20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Norgesmesterskapet 2010  (Lest 19799 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Norgesmesterskapet 2010
« Svar #105 på: 24. Sep. 2010, 15:52 »
Hehe. Morsomt eller ikke, de blir jo tatt på kornet med det latterlige "Hele Norge skal heie på RBK"-greiene sine. Får smi mens jernet ennå er varmt.

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Norgesmesterskapet 2010
« Svar #106 på: 24. Sep. 2010, 16:07 »
Etter så mange mer eller mindre vellykkede forsøk på å virke "humoristisk fornærmende" skal du virkelig ha honnør for at du fortsetter i samme stil!  :D

Når det gjelder dette temaet trenger jeg ikke være morsom, kun "fornærmende". Idéen om at rival-supportere må heie på RBK for at Eggen og RBK-fansen ikke skal bli fornærmet er jo helt fantastisk morsom i seg selv. ;)

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Norgesmesterskapet 2010
« Svar #107 på: 24. Sep. 2010, 16:40 »
Der er du inne på noe.  :P  Personlig tilhører jeg den gruppen som ikke har noe annet lag enn Newcastle, og heier på alle norske lag i Europa. Men jeg ser poenget, spesielt med tanke på at jeg konstant heier på motstanden til de engelske lagene i CL.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Norgesmesterskapet 2010
« Svar #108 på: 24. Sep. 2010, 17:09 »
Vi HAR famlet i blinde. Etter at Hele Norges Rosenborg har vist oss hvordan det skal gjøres de seneste år, med sine prestasjoner mot bl.a Leverkusen og Quarabag, er vi klare for alt!

Men helt seriøst så må vi andre gjøre vårt for at dere skal få opprettholde hegemoniet. Vi i Brann skal pakke inn Christian Kalvenes, David Nielsen og Roaldinho Bruunaldo Hansen og sende oppover neste år. Helt gratis.
Akkurat nå er du verken fornærmende eller morsom. Sorry, mate. Nå har du gjentatt gamle, utslitte poenger så lenge, at det rett og slett ikke er morsomt nok å være med på leken lenger.

Hvis du finner på noen nye poenger, og bedrer sarkasmen din litt, så kan vi begynne å snakke igjen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ipt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 518
    • Vis profil
Sv: Norgesmesterskapet 2010
« Svar #109 på: 24. Sep. 2010, 17:11 »
Vi HAR famlet i blinde. Etter at Hele Norges Rosenborg har vist oss hvordan det skal gjøres de seneste år, med sine prestasjoner mot bl.a Leverkusen og Quarabag, er vi klare for alt!

Men helt seriøst så må vi andre gjøre vårt for at dere skal få opprettholde hegemoniet. Vi i Brann skal pakke inn Christian Kalvenes, David Nielsen og Roaldinho Bruunaldo Hansen og sende oppover neste år. Helt gratis.
Akkurat nå er du verken fornærmende eller morsom. Sorry, mate. Nå har du gjentatt gamle, utslitte poenger så lenge, at det rett og slett ikke er morsomt nok å være med på leken lenger.

Hvis du finner på noen nye poenger, og bedrer sarkasmen din litt, så kan vi begynne å snakke igjen.

Trolig må det ha en viss effekt siden du må poengtere at det ikke fornærmer.
Smiler litt når jeg leser Berntsen sine innlegg  ;) Sarkasme er ofte god humor, og blir ofte bedre jo mer den bedrives.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Norgesmesterskapet 2010
« Svar #110 på: 24. Sep. 2010, 18:06 »
Ser VG i dag kårer tapet vårt som tidenes største cup-bombe. Det må i så fall være fordi det er en semifinale. Hadde det vært en tidlig runde hadde ikke dette bombe-hysteriet kommet. Det var jo mye verre da vi røk for Kristiansund, en kamp som ikke kom med på lista.

Når enkelte av supporterne våre går ut så høyt som de gjør, må vi tåle å bli ertet med etter et så pinlig nederlag. Satser på at vi slår sterkt tilbake mot Godset på Søndag og kommer oss enda litt nærmere seriegull.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Norgesmesterskapet 2010
« Svar #111 på: 24. Sep. 2010, 21:16 »
At Follo nådde Cupfinalen er villt. Men Haugar kom jo til cupfinalen som 3 div lag i 61 :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Norgesmesterskapet 2010
« Svar #112 på: 24. Sep. 2010, 22:46 »
Glimt i 75. Starta en ny æra på og utenfor fotballbanen :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Norgesmesterskapet 2010
« Svar #113 på: 25. Sep. 2010, 02:47 »
Ser VG i dag kårer tapet vårt som tidenes største cup-bombe. Det må i så fall være fordi det er en semifinale. Hadde det vært en tidlig runde hadde ikke dette bombe-hysteriet kommet. Det var jo mye verre da vi røk for Kristiansund, en kamp som ikke kom med på lista.

Når enkelte av supporterne våre går ut så høyt som de gjør, må vi tåle å bli ertet med etter et så pinlig nederlag. Satser på at vi slår sterkt tilbake mot Godset på Søndag og kommer oss enda litt nærmere seriegull.
VG kan ikke fotballhistorie, og kan ikke fotball.
Jeg tåler glatt å bli ertet for tapet for Follo, og er selv godt i stand til å le av de vitsene som går. Min måte å takle motgang på, er gjennom humor. Men riktignok først etter at jeg har grått mine modige tårer og løpt av meg sinnet.

Det er vitkig å slå knallhardt tilbake mot Godset, men denne gangen må oppturen vare i mer enn bare én kamp. Den må vare MINST tre kamper (Godset, Aris, Enga). Ekstremt viktig med 6 poeng på de to neste seriekampene nå.

Berntsen har vært morsom en stund nå, men jeg synes faktisk den siste her var veldig dårlig til å være han. Virker som han skal prøve å ta ekstra hardt i, men ender opp med et solid mageplask. Sarkasme er veldig bra humor, når det er bra. Men dårlig sarkasme, det er bare dumt. Berntsens siste forsøk på å erte oss Rosenborg-supportere, og meg i særdeleshet (mistenker jeg) var dessverre et eksempel på det siste. Men prøv gjerne igjen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ipt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 518
    • Vis profil
Sv: Norgesmesterskapet 2010
« Svar #114 på: 25. Sep. 2010, 12:19 »
Ser VG i dag kårer tapet vårt som tidenes største cup-bombe. Det må i så fall være fordi det er en semifinale. Hadde det vært en tidlig runde hadde ikke dette bombe-hysteriet kommet. Det var jo mye verre da vi røk for Kristiansund, en kamp som ikke kom med på lista.

Når enkelte av supporterne våre går ut så høyt som de gjør, må vi tåle å bli ertet med etter et så pinlig nederlag. Satser på at vi slår sterkt tilbake mot Godset på Søndag og kommer oss enda litt nærmere seriegull.
VG kan ikke fotballhistorie, og kan ikke fotball.
Jeg tåler glatt å bli ertet for tapet for Follo, og er selv godt i stand til å le av de vitsene som går. Min måte å takle motgang på, er gjennom humor. Men riktignok først etter at jeg har grått mine modige tårer og løpt av meg sinnet.

Det er vitkig å slå knallhardt tilbake mot Godset, men denne gangen må oppturen vare i mer enn bare én kamp. Den må vare MINST tre kamper (Godset, Aris, Enga). Ekstremt viktig med 6 poeng på de to neste seriekampene nå.

Berntsen har vært morsom en stund nå, men jeg synes faktisk den siste her var veldig dårlig til å være han. Virker som han skal prøve å ta ekstra hardt i, men ender opp med et solid mageplask. Sarkasme er veldig bra humor, når det er bra. Men dårlig sarkasme, det er bare dumt. Berntsens siste forsøk på å erte oss Rosenborg-supportere, og meg i særdeleshet (mistenker jeg) var dessverre et eksempel på det siste. Men prøv gjerne igjen.

Syntes det var morsomt, og mistenker heller at det begynner å bli nok for dere nå. Sarkasmen er jo ikke alltid like morsom for dem den rammer, om enn den er noe uskyldig.

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Norgesmesterskapet 2010
« Svar #115 på: 25. Sep. 2010, 13:36 »
Berntsen har vært morsom en stund nå, men jeg synes faktisk den siste her var veldig dårlig til å være han.

Men det må selvsagt skytes inn at det sier mer om mitt sedvanlige nivå enn om Roldinho Bruunaldo Hansen-vitsen.

Sitat
Men prøv gjerne igjen.

Selvsagt, Joakim. Jeg bor jo på et sted hvor jeg selv må omgås trøndere daglig, og har aldri latt et knippe RBK-fans sette noen stopper for mine brlijante ironiske poenger.

Forøvrig har jeg selvfølgelig aldri hatt noe mål om å bli forum-klovn, jeg synes bare personlig at Eggens og en andel av Rosenborg-fansens reaksjon mot at vi ikke holder med RBK er ustyrtelig morsom. Jeg mener forresten fortsatt ikke dette fantastiske temaet er oppbrukt ennå, så det er mulig du er nødt til å stålsette deg for flere umorsomme bemerkninger i framtida.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Norgesmesterskapet 2010
« Svar #116 på: 25. Sep. 2010, 15:46 »
Nå er det vel ikke først og fremst supporterne til disse lagene Eggen er skeptiske til, det er mer trenerne, som så høylytt går ut og sier "ja, vi HATER Rosenborg". At supporterne ikke har lyst til å se RBK i CL er greit. De er supportere, og skal ikke alltid behøve å se det store bildet.

Det er greit om du fortsetter å sende noen stikk i vår retning, så lenge de er humoristiske.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon