20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervindu Januar 2018  (Lest 95588 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #345 på: 28. Jan. 2018, 09:53 »
Også Riviere var i sin tid en spennende spiller som Carr mente med tiden kunne bli god nok for oppgaven med å spille for oss. Carr var dog aldri av den oppfatningen at Riviere skulle kjøpes inn og skulle bekle rollen som ensom spiss på det tidspunktet han ble. Men siden vi ikke tok oss råd til førstevalg som Lacazette ble det slik. Og Ashley har jo antakeligvis på den måten også gått glipp av enorme videresalgssummer på grunn av dette.

Så er det også slik at det var feil at Carr skulle ha siste ordet i hvem vi hentet til enhver tid. Hentet flere spennende spillere, men både Pardew og McClaren var av den oppfatning at der var for lite rutine og balanse i laget. Det tror jeg man lett kan være enig i.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #346 på: 28. Jan. 2018, 11:23 »
Luan, 24 år, spiss, Brasil, klubben er Gremio, prisen er 17,5 mill. kilde Nufc360 Twitter

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #347 på: 28. Jan. 2018, 14:54 »
Også Riviere var i sin tid en spennende spiller som Carr mente med tiden kunne bli god nok for oppgaven med å spille for oss. Carr var dog aldri av den oppfatningen at Riviere skulle kjøpes inn og skulle bekle rollen som ensom spiss på det tidspunktet han ble. Men siden vi ikke tok oss råd til førstevalg som Lacazette ble det slik. Og Ashley har jo antakeligvis på den måten også gått glipp av enorme videresalgssummer på grunn av dette.

Så er det også slik at det var feil at Carr skulle ha siste ordet i hvem vi hentet til enhver tid. Hentet flere spennende spillere, men både Pardew og McClaren var av den oppfatning at der var for lite rutine og balanse i laget. Det tror jeg man lett kan være enig i.

Har vært mye galt med rekrutteringen i Newcastle de siste 10-15 årene. Er jo forsåvidt enig i at i en perfekt verden bør det prioriteres yngre spillere som skal utvikles. Imidlertid må det må være balanse i laget, spilleren som hentes må være av en type manageren vil ha/trenger, manageren må faktisk ha evner til talentutvikling osv. Nytter ikke hente spillere som Ben Arfa, Thauvin, Cabella osv med strutser som Pardew/McLaren i rollen som manager/head coach. 

Får nå bare håpe vi redder plassen, får tilgang på TV-penger og Rafa til sommeren seriøst kan begynne å bygge lag et lag med spillere som innehar bedre kvaliteter/potensiale.
No fate but what you make

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #348 på: 28. Jan. 2018, 15:23 »
Har vært mye galt med rekrutteringen i Newcastle de siste 10-15 årene.
Nytter ikke hente spillere som Ben Arfa, Thauvin, Cabella osv med strutser som Pardew/McLaren i rollen som manager/head coach. 

Synes ikke vi har hatt noen god rekruttering siden SBR sine dager. Vi har ikke hatt noen rekruttering med ordentlig plan.

Angående Thauvin og Cabella skulle de aldri vært hentet. Ikke gode nok på daværende tidspunkt og jeg er heller ikke sikker på om vi vil få se dem i PL på et senere tidspunkt heller.
De £25 mill som ble brukt på disse 2 skulle blitt brukt på andre i etterpåklokskapens lys.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #349 på: 28. Jan. 2018, 15:32 »
Har vært mye galt med rekrutteringen i Newcastle de siste 10-15 årene.
Nytter ikke hente spillere som Ben Arfa, Thauvin, Cabella osv med strutser som Pardew/McLaren i rollen som manager/head coach. 

Synes ikke vi har hatt noen god rekruttering siden SBR sine dager. Vi har ikke hatt noen rekruttering med ordentlig plan.

Angående Thauvin og Cabella skulle de aldri vært hentet. Ikke gode nok på daværende tidspunkt og jeg er heller ikke sikker på om vi vil få se dem i PL på et senere tidspunkt heller.
De £25 mill som ble brukt på disse 2 skulle blitt brukt på andre i etterpåklokskapens lys.

Spesielt Thauvin er en nitrist historie syns jeg, all den tid han herjer nå, og blir linka til store klubber. Imidlertid, han uttalte vel selv i etterkant at han egentlig ikke ville til Newcastle? Burde aldri blitt kjøpt.
No fate but what you make

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #350 på: 28. Jan. 2018, 15:50 »
Forrige sesong var det vel Cabella som herjet i Ligue 1. Angående Thauvin så ble vel han først solgt i sist sommers overgangsvindu.
Uansett, en kjempestor forskjell på de 2 ligaene. De er også langt unna å være de eneste franskmennene som ikke har fått det helt til i PL.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #351 på: 28. Jan. 2018, 15:56 »
Nokon som trur Jorgensen eller nokon andre kjem inn før fristen? Eg tvilar sterkt. Kva tenke folk viss ingen fleire kjem og kva trur dykk Benitez tenke då?

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #352 på: 28. Jan. 2018, 16:40 »
Nokon som trur Jorgensen eller nokon andre kjem inn før fristen? Eg tvilar sterkt. Kva tenke folk viss ingen fleire kjem og kva trur dykk Benitez tenke då?
Om ikke denne inkompentente gjengen klarer å få inn en spiss de neste dagene så vet jeg ikke om jeg orker mer. Er pisslei å bruke tid og krefter på dette mølet. Jeg tror likevel at det kommer en inn. Meldingene fra diverse journalister vitner om det. Men selvfølgelig byr vi til stadighet under det selgende klubb vil ha så blir det vanskelig.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #353 på: 28. Jan. 2018, 17:07 »
Nokon som trur Jorgensen eller nokon andre kjem inn før fristen? Eg tvilar sterkt. Kva tenke folk viss ingen fleire kjem og kva trur dykk Benitez tenke då?
Nei, tror vi skal være fornøyde med at de klarte å få inn Kennedy, skjønner egentlig ikke helt greia med å hente ham heller, men håper Rafa har en god plan. Siste om Jørgensen er at Feyenord begynner å bli utålmodige og vil ha en avklaring innen morgendagen. Mao., Jørgensen blir nok der han er.

Hva Benitez gjelder, hvis min dystre spådom over slår til, så tror jeg Newcastle er avhengig av to ting for å ha en sjanse til å beholde Benitez:
1: overleve i PL
2: at klubben blir kjøpt opp før sommeren.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #354 på: 28. Jan. 2018, 17:15 »
Enkelt og greit oppsummert, kyllingmannen.
Jeg tror vel generelt vi er avhengige av å styrke laget for å ikke rykke ned. Vi har per dags dato en Championship-stall.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #355 på: 28. Jan. 2018, 19:47 »
Er jo helt utrolig at vi må vente til de siste dagene før trnafervinduet stenger før vi skal signere noen. At han som er ansvarlig for klubben er på ferie til langt ut i januar, vitner bare om inkompetanse fra topp til bunn i de som driver klubben per dags dato. Stygt å si det, men jeg håper Mike Ashley får et illebefinnende sånn at noen andre kan ta over denne klubben, for en drittsekk rett og slett.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #356 på: 29. Jan. 2018, 01:22 »
Jørgensen byttet ut med Van Persie idag, og takket for seg på vei ut av banen! Blir han rekordkjøpet vårt likevel?😌

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #357 på: 29. Jan. 2018, 06:55 »
All fornuft tilsier at noen kommer inn, men det triste fakta er jo at Ashley ikke er fornuftig.

Det kiler ikke i nøttene av Jørgensen akkurat, men Rafa ser noe i han og får håpe denne går i boks før DD.
No fate but what you make

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #358 på: 29. Jan. 2018, 08:33 »
“I have to just worry about Burnley and that’s it. I think the fans are very clever and they know what is going on.”

“What I have to do is keep going. I am a professional and I want to do well.”

“I am happy with the city, the fans and can see the potential of the club.”  “I have to be sure that everybody understands the message, we have the same idea and we are on the same page.”

“We have to keep working hard.” “I am sure I will keep working as hard as now with all my staff. We try to improve the team.”

“I think if we do anything we don’t have time for this game against Burnley.”

“At least we will have time to do something.”


Høyres ut som Rafa har innsett at det ikkje kjem nokon inn.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #359 på: 29. Jan. 2018, 09:21 »
http://www.nufcblog.com/2018/01/29/ashley-goes-further-down-rafas-list-of-steikers-finds-one-for-10m/

"The Mail are reporting that Newcastle have made an inquiry for Viktoria Plzen’s £10M-rated striker Michael Krmencik."

Tippar Ashley starta med 4.valet til Rafa og har jobba seg nedøve lista med å by langt under på alle spelarane. Og no er han kome ned på 9.plass!;D
« Siste redigering: 29. Jan. 2018, 09:28 av lgrinde »