20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Owens erstatter  (Lest 44012 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #240 på: 17. April 2009, 00:24 »
Det er han, men han er en risikosignering til de grader.
Har utrolig stor respekt for Adriano som fotballspiller, men tror ikke at det er en slik spiller jeg vil ha til Newcastle pr dags dato.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #241 på: 17. April 2009, 00:28 »
Overhodet ikke. Vi trenger ikke bruke penger på slike risikosigneringer i den situasjonen vi er i nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #242 på: 17. April 2009, 16:23 »
Dagens Adriano ligner i bunn og grunn veldig mye på den Patrick Kluivert vi alle var sjeleglade over å signere i 2004...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

nerli

  • Gjest
Sv: Owens erstatter
« Svar #243 på: 17. April 2009, 16:33 »
akkurat d samme ble folk da owen kom å .. gamle stjerner me stort navn ( owen og kluivert ) vil ikke se en spiller som bare har navnet igjen .. adriano kommer nok aldri til å bli den samme gode han en gang var .. og ser ikke for meg han gjøre d bra i england av alle steder ..

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #244 på: 17. April 2009, 16:42 »
Vel, Owen har da i det minste scoret noen mål og vært en ganske sentral bidragsyter. Kluivert bidro stort sett bare med å dra med seg unggutta på byen. Kan ikke sammenligne Owen med Kluivert og evt. Adriano.

Ja, jeg er inhabil, men Owen har jo mye, mye, mye mer igjen enn bare navnet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #245 på: 17. April 2009, 16:49 »
Owen har ikke floppet hos oss, hvis en ser bort fra skadene. Han er vår kaptein, og er en veldig proffesjonell fotballspiller. Hadde vi fått Adriano for maks 5mp ville jeg sagt at han var verdt å ta sjangsen på. Selv håper jeg Carroll blir Owens erstatter:)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #246 på: 17. April 2009, 17:28 »
Hvis Carroll viser seg godt frem og blir stabilt god så er jeg enig med annern om at kanskje Carroll burde erstatte Owen.
Da trengs det ikke brukes mye penger på ny dyr spiss, kan man heller hente et talent eller lignende.

Kenneth Santa Cruz Bassan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 409
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Sv: Owens erstatter
« Svar #247 på: 18. April 2009, 08:50 »
Dagens Adriano ligner i bunn og grunn veldig mye på den Patrick Kluivert vi alle var sjeleglade over å signere i 2004...

Nå var ikke Partrick Kluivert noe dårlig singering på det tidspunktet. Men vi hadde mange spisser i stallen da. Shearer , Bellamy , Ameobi som ville kreve sin del. Kluivert skåret også da 13 mål i den sesongen! Og når Bobby ble sacket var det ikke håp for ham.
Jeg mener Kluivert var en klasse signing , og tror han ville gjort det enda bedre hadde bobby sturt skuta.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #248 på: 18. April 2009, 15:04 »
Dagens Adriano ligner i bunn og grunn veldig mye på den Patrick Kluivert vi alle var sjeleglade over å signere i 2004...


Begge var/ er glad i og ta seg en fest. Men Adriano og Kluivert er to helt forskjellige fotballspillere. Adriano er ikke like god som han var for 4-5 år siden, men han ville fortsatt vært den beste spilleren i stallen vår. Jeg ville blitt sjeleglad hvis vi hadde fått sett Adriano i newcastle drakt.
Spillere som han kan dra med seg andre navn til klubben også. Adriano var jo med i forrige Brasil tropp også, hvis jeg husker rett.
Og når du er god nok for verdens beste lag, så er du god nok for et lag som står i fare for å rykke ned fra Premier League.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #249 på: 18. April 2009, 15:08 »
Bare så det er sagt så er Brasil veldig langt fra å være verdens beste lag for tiden.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #250 på: 18. April 2009, 15:13 »
Det blir ofte sagt, spesielt under kvalifiseringer osv. Men når når det gjelder og når mesterskapene starter, så er Brasil nesten alltid best.
Brasil har alltid vært, og vil alltid bli regnet som verdens beste landslag.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #251 på: 18. April 2009, 18:45 »
Jeg støtter Jokkes sammenligning av Kluivert og Adriano. To helt forskjellige spillertyper - mye av samme elendige problemer med begge to.
Vi har ikke råd til å druse ut penger på slike nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida