20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?  (Lest 10372 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daffen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 502
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #30 på: 10. Aug. 2007, 15:23 »
bra svar Joakim,akkurat som jeg skulle sakt dt selv ;)
Joey Barton 7

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #31 på: 10. Aug. 2007, 15:25 »
Dersom Solano skulle dra, da kunne vi vel kanskje hatt bruk for en ving?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #32 på: 10. Aug. 2007, 15:29 »
Vi har jo Milner og Dyer som kan spille høyreving. I tillegg kan Geremi spille der:) Jeg synes forsvarere bør være vår eneste prioritering før vinduet stenger jeg!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #33 på: 10. Aug. 2007, 15:32 »
Vel. Nå ser det ut som om vi både mister Solano og Luque. Det betyr at vi sliter enda litt mer. Tror ikke at det hadde skadet med en ving inn før vinduet stenger.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #34 på: 10. Aug. 2007, 15:52 »
Hvis begge de to drar, så MÅ vi ha inn en ving. Da sitter vi igjen med Geremi og Milner, pluss Duff og Zog. Men Geremi er jo sentral midtbane eller back også, og Duff er langtidsskadet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Jewlnufcfan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 435
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #35 på: 10. Aug. 2007, 17:01 »
Vi er fortsatt interessert i Gudjohnsen, som IKKE VIL SPILLE for West Ham! ;)

http://sport.independent.co.uk/football/premiership/article2851380.ece
« Siste redigering: 10. Aug. 2007, 17:05 av Jewlnufcfan »
Ho’way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #36 på: 10. Aug. 2007, 17:16 »
Greier ikke å lese ut av den artikkelen at han på død og liv ikke vil spille for West Ham. Jeg leser bare at han helst ønsker å bli i Spania.

Det sier seg selv at vi må benytte muligheten når en så god spiss som Gudjohnsen er på markedet. Selv om vi har tusen spisser fra før av. Gudjohnsen er for god til å overse.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Jewlnufcfan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 435
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #37 på: 10. Aug. 2007, 17:21 »
Greier ikke å lese ut av den artikkelen at han på død og liv ikke vil spille for West Ham. Jeg leser bare at han helst ønsker å bli i Spania.

Det sier seg selv at vi må benytte muligheten når en så god spiss som Gudjohnsen er på markedet. Selv om vi har tusen spisser fra før av. Gudjohnsen er for god til å overse.

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2007360955,00.html

Vet at The Sun ikke er helt til å stole på, men her var det i allefall jeg leste at han ikke ville til West Ham.
Ho’way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #38 på: 10. Aug. 2007, 22:19 »
Nå leser jeg idag at Barca er villige til å selge Guddy, men han selv vil aller helst bli værende i Barcelona iallfall i en sesong til. Dersom ikke West Ham eller Manchester City klarer å lure islendingen vekk fra "his life of luxury in his home on the Barcelona beachfront (TheSun) så kan det vel bli vanskelig for Newcastle også? Da må det vel i såfall være at han foretrekker Newcastle fremfor City eller West Ham av sportslige årsaker? Og et annet spørsmål er: trenger vi egentlig Gudjohnsen?

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #39 på: 10. Aug. 2007, 22:35 »
I mine øyne, ja.
Vi trenger gode spillere. Vi trenger spillere på Gudjohnsens nivå. Vi kan da heller selge Ameobi og låne ut Carroll. Kanskje forsvinner Luque. Da åpner mulighetene seg enda mer.

Som Big Sam sa ang. kjøpet av Smith. Når en så god spiller er tilgjengelig på markedet, så må man bare benytte sjansen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #40 på: 10. Aug. 2007, 22:38 »
Forsåvidt enig. Jeg sliter bare litt med å se at Guddy kan fungere som en erstatter til Solano eller Luque, bare for å ta utgangspunkt i de som mest sannsynlig kan forsvinne slik det ser ut nå. Men jeg må si tanken på Eidur Smari Gudjohnsen i Newcastle drakt er veldig fristende...

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #41 på: 10. Aug. 2007, 23:10 »
Jeg ser heller ikke for meg Gudjohnsen som erstatter for Solano/Luque - om de drar. Men det betyr ikke at vi ikke kan kjøpe Gudjohnsen for det. Må da være mulig å kjøpe en høyreving i tillegg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #42 på: 10. Aug. 2007, 23:14 »
Jepp, i tillegg til at vi allerede VET at også Gudjohnsen kan gjøre en god jobb på midtbanen. Dermed har vi da enda et alternativ til som tillater Geremi og trekke ut på vingen (dersom vi ønsker det?), eller eventuelt ned på høyreback. Gudjohnsen vil jeg i tillegg regne som minst like målfarlig som både Smith, Viduka og Martins. Kanskje også Owen på en go' dag, men er forbredt på å møte litt motstand på akkurat det punktet.

Etter at Guddy er blitt mer enn lei nok av benken på Camp Nou (til tross for at de stolene der er relativt komfortable) så kan vi godt gjøre en dobbeltdeal med katalanerne i Januar, både Edmilson og Guddy til et "OK beløp"...

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #43 på: 10. Aug. 2007, 23:23 »
Du må nok regne med å møte motstand når du sier at Guddy er en like stabil og habil målscorer som Owen. Kan aldri i verden se for meg islendingen score 18 ligamål på en sesong (hvis ikke jeg husker helt feil er det Owens personlige rekord - uten at jeg gidder sjekke fakta før jeg poster).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #44 på: 11. Aug. 2007, 01:15 »
Vi kan ende opp med en liten krise nå igjen når vinduet stenger...
The Times skriver nemlig at både Dyer og Solano er på vei til West Ham for en samla pris på £8 millioner, i tillegg til at Luque forsvinner. Dyer er alikevel ikke med i stallen til Bolton....
Vi MÅ ha inn en ving da!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida