20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilke spillere har fått nok?  (Lest 11849 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Hvilke spillere har fått nok?
« på: 08. Des. 2010, 18:35 »
Gitt at Ashley ikke tryller frem en klasse manager i løpet av et par dager kan det virke som om det er en spillere som har fått nok av tegneserielaget Newcastle United.

Hvilke spillere kan vi forvente drar ved første mulighet, altså januar?

Personlig tror jeg disse drar;

- Enrique: En av våre beste spillere som gikk hardt ut mot styret i går, har tidligere også kritisert styret offentlig. Virker som nok er nok for Jose sin del.

- Steven Taylor: Vært usikkert rundt han lenge, føler meg rimelig sikker på at han ikke vil skrive under ny kontrakt, og da selges han nok billig i januar.

- Danny Guthrie: Lite med spilletid fremover da han er 4 valg sentralt. Tipper han ønsker seg vekk..

- Andy Carroll: Usikker på hva Carroll tenker, jeg er sikker på at han ikke blir med ned i championship enda engang om det blir tilfellet. Føler meg ganske sikker på at det vil komme et par bud på han i januar, og da spørs det om han vil bli eller ei.

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere har fått nok?
« Svar #1 på: 08. Des. 2010, 18:44 »
Viser det seg nå at det blir Pardew så frykter jeg det værste. Kan se for meg at han vil miste garderoben før han setter foten i den, og det skal ikke mye til før helvete er igang med tanke på personlighetene vi har som Barton, Carroll osv..

Eneste som er sikkert er at Shola er fortsatt Newcastle spiller 1.sep 2011, resten tør jeg ikke spå noe om, bortsett fra at vi kan glemme Ben Arfa
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere har fått nok?
« Svar #2 på: 08. Des. 2010, 19:13 »
Tror Jonas og Colo også begynner å bli lei. Syntes det egentlig var overaskende at de ikke forsvant da vi rykket ned.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere har fått nok?
« Svar #3 på: 08. Des. 2010, 19:20 »
Tenkte på Colo jeg også, eneste som kan gjøre at han og Jonas blir er at de tjener mye mer i Newcastle enn de kan forvente å gjøre andre steder.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere har fått nok?
« Svar #4 på: 08. Des. 2010, 19:55 »
Jeg tenker kansje
Colo
Enrique solgt grunnet høyt bud, og han er lei
Barton
Tiote solg grunnet høyt bud
Jonas
Carroll solgt grunnet høyt bud
Jeg tror disse er dritt lei. Hiver kansje på Nolan.
Glemte Steven Taylor ja, forsvinner nok fort han og.
« Siste redigering: 08. Des. 2010, 19:57 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere har fått nok?
« Svar #5 på: 08. Des. 2010, 20:01 »
Tror du virkelig at vi kommer til å miste et helt lag pga dette?

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere har fått nok?
« Svar #6 på: 08. Des. 2010, 20:13 »
Tror mange er dritt lei, og jeg tror de vil vekk kansje ja.
Blir ikke forundret vist Ashley godtar bud på noen av de beste spillerene våre?
Det jeg håper er at siden spilerene har det siste ordet, så går de i mot salg og blir værende.
Men sånn som sirkuset er og vist den erfarne manageren Pardræv kommer, så kansje ja, at vi mister endel spillere.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere har fått nok?
« Svar #7 på: 08. Des. 2010, 20:52 »
José Enrique drar nok til sommeren, i verste fall allerede i vinter. Vil bli umulig å erstatte for Newcastle.

Colo kan nok få et og annet bra tilbud, dersom han presterer brukbart denne sesongen.

Steven Taylor er nok inne i sin siste sesong hos oss, ser ikke for meg at Ashley vil bla opp det det koster å signere en ny kontrakt med ham.

Kanskje Krul drar, mye avhengig av hva som skjer når Harper er tilbake?

Smith nærmer seg vel utgangsdøren på St.James Park, får neppe fornyet den megakontrakten som etterhvert går ut.

Campbell tar vel bare denne ene seonsongen.

Ben Arfa er neppe veldig imponert over det som nettop har skjedd, har jo snakket veldig varmt om Hughton.

Tioté klarer man neppe å beholde veldig lenge, hvis han fortsetter slik han har begynt karrieren sin i Newcastle.

I tillegg er det mange andre som er høys usikre, avhengig av spilletid og eventuelle andre tilbud. Guthrie, Barton, Jonas og Xisco.

Er også usikker på hvor sterk Carrolls lojalitet er, når det kommer til stykket.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere har fått nok?
« Svar #8 på: 08. Des. 2010, 21:43 »
For ein gongs skuld kan det hende at lønnsutgiftene våre blir ein fordel for oss. Sjølv om det sikkert er mogleg å lokke til seg både Colo og Barton, så er lønnsutgiftene deira noko som sikkert vil stoppe ein del klubbar frå å prøve seg.

Ben Arfa tek eg kun som ein bonus frå no av. Så kryssar eg fingrar, tær og penis for at Enrique og Carroll held det dei lover. Sjølv om eg på ingen måte klandrar dei dersom dei stikk. Carroll har eg dog god tru på.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere har fått nok?
« Svar #9 på: 08. Des. 2010, 21:53 »
Dersom det blir Pardew, så klandrer jeg absolutt ingen av våre spillere om de drar. Slike arbeidsforhold som de til tider har måttet leve med unner jeg ingen, ikke engang sunderland. Makan til sirkusklubb skal du lete lenge etter, og når det ser ut til å gå bedre med klubben, så åker det strake veien ned i helvette igjen! Nå begynner jeg å bli så forbanna lei! Og jeg merker at jeg burde roe meg ned nå, før jeg skriver noe jeg kommer til å angre på. Men fy f*** som jeg hater både ashley og pardew!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere har fått nok?
« Svar #10 på: 08. Des. 2010, 23:42 »
http://www.sportingo.com/football/a16840_newcastle-seek-newcastle-winger-transfer

Om Jonas har fått nok og LFC skulle by £8 mill for ham, er det ivaffal bare å selge for harde livet!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere har fått nok?
« Svar #11 på: 08. Des. 2010, 23:56 »
Jepp. Kanskje vi kan kjøpe Zenden, vi har jo ingen andre venstrevinger i klubben :)

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere har fått nok?
« Svar #12 på: 09. Des. 2010, 08:36 »
Skjønnar godt at spelarane har fått nok, uansett kven vi anset.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere har fått nok?
« Svar #13 på: 09. Des. 2010, 13:55 »
Skjønnar godt at spelarane har fått nok, uansett kven vi anset.

Mulig det, men det hjelper ikke på sitausjonen at de harde fakta er at de har ansatt bortimot den verst tenkelige fjotten som var tilgengelig.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere har fått nok?
« Svar #14 på: 12. Des. 2010, 17:48 »
80 mill+ For jonas? SELL SELL SELL
alle bud over 25 mill hadde jeg akseptert, Jonas har null courtvision og lite fremdrift....
If it has tits or wheels, count on problems!