20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 198643 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #15 på: 13. Mai 2017, 20:03 »
Så er spørsmålet om King har denne ene gode halvsesongen eller om dette er starten på noe mer.
Tror uansett han vlir priset såpass høyt at Newcastle sjekker ut andre alternativer.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #16 på: 13. Mai 2017, 20:07 »
King har imponert men jeg er redd vi spiller for smalt tim at han passer inn . King er dyktig til å posisjonere seg og time løpene på innlegg , og hvis jeg ilke tar helt feil har mange av målene kommet på denne måten.  Kjøper vi bedre backer og vinger er jeg derimot veldig for King.  Dog er jeg redf prislappen nå er for stiv for oss.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #17 på: 13. Mai 2017, 21:41 »
Prisen sies jo ligge rundt 15 mill pund. Og det syns jeg ikke er så skremmende.

Bare for å argumentere mot Iheanacho. Han har vært skarp de få gangene vi har sett han, men har jo veldig lite spilletid. Og med servitører som Silvia, de bry ++ bør det jo bli litt mål.han er jo en stor og sterk spiss som kommer inn når stopperne er pumpa.
Har han bevist nok til å stole på han som topp prioritering på topp?
For han blir dyr og vil nok koste mer enn King. Og ta mye av vårt budsjett.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #18 på: 13. Mai 2017, 21:43 »
King har imponert men jeg er redd vi spiller for smalt tim at han passer inn . King er dyktig til å posisjonere seg og time løpene på innlegg , og hvis jeg ilke tar helt feil har mange av målene kommet på denne måten.  Kjøper vi bedre backer og vinger er jeg derimot veldig for King.  Dog er jeg redf prislappen nå er for stiv for oss.

Bedre backer og ving(1stk) er vel også en prioritering for oss. Ritchie er jo en bra servitør.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #19 på: 13. Mai 2017, 23:37 »
King kjem til å kosta meir enn 15 mill. Det verte nok sett ein latterleg prislapp og då bør me gå for nokre andre.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #20 på: 14. Mai 2017, 12:42 »
King er i utgangspunktet en drømmetype rent fysisk. Tror Rafa gjerne vil ha en slik spiss inn. Sitter selvfølgelig også med en viss angst for at han er et blaff - men fader så rått det hadde vært med en norsk superspiss i Newcastle!

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-transfers-two-internationals-13032171


Hanley og Lazaar på vei ut. Intet sjokk. Heller ikke noe sjokk at Murphy også vurderes solgt. To av disse vært greie i Championship - men har ikke noe i PL å gjøre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #21 på: 14. Mai 2017, 13:24 »
Hadde relativt store forhåpninger for Lazaar, men med så lite spilletid har han tydeligvis ikke imponert.
Like greit å få solgt alle 3. Får kanskje igjen noe mellom 6-10 mill for de vil jeg tro. Tilsammen altså.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #22 på: 14. Mai 2017, 18:56 »
Maguire nå som Hull er nede?
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #23 på: 14. Mai 2017, 20:29 »
Tror King er en som Rafa er veldig interessert i. Kjapp og sterk, han er glad i de typene som spiss i sitt lag. For 15 mill er jo det bare løp og kjøp. Jeg ville ikke hatt han i 10'er rollen, da B'mouth spiller helt annerledes enn det vi gjør. Vi trenger en teknisk god og kreativ midtbanespiller, f.eks. Gylfi eller Forsberg.

Dog blir King vanskelig å få tak i. Trives veldig godt i B'mouth under Howie, og kan ikke helt se hvorfor han skal gå til Newcastle. Det er egentlig typisk at norske spillere gjør en god sesong eller to, og så vraker de klubbskifte, og ender opp med å bare ebbe ut som en klubbspiller (Hangeland, Gamst..).

Nå går jo Hull ned. Litt synd egentlig, er ikke mange jeg kan tenke meg fra nedrykkslagene. Måtte bli Maguire, men vet ikke om det er forsvarsklippen vi trenger.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #24 på: 14. Mai 2017, 20:34 »
Maguire nå som Hull er nede?

Har ikke sett så mange Hull kamper så han er ikke ferdig speidet for min del. Leser at han har fått mye skryt etter jul. Spørsmålet er om han er mye bedre enn de vi allerede har? 24 år er jo en ok alder det. Cahill var vel 26 år når han gikk til Chelsea? Kan Maguire bli en ny Lescott, Jagielka og Cahill?

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #25 på: 14. Mai 2017, 22:18 »
Mattia Destro, Ruben Semedo og Harry Maguire linket i dag.

Usikker på Destro, lenge siden jeg har sett noe av han. Ellers virker jo Ruben Semedo særdeles spennende, men med et klausul på £38 mill kan han fort bli VELDIG dyr.

Maguire kan erstatte Hanley, men usikker på hvor god han er. Sett forholdsvis lite PL i år, men han virker som en ettertraktet stopper. Kontrakten går ut til neste år, så regner med at Hull vil selge han nå.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #26 på: 15. Mai 2017, 14:19 »
Jeg har heller ikke sett så mye av Hull i år, og må si at jeg ikke har lagt noe særlig merke til Maguire. Skeptisk til om han er den forsterkningen vi trenger.

Jeg har ikke sett noe av Ruben Semedo, men han ble helt outstanding for meg i Newcastles midtforsvar på FIFA 17. Han får derfor mine varmeste anbefalinger!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #27 på: 15. Mai 2017, 15:33 »
Keith Downie 🎥 @SkySports_Keith
Newcastle are in talks with Christian Atsu about making his season-long loan from Chelsea permanent for £6.2m - could be first summer buy.

Er vel isåfall en okei squadspiller og impact-sub. Har vært god i sesongavslutninga vår, men mest effektiv syns jeg han har vært som impact-spiller mot slitne forsvarsspillere. Er nok heller ikke spesielt effektiv, slik at jeg har vansker med å se at han skal levere stabilt godt nok i PL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #28 på: 15. Mai 2017, 17:52 »
Hopper ikke i taket av dette, men til den prisen så er vel det OK? Trenger uansett inn et klart førstevalg på vingen denne sommeren.
Atsu som squadspiller og impact-sub kan være en grei løsning det.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #29 på: 15. Mai 2017, 18:37 »
Jeg ser ikke Atsu som en stallspiller. Jeg mener gutten har et potensial som er større enn mange andre av våre spillere.  Han har en brukbar skuddfot , avslutter relativt bra og har lavt tyngdepunkt. Under vingene til Rafa tror jeg han kan bli ganske så god.