20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fotballprogram på TV  (Lest 7861 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

  • Gjest
Fotballprogram på TV
« på: 19. Mars 2012, 20:12 »
Fotballprogram på TV:

Oversikt over faste fotballprogram/magasin som går på TV-kanaler du får inn i Norge.

Mandag:

Eurosport 19.00 Eurogoals
Fotballmagasin med målkavalkade fra europeiske ligaer.

TV2 PL HD1 19.00 News
Få siste nytt og oppdateringer fra Barclays Premier League.

TV2 PL HD1 19.30 Barclays Premier League World
En runde med de siste overskriftene fra Barclays Premier League. Her får du siste nytt fra klubbene og intervjuer med spillere og managere.

TV2 PL HD1 20.00 Fan Zone
Bli med i diskusjonen om de store nyhetene og temaene fra Barclays Premier League.

TV2 Zebra 21:00 Matchball mandag
Erik Thorstvedt ser med skråblikk på ukens fotballhendelser. Kåringer, reportasjer og gjester i studio.

STV 2 22.15 Fotbollskväll
I Fotbollskväll tar vi klivet ut ur studion och bevakar världens bästa fotboll på plats ute i Europa. Programledaren David Fjäll och SVT:s fotbollsexpert Glenn Strömberg finns varje vecka på plats från någon av Europas fotbollsmetropoler.

Eurosport 23.15 Fotball: Høydepunkter fra Bundesligaen

Tirsdag:

TV2 PL HD1 19.00 News
Få siste nytt og oppdateringer fra Barclays Premier League.

TV2 PL HD1 19.30 Barclays Premier League World
En runde med de siste overskriftene fra Barclays Premier League. Her får du siste nytt fra klubbene og intervjuer med spillere og managere.

NRK2 19.45 Bakrommet
Fotballmagasin.

TV2 PL HD1 20.00 Fan Zone
Bli med i diskusjonen om de store nyhetene og temaene fra Barclays Premier League.

Canal+ Fotball 23.00 Serie A: The Show
Høydepunkter fra Serie A.

Onsdag:

Eurosport 2 17:00 J. League Høydepunkter

TV2 PL HD1 19.00 News
Få siste nytt og oppdateringer fra Barclays Premier League.

TV2 PL HD1 19.30 Barclays Premier League World
En runde med de siste overskriftene fra Barclays Premier League. Her får du siste nytt fra klubbene og intervjuer med spillere og managere.

TV2 PL HD1 20.00 Fan Zone
Bli med i diskusjonen om de store nyhetene og temaene fra Barclays Premier League.

Torsdag:

Viasat Fotball 18.30 Ligue 1 Highlights
(Football: Ligue 1 Highlights) Høydepunkter fra den sist spilte runden i den franske eliteserien, Ligue 1.

TV2 PL HD1 19.00 News
Få siste nytt og oppdateringer fra Barclays Premier League.

TV2 PL HD1 19.30 Barclays Premier League World
En runde med de siste overskriftene fra Barclays Premier League. Her får du siste nytt fra klubbene og intervjuer med spillere og managere.

TV2 PL HD1 20.00 Fan Zone
Bli med i diskusjonen om de store nyhetene og temaene fra Barclays Premier League.

TV2 Zebra 21.00 FC Football
Fotballmagasin. Aleksander Schau og Thomas Aune gir deg nødvendig og unødvendig informasjon om den siste ukas hendelser i Barclays Premier League.

Viasat Fotball 22.00 The Football League Show
(Fotball: The Football League Show) Høydepunkter fra forrige runde i The Championship. Programmet tar også for seg den kommende runden i The Championship, og har også reportasjer fra League One og League Two.

Fredag:

TV2 Nyhetskanalen 15.30 Fotballhelgen
TV 2 Sporten ser fram mot helgens fotballkamper.

TV2 PL HD1 19.00 News
Få siste nytt og oppdateringer fra Barclays Premier League.

TV2 PL HD1 19.30 Barclays Premier League World
En runde med de siste overskriftene fra Barclays Premier League. Her får du siste nytt fra klubbene og intervjuer med spillere og managere.

TV2 PL HD1 20.00 Fan Zone
Bli med i diskusjonen om de store nyhetene og temaene fra Barclays Premier League.

TV2 Nyhetskanalen 20.30 Fotballhelgen (Reprise)
TV 2 Sporten ser fram mot helgens fotballkamper.

Canal+ Fotball 21.00 Serie A Rivals
Ukentlig magasin som ser nærmere på de mest spennende slagene i Serie A. Gjennom intervjuer med såvel sportsjournalister som spillere utforskes bakgrunnen for de store maktkampene.

Canal+ Fotball 21.30 Serie A: Total Italian Football
Analyser og diskusjoner foran ukas Serie A-kamper.

BBC World 22.30 World Football Focus
Dan Walker has all the latest news from the 20th season of the English Premier League. With big name interviews, expert analysis and previews to all the key matches.

Lørdag: 

BBC World 18.30 Final Score
Gabby Logan and a panel of guests bring you results, tables, interviews and reaction from today's Barclays Premier League, Football League and SPL games.

Søndag:

TV2 Zebra 17.00 FotballXtra
Vi går tett på spillere, trenere og supportere før rundens tippeligakamper sparkes i gang, og etter avspark kan du sammen med TV 2 Sporten følge hvert eneste spark på ballen.

Eurosport 2 19:30 Høydepunkter fra Bundesligaen

DR1 21.40 Fodboldmagasinet
Få det fulde overblik over Superligaen, når DR1 hver søndag blænder op for Fodboldmagasinet. Vi viser højdepunkter fra alle weekendens kampe og har gæster med i studiet, når der skal sættes ord på den seneste udvikling i den bedste danske fodboldrække. Derudover er der sidste nyt fra de store udenlandske fodboldligaer og de mest væsentlige nyheder fra den øvrige sportsverden. Vært: Peter Møller.

TV2 22.15 Fotballkveld
Vi gir deg alle målene fra 1. serierunde i Tippeligaen. Reportasjer, analyser og kommentarer fra kveldens runde. Programledere: Julie Strømsvåg og Freddy dos Santos.

TV4 23.20 Fotbollskanalen Europa
Direktesendt fotballmagasin. Programledaren summerar tillsammans med experter och gäster helgens svenska och internationella fotbollsmatcher.


OBS! TV2 PL HD1 sender program heile dagen, men mykje er repriser.

Har også ikkje tatt med repriser. (Utenom Fotballhelgen på fredagen pga tidspunktet, sidan mange er på jobb då).
« Siste redigering: 13. Mai 2014, 07:06 av Nordin »

Christian

  • Gjest
Sv: Fotballprogram på TV
« Svar #1 på: 19. Mars 2012, 20:14 »
Har eg oversett noko, skrik ut!  :)

NB! Ikkje inkl. studio program før kamper. Og ser ikkje poenget med å ha dei i ein oversikt som dette.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Fotballprogram på TV
« Svar #2 på: 20. Mars 2012, 11:00 »
Jeg fant ikke FC Football til å begynne med, hehe. Jeg ser KONSEKVENT programmet på TV2 PL klokka halv tolv, så tenker ikke over at det er Zebra som opprinnelig sender det.

Hvorfor har du ikke inkludert programmer på TV2 PL HD1?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Christian

  • Gjest
Sv: Fotballprogram på TV
« Svar #3 på: 20. Mars 2012, 11:34 »
Fordi dei sender fast på kvardager frå 19:00, itilegg er ein del repriser.

Christian

  • Gjest
Sv: Fotballprogram på TV
« Svar #4 på: 20. Mars 2012, 20:47 »
Fornøgd nå Joakim?  ;D Ein del av det er jo repriser på repriser. Så du får heller rope ut, om det noko som mangler på TV2 PL HD1.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Fotballprogram på TV
« Svar #5 på: 21. Mars 2012, 09:37 »
Fornøgd nå Joakim?  ;D Ein del av det er jo repriser på repriser. Så du får heller rope ut, om det noko som mangler på TV2 PL HD1.
  :toon:
Jeg vet det er skremmende mye repriser. Og jeg har egentlig aldri giddet å se de programmene der selv. Men jeg mente det kunne jo være greit å informere om det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Fotballprogram på TV
« Svar #6 på: 21. Mars 2012, 11:59 »
Er da vel ikke så veldig vanskelig å tenke seg selv at det stort sett vil gå fotballprogrammer på den kanalen? Synes lista var mer nyttig uten, ikke at det spiller noen rolle selvsagt. :P

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Fotballprogram på TV
« Svar #7 på: 25. Juli 2012, 12:00 »
Gode nyheter! Alle PL kamer for newcastle sendes direkte på enten HD1, HD2 eller HD3 ut september :)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Fotballprogram på TV
« Svar #8 på: 25. Juli 2012, 12:23 »
Gode nyheter! Alle PL kamer for newcastle sendes direkte på enten HD1, HD2 eller HD3 ut september :)

De kan vell fortsatt bare vise kamp på HD1 på lørdager kl 16.00?

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Fotballprogram på TV
« Svar #9 på: 25. Juli 2012, 12:27 »
Skjerp deg a, Øyvind! http://newutd.no/diskusjon/index.php?topic=3782.510
 :fisk:

Men går utifra at det ikke blir noen endringer i forhold til slutten av forrige sesong, der parabolkunder kun fikk en kamp lørdag 16:00? Ganske kjipt, da de fleste puber har parabol. Men de bør vel da forøvrig ha klart å tenke såpass langt i løpet av sommeren, at de har anskaffet seg kabeltilgang i tillegg.

Hvis ikke, blir det vel til at jeg får ta kampene som går på PL 2 og 3 hos deg da Øyvind, i tilfellene jeg er i Oslo  ;D

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Fotballprogram på TV
« Svar #10 på: 25. Juli 2012, 13:33 »
Gode nyheter! Alle PL kamer for newcastle sendes direkte på enten HD1, HD2 eller HD3 ut september :)

De kan vell fortsatt bare vise kamp på HD1 på lørdager kl 16.00?

Det gjelder vel bare de som har parabol.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Fotballprogram på TV
« Svar #11 på: 25. Juli 2012, 14:17 »
Noen som vet hvordan det blir med Sumo neste sesong? Kan de fortsatt vise alle kampene LIVE samtidig? Pris?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Fotballprogram på TV
« Svar #12 på: 25. Juli 2012, 15:00 »
Jon: Beklager, jeg finner ikke alle disse trådene ;P  :feiring:

Du er alltid velkommen til meg, Jon. Skal få dratt et par turer til Newcastle også slik at vi kan ta noen turer på The Gate. Jeg synes synd på dere som har parabol og kun får sett 1 hovedkamp kl. 16.00 på TV2 HD1.

Når det gjelder Sumo vil de ha samme tilbudet som i fjor, det vil si at de vil sende alle PL kamper dirkete for en sum av kr. 199,- Pr. Mnd.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Fotballprogram på TV
« Svar #13 på: 25. Juli 2012, 15:49 »
Øyvind: Kanon! Er det bekreftet? En kompis av meg mente at denne "en kamp om gangen"-regelen skulle gjelde Sumo også, men jeg trodde ikke det var sant selv om han gjorde meg litt usikker.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Fotballprogram på TV
« Svar #14 på: 25. Juli 2012, 19:18 »
Øyvind: Kanon! Er det bekreftet? En kompis av meg mente at denne "en kamp om gangen"-regelen skulle gjelde Sumo også, men jeg trodde ikke det var sant selv om han gjorde meg litt usikker.

Dette er jeg sikker på er feil. Med Tv2 Sumo har du tilgang til 380 kamper sesongen 12/13. I tilegg til dette har du tilgang til halvparten av kampene i reprise en uke etter kamp.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.