20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Huddersfield Town (Premier League) - 20.8.17, 14:30 - TV2 Sport Premium/Sumo  (Lest 13746 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Shelvey er lagets aller viktigste spiller, så det kommer til å bli noen grusomme runder uten han. Vi trenger også desperat en erstatter i 10-er rollen. Jeg liker Perez, men han passer ikke i den rollen i det hele tatt.
La Shelvey sitte på benken lenge etter karantenen er sona!!!
Trenger ikkje gamle Liverpool spelarar med hønsehjerne..............  Bedre å spela inn andre spelarar i den posisjonen eller evt få inn nye !!
Så fordi Shelvey har problemer med temperamentet så skal Newcastle rykke ned...? Hater du virkelig Shelvey mer enn du liker Newcastle?

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Spørsmålet er hvordan shelveys oppførsel påvirker spillergruppa tenker jeg. Dette er andre gangen han svikter klubben med ren idioti. Shelvey kan være god til tider, men han er ikke så god at han er uerstattelig.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Jeg syns Merino og Mbemba var våre beste i dag. Ayoze og Ritchie kan få seg en tur på benken - inn med Murphy og Aarons.

Diame er så ufattelig dårlig. Hva skjedde med De Jong?

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Mbemba var vår klart beste idag, og han er vår beste forsvarsspiller sammen med Lejeune og Clark! Bør starte foran Lascelles anytime!

Merino tok seg opp midtveis i 2.omg, men viser at han har det som skal til. Men han trenger å bli vandt med tempoet, for det gikk ofte alt for treigt!

Gayle sugde balle idag og, og "allboys"-Diame enda mer når han kom inn😣 Hjernedødt av RB!!
Hayden er heller ikke førsteellevermateriale..

Vi skriker etter fart/kreativitet og trøkk(!) fremover!!

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Nå som skuffelsen har lagt seg litt så har jeg fått tenkt meg om etter gårsdagens kamp.

Det var en ELENDIG kamp fra begge sider, Huddesfield ville dessverre litt mer enn oss i går.

Positiv:
Mbemba: kanon kamp og bør få spille mer enn han gjorde i fjor.
Merino: Tar seg opp i andre omgang, kan bli en viktig spiller i år.
Atsu og Perez tok seg også opp i 2 omgang, men dessverre alt for sent.

Negativ:
Manquillo: All over the place. Ser ut som han ikke vet hvor han skal spille eller hva han skal gjøre. Er igjen involvert i scoringen. All for svak. Yedlin må fort tilbake fra skade.
Ritchie: har startet sesongen utrolig svak og er usynlig i store deler av kampen.
Gayle: Helt usynlig, skjønner ikke hvordan han får lov å spille så lenge før han byttes ut.
Elliott: Bør trene på utspark!!
Diame: Gjør ingen impac på kampen.
Rafa: Svake bytter som ikke er med på å prege kampen.

Kan ikke skjønne hvordan spillere som Aarons og Mitro ikke blir byttet innpå.
Hvorfor bytte innpå Murphy og sette han i 10 rollen.
Synes byttene kommer all for sen i kampen.

Neste kamp mot West-Ham må vinnes eller så blir dette en lang, lang sesong.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Nå som skuffelsen har lagt seg litt så har jeg fått tenkt meg om etter gårsdagens kamp.

Det var en ELENDIG kamp fra begge sider, Huddesfield ville dessverre litt mer enn oss i går.

Positiv:
Mbemba: kanon kamp og bør få spille mer enn han gjorde i fjor.
Merino: Tar seg opp i andre omgang, kan bli en viktig spiller i år.
Atsu og Perez tok seg også opp i 2 omgang, men dessverre alt for sent.

Negativ:
Manquillo: All over the place. Ser ut som han ikke vet hvor han skal spille eller hva han skal gjøre. Er igjen involvert i scoringen. All for svak. Yedlin må fort tilbake fra skade.
Ritchie: har startet sesongen utrolig svak og er usynlig i store deler av kampen.
Gayle: Helt usynlig, skjønner ikke hvordan han får lov å spille så lenge før han byttes ut.
Elliott: Bør trene på utspark!!
Diame: Gjør ingen impac på kampen.
Rafa: Svake bytter som ikke er med på å prege kampen.

Kan ikke skjønne hvordan spillere som Aarons og Mitro ikke blir byttet innpå.
Hvorfor bytte innpå Murphy og sette han i 10 rollen.
Synes byttene kommer all for sen i kampen.

Neste kamp mot West-Ham må vinnes eller så blir dette en lang, lang sesong.

Godt oppsummert, og ganske lik min👌

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Har lest litt rundt og det er godt å se Benitez motta litt kritikk etter gårsdagen. Bommer på alt for mye av det han foretar seg, og han er, som jeg ofte sa i fjor, alt for sta og alt for selvsikker. En manager må selvfølgelig ha troa på planen sin for en kamp, men når den så åpenbart ikke fungerer burde man foreta srg noe, og det burde skje før det skjedde, og det burde vært større forandringer.

Bare det at Atsu tilbringer store, store deler av kampen på høyre side når han var knallgod mot Tottenham på venstre, er høyest kritikkverdig. Og det var flrst npr han kom seg over på venstre at han begynte å få til ting igjen i går. Jeg skjønner hvorfor Benitez gjorde det, men når det fungerer så latterlig dårlig burde han tatt grep 35-40 minutter før IMO.
Nei.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Jeg syns Merino og Mbemba var våre beste i dag. Ayoze og Ritchie kan få seg en tur på benken - inn med Murphy og Aarons.

Diame er så ufattelig dårlig. Hva skjedde med De Jong?

Jeg også stusser veldig på hvorfor De Jong er såpass langt bak i køen når Ayoze viser såpass lite. Er Siem De Jong virkelig så mye dårligere enn Gayle og Ayoze?

Skjønner kjøpet av Joselu. Han bringer spisskompetanse deluxe i luftrommet og gir flere alternativer. Skal være en god avslutter også.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Tipper De Jong er nærmere Diame nivå enn Perez. Klarer sikkert ikke å mobilisere fart til beina lenger.
Regner med det blir litt rotering til cup kampen på onsdag som kanskje gir en forklaring på det.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Mange gode poeng her på tampen. Veldig enig!

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Shelvey er lagets aller viktigste spiller, så det kommer til å bli noen grusomme runder uten han. Vi trenger også desperat en erstatter i 10-er rollen. Jeg liker Perez, men han passer ikke i den rollen i det hele tatt.
La Shelvey sitte på benken lenge etter karantenen er sona!!!
Trenger ikkje gamle Liverpool spelarar med hønsehjerne..............  Bedre å spela inn andre spelarar i den posisjonen eller evt få inn nye !!
Så fordi Shelvey har problemer med temperamentet så skal Newcastle rykke ned...? Hater du virkelig Shelvey mer enn du liker Newcastle?
For å sei det på ein annen måte Pontare. Eg vil ikkje sjå laget i mitt hjerte lide og miste poeng med ein spelar som sitter laget og sine medspelarar i slike vanskelige situasjoner.
Me kunne ha tatt eit poeng mot Tottenham på hjemmebane i åpningskampen!
Shelveys tåpelighet er vel ein direkte årsak til at me mista muligheten til poeng! Shelvey er ein  spelar som på sitt beste strør rundt seg med krempasninger, for så i neste omgang å miste fullstendig kontroll over sitt sinne.
Ubevisst så gir han sine motstandere og også dommeren muligheten til å gi kort som han kanskje ikkje skulle hatt!! Kva trur du hadde skjedd visst det var Shelvey som hadde hatt ein takling som Mbemba vart utsatt for i helga mot Huddersfield?????
Eg meiner det er ein viss risiko å ha den mannen på bana visst ikkje han klarer å styre seg og sitt sinne.
Han kan komme tilbake visst han klarer å styre seg ellers håper eg på ein annen i hans rolle !!!
« Siste redigering: 22. Aug. 2017, 21:08 av Jonny »