20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 299361 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #555 på: 15. Juni 2019, 10:31 »
Skulle no dette salget gå gjennom og Rafa signera ny kontrakt, so kan me jo for ein gang skuld verkeleg gleda oss til deadline day ;D Spesielt viss salget dreg ut!
Berre ein liten positiv tanke frå meg i ei ellers frustrerande tid for oss Nufc-fans.

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #556 på: 15. Juni 2019, 10:44 »
Stillhet er positivt. Tipper Rafa vet at det blir salg, og at situasjonen hans må avventes til det er done deal. Han er mistenkelig stille mtp uttalelsene hans tidligere. Hadde ting sett vanskelig ut så hadde han nok gitt fansen noe info, da hadde det blitt demonstrasjoner, boikott av sports direct, sånt vi har sett tidligere når FatMan har prøvd å være vanskelig. Har trua på at ting løser seg 👌⚽️😁

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #557 på: 15. Juni 2019, 15:26 »
https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/report-bin-zayed-group-hope-16434979

Litt bekymret over at det er The Sun som er kilden her, men får nå håpe dette stemmer. Overtakelse fullført innen slutten av måneden, Rafa fortsetter og får "much needed funds". Tviler i så fall på at det hentes noen kjempestore stjerner, men lov å håpe at vi handler fra en hylle eller to over der vi har vært de siste vinduene. 

Blir en travel juli med å hente inn nye spillere, samt få dumpa ut daukjøttet.
« Siste redigering: 15. Juni 2019, 15:32 av Geordie »
No fate but what you make

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #558 på: 17. Juni 2019, 10:44 »
Skulle no dette salget gå gjennom og Rafa signera ny kontrakt, so kan me jo for ein gang skuld verkeleg gleda oss til deadline day ;D Spesielt viss salget dreg ut!
Berre ein liten positiv tanke frå meg i ei ellers frustrerande tid for oss Nufc-fans.
Ikke for sammenligne med city igjen, men de hentet Robinho på deadlineday første vindu. Ikke at han ble braksuksess , men de poengterte at nå var de med å regne😎

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #560 på: 18. Juni 2019, 17:09 »
Jeg synes det nå ser mørkt ut med tanke på ny eier... Virker som det er noe tull i dette. Hvorfor har ikke benitez signert en ny kontrakt om han hadde visst om nye eierskapet av bin zayed gruppen var positivt.


Det virker som at det nok en gang er Feiten Ashley som ikke er seriøs, og som ikke tørr å selge klubben pga han er redd får at han vil da se Newcastle gjøre det mye bedre både sportslig og økonomisk.

ÅÅÅ jeg blir så forbanna at han noengang fikk kjøpe klubben. Hvorfor må bin zayed gruppen i møte med PL om det å bli eier osv. rart at ashley fikk dette godkjent slik han har drevet denne klubben. Kan ikke bli noen dårligere tider med en ny eier med penger. Jeg krysser fingrene får salg, men jeg er også skeptisk. virker jo som Benitez ikke vil signere

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #561 på: 18. Juni 2019, 17:41 »
Må snart skje noe om vi skal rekke å få handlet inn det vi trenger. Samtidig melder nesten samtlige engelske medier at det gjenstår mye før klubben blir solgt. Ja vi har fyren fra the sun som var først ute med denne saken, pluss BZG sine egne uttalelser. Synes det hele virker litt vagt. Håper fortsatt, men er liksom ikke helt overbevist.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #562 på: 18. Juni 2019, 18:14 »
Jeg synes det nå ser mørkt ut med tanke på ny eier... Virker som det er noe tull i dette. Hvorfor har ikke benitez signert en ny kontrakt om han hadde visst om nye eierskapet av bin zayed gruppen var positivt.


Det virker som at det nok en gang er Feiten Ashley som ikke er seriøs, og som ikke tørr å selge klubben pga han er redd får at han vil da se Newcastle gjøre det mye bedre både sportslig og økonomisk.

ÅÅÅ jeg blir så forbanna at han noengang fikk kjøpe klubben. Hvorfor må bin zayed gruppen i møte med PL om det å bli eier osv. rart at ashley fikk dette godkjent slik han har drevet denne klubben. Kan ikke bli noen dårligere tider med en ny eier med penger. Jeg krysser fingrene får salg, men jeg er også skeptisk. virker jo som Benitez ikke vil signere

Jeg mener helt motsatt. Virker mer seriøst enn noen gang. Har stor tro på dette. Stillheten nå tolker jeg som at det jobbe i kulissene. Rafa venter nok bare til at det skal bli 100%. Tror han jobber med transferlisten. Så når salget går igjennom er han superklar til å handle. Dette blir en deilig sommer!

Tenker salget blir bekreftet et sted fra siste uke Juni til første uke Juli. Og da har Rafa god tid på å få inn nye fjes.

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #563 på: 18. Juni 2019, 18:28 »
At dere gidder å spekulere og bry dere om rykter angående salg av klubb og transferrykter.  ::)
En kan jo virkelig ikke stole på noe ettersom bare 5% stemmer. Kanskje jeg er blitt grå i håra av å heie på denne klubben (bare 25 år gammel), men har lært at håper man på noe i Nufc, blir man bare skuffet.

Klarer dere ikke å bare gi litt faen, nyte sommeren, og evt bry dere når en vi ser en eier/spiller ta bilde med Nufc-skjerfet over hodet? :D

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #564 på: 18. Juni 2019, 20:35 »
Virker jo ikke sånn. Det virker jo nå som at Rafa har blitt tilbudt en jobb i kina hvor han skal ha godtatt budet.

budet er på 12m i følge skysports. 

du tror det er motsatt, jeg er skeptisk nå dessverre. Jeg håper virkelig jeg tar feil angående dette, men skal det bli en ny eier så er det nå det må skje...

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #565 på: 18. Juni 2019, 20:43 »
Står ingen steder at han har godtatt dette.

Imidlertid, er begrenset hvor lenge både Rafa og Newcastle kan sitte på rævva å vente.

Dessverre en veldig liten gruppe mennesker som vet hva som er sannheten her. Media er på bærtur og spekulerer med masse vas for å skape klikk på artiklene sine.
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #566 på: 18. Juni 2019, 23:45 »
Det som er ekstremt spennende oppi det hele her, er mangelen på utspill fra sjefen over alle sjefer (Rafa)!

Rafa må vite at noe skjer, og at det er kommet langt. Han har neppe fått beskjed om at klubben blir solgt, for det tror jeg ingen kan si sikkert.

Hadde ikke oppkjøpet vært ekte/kommet langt (så langt som jeg har inntrykket av), tror jeg vi hadde hørt langt mer fra Rafa....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #567 på: 19. Juni 2019, 10:56 »
Det som er frustrerende er hvordan dagens klubbledelser ikke gidder gi en dritt av info ut til fansen, og at vi selvfølgelig som vanlig er helt handlingslammet som følge av dette.
Vi trenger ikke ekstremt med detaljer, men noe hadde vært helt på sin plass.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #568 på: 19. Juni 2019, 11:11 »
Det som er ekstremt spennende oppi det hele her, er mangelen på utspill fra sjefen over alle sjefer (Rafa)!

Rafa må vite at noe skjer, og at det er kommet langt. Han har neppe fått beskjed om at klubben blir solgt, for det tror jeg ingen kan si sikkert.

Hadde ikke oppkjøpet vært ekte/kommet langt (så langt som jeg har inntrykket av), tror jeg vi hadde hørt langt mer fra Rafa....

Jeg liker hvordan du tenker her, og håper du har rett. Rafa virker også som en såpass real type at jeg håper han ville informert fansen nå om han gir seg i Newcastle.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #569 på: 19. Juni 2019, 12:03 »
Det som er frustrerende er hvordan dagens klubbledelser ikke gidder gi en dritt av info ut til fansen, og at vi selvfølgelig som vanlig er helt handlingslammet som følge av dette.
Vi trenger ikke ekstremt med detaljer, men noe hadde vært helt på sin plass.

Nja. Jeg deler frustrasjonen over å ikke vite noe jeg også. Men det vi nå vet, vet vi fordi en oppkjøper har gått ut med det. At Ashley og folka hans holder kortene tett til brystet har jeg en viss forståelse for. Jeg sitter selv i et styre og ser hvor kritisk det er at enkelte ting ikke kommer utenom styrerommets fire vegger for tidlig. Og Ashley leiren har alltid holdt kortene tett til brystet og brukt "no comment" taktikken. Så sånn sett er nok Ashley og hans folk like proffe som denne sjeiken. Det er hovedsaklig sjeiken som har skapt mye av de forventningene som nå er bygd opp hos fansen, og som skaper misnøye fordi vi ikke får vite noe mer.