20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle United FC, Villa Park 25.11.2019 Kl. 21.00  (Lest 7648 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sammen med Steve, tar jeg på meg all skyld. Sorry gutter. Regner med vi får front foot footie, og hat-trick fra samtlige tre på topp om Toon starter neste tråd.
No fate but what you make

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Etter et par kjekke kamper er vi tilbake til normalen. Det som skremmer meg mest idag er innsatsen, eller mangelen på nettopp dette! Hele laget er jo avskrudd, hele kampen!
At det ikke byttes i pausen er for meg en gåte, når spillere som Shelvey, Almiron og Joelinton er enda dårligere enn vanlig. Dette kan selvfølgelig ikke Brus lastes for! Som Klopp, hadde han såklart planlagt en tordentale som skulle bringe energi og festfotball i 2.omg. Synd det ikke klaffet idag..

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Kan vertfall ikkje klandre Steve «Front foot» Bruce. Han har tross alt arva eit lag som på dei siste 28 kampane førre sesong låg på 8.plass på formtabellen og på dei siste 16 kampane på ein 5.plass.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Vi blir fraløpt i midten. Shelvey er for lite mobil, og det er en gåte for meg at han, med sin tidligere oppførsel, er kaptein for klubben. Kanskje det er et forsøk på å få ham til å springe litt mer, men når vi har bare ballen 34 % av tiden, ja da sier det seg selv at vi har tapt midtbanekrigen mener jeg.  Jeg tror Joseliton og Almiron kommer til å blomstre etter hvert, de har både bevegelse, styrke og ikke minst arbeidsmoralen som skal til for å håndtere PL. Men jeg synes vi mangler litt kreativitet på midten. Det går for sakte.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Vi blir fraløpt i midten. Shelvey er for lite mobil, og det er en gåte for meg at han, med sin tidligere oppførsel, er kaptein for klubben. Kanskje det er et forsøk på å få ham til å springe litt mer, men når vi har bare ballen 34 % av tiden, ja da sier det seg selv at vi har tapt midtbanekrigen mener jeg.  Jeg tror Joseliton og Almiron kommer til å blomstre etter hvert, de har både bevegelse, styrke og ikke minst arbeidsmoralen som skal til for å håndtere PL. Men jeg synes vi mangler litt kreativitet på midten. Det går for sakte.

Enig! Den sentrale midtbanen har vært vår soleklare akilleshæl ei god stund nå, og vi skriker etter forsterkning! Trenger både ny DM og en med litt mer kreativitet. Helst to med litt fart i beina.

Utrolig skuffet over Shelvey, da det er han som skal være playmaker. Eneste han gjør er å gi bort ballen, hver forbanna gang. Virker som det er om å gjøre å kvitte seg med den så fort han får den i beina.
Ja, vi har hatt to gode resultater med Shelvey på banen - men synes ikke han spilte nevneverdig bra i disse kampene heller. Løper gjør han nesten ikke heller.

Få inn Longstaff igjen! Shelvey har dessverre mista det helt..
« Siste redigering: 26. Nov. 2019, 08:52 av Jonas99 »

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
En trist affære å være vitne til denne kampen. Neste kamp er hjemme mot Man. City. Bare å glede seg :-X
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
En trist affære å være vitne til denne kampen. Neste kamp er hjemme mot Man. City. Bare å glede seg :-X

Ah, trudde det var City me spelte mot i går eg. Såg slik ut vertfall med tanke på taktikk, respekt for motstandar osv. :-X

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Flaueste angrepet vi har hatt i min levetid.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Greit nok at dette laget ikke er av øverste hylle, men jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke prøver å ha ballen litt mer. Possession er ikke alt, men det betyr faktisk litt. Måten vi har blitt løpende i mellom som mot Villa og Brighton er for svakt. Om denne gjengen har problemer med å håndtere ballen, ja så øv mer på det da! Tross alt fotballspillere dette.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sammen med Steve, tar jeg på meg all skyld. Sorry gutter. Regner med vi får front foot footie, og hat-trick fra samtlige tre på topp om Toon starter neste tråd.

Jeg åpner ikke mot city. Men kan love festfotball mot sheff u. Med mål av en av front 3😜

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sammen med Steve, tar jeg på meg all skyld. Sorry gutter. Regner med vi får front foot footie, og hat-trick fra samtlige tre på topp om Toon starter neste tråd.

Jeg åpner ikke mot city. Men kan love festfotball mot sheff u. Med mål av en av front 3😜

Pyse....
No fate but what you make