det spekuleres i noe positivt. Da er det mange som er fryktelig kildekritiske osv😂. Men når det spekuleres i noe negativt svart maler dere totalt. Er jo bare spekulasjon, for jounalister hakke en dritt. Alle er tause. Noe som er helt perfekt. Tenker denne sommeren blir den beste sommeren i newcastles historie😎

Nei, nå må du sende over noe av det du knasker på. Virker skikkelig saftig her.

Hehe. Var dødssyk for noen år siden. Overlevde.. så velger å se litt annerledes på det. Knasker ikke annet enn gulrøtter og sukkerter 😘

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #611 på: 24. Juni 2019, 12:34 »
Må le litt. Alle er så skeptiske når det spekuleres i noe positivt. Da er det mange som er fryktelig kildekritiske osv😂. Men når det spekuleres i noe negativt svart maler dere totalt. Er jo bare spekulasjon, for jounalister hakke en dritt. Alle er tause. Noe som er helt perfekt. Tenker denne sommeren blir den beste sommeren i newcastles historie😎

Nei, nå må du sende over noe av det du knasker på. Virker skikkelig saftig her.

Hehe. Var dødssyk for noen år siden. Overlevde.. så velger å se litt annerledes på det. Knasker ikke annet enn gulrøtter og sukkerter 😘

Haha, men da er vi to. Jeg er fortsatt i samme ulla, men ikke sterke nok saker til dette =D

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #612 på: 24. Juni 2019, 12:39 »
Du er jo min nemesis 🤩😂
Balanserer forumet perfekt😎

AHN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 114
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #613 på: 24. Juni 2019, 13:04 »
Hei TooN. Helt greit at du er positiv og optimistisk. Majoriteten av NUFC-supportere både her på forumet og ellers er nok klok av skade og tar ikke av før noe er bekreftet. Selv om det er greit at du er optimistisk oppleves det ganske provoserende at du spår gull og grønne skoger, selv om det i realiteten blir mørkere og mørkere for hver dag. For hver dag som går uten at vi hører noe nytt er en dag mindre til å sikre kontrakt til Rafa, styrke troppen og forberede oss til neste sesong. Det er for tidlig å bestemme om dette blir en kjempesuksess eller fiasko, men det er et svært kritisk punkt i historien for Newcastle. Og da er det ganske irriterende at du bare avfeier andres tanker og bekymringer. Om du ikke har noe ny informasjon med kilder, så har alle her inne forstått at du er svært optimist av natur. Nok optimistisk spam nå, etter min mening.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #614 på: 24. Juni 2019, 13:15 »
For å være helt ærlig synes jeg det er helt greit at det er noen uberoptimister som Toon her siden forumet består av 99 %  pessimister for tiden.

For øvrig AHN, hvis du kaller hans meninger for "optimistisk spam" er du selv like avfeiende for andres tanker ;)