20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2019  (Lest 104180 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #570 på: 05. Aug. 2019, 18:07 »
Transfer tråd så jeg skal innrømme en ting:

Alt. 1
           Rondon
Almiron           Perez

Alt. 2
           Joelinton     
Almiron            Maximin


Alt. 2 virker sykt mer spennende. (Selv om Rondon og Perez putta 20 mål + sammen og de jobber bra defensivt).

Alle i alt. 2 har utrolig fart og Joelinton har meget god fysikk og forhåpentligvis litt bedre avslutting egenskaper enn for et par år siden. Må huske på at han bykset fra £ 8 Mill. til £ 35 Mill. I markedsverdi på 6-7 måneder. (Tranfermarkt). Hvorfor får vi nok svaret på i løpet av kommende sesong.  ;) De fleste lag vil nok få seg litt å bryne på.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #571 på: 05. Aug. 2019, 18:55 »
Transfer tråd så jeg skal innrømme en ting:

Alt. 1
           Rondon
Almiron           Perez

Alt. 2
           Joelinton     
Almiron            Maximin


Alt. 2 virker sykt mer spennende. (Selv om Rondon og Perez putta 20 mål + sammen og de jobber bra defensivt).

Alle i alt. 2 har utrolig fart og Joelinton har meget god fysikk og forhåpentligvis litt bedre avslutting egenskaper enn for et par år siden. Må huske på at han bykset fra £ 8 Mill. til £ 35 Mill. I markedsverdi på 6-7 måneder. (Tranfermarkt). Hvorfor får vi nok svaret på i løpet av kommende sesong.  ;) De fleste lag vil nok få seg litt å bryne på.

Enig. Vil tro vi hvertfall er en del vassere på kontringer. Gleder meg til å se de 3 sammen. Kan være den beste trien siden ben arfa, cisse og ba.

Spørsmålet er hva vi gjør med spillet på midten. Under Rafa var det mye som lå på Rondon og hans evne/fysikk. Mange lange baller opp på en stor sterk Rondon.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #572 på: 05. Aug. 2019, 19:00 »
Rykter om at vi bar lagt inn et bud på Thiago Maia, defensiv midtbanespiller fra Lille. Spennende om dette stemmer!

Genoa skal ha lagt inn et bud på €7mill+ videresalgsklausuler, men vi skal visstnok ha lagt inn et høyere.

https://www.nufcblog.com/2019/08/05/report-newcastle-have-made-substantial-offer-for-defensive-midfielder/

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #573 på: 05. Aug. 2019, 22:16 »
Noen som vet hvem dette er?🙊 Noen som har tatt set på stadiontour idag (skrives det)

Snakkes om Sissako,  men eg vet ikke?

https://www.facebook.com/groups/nufctoonarmy/permalink/10157970908053072/

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #574 på: 05. Aug. 2019, 22:24 »
Noen som vet hvem dette er?🙊 Noen som har tatt set på stadiontour idag (skrives det)

Snakkes om Sissako,  men eg vet ikke?

https://www.facebook.com/groups/nufctoonarmy/permalink/10157970908053072/

Ligner faktisk på Marenga😅 Men er sikkert bare noen som kødder🙈

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #575 på: 06. Aug. 2019, 00:37 »
Jeg melder Moussa Marega! 😉

EDIT: kan fort være Sabaly også, hvis det i det hele tatt er en ny signering.....
« Siste redigering: 06. Aug. 2019, 01:44 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #576 på: 06. Aug. 2019, 07:14 »
Det er ikke Willems da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #577 på: 06. Aug. 2019, 08:20 »
Hayden er jo eksempel som strider mot det dere sier. Han spilte stort sett fast. Men ville bort. Nå virker det som at han er mer fornøyd og velger å bli. Er selvfølgelig masse som skjer innenfor st.james park som vi aldri får vite. Men bare påpeker at det virker jo som at flere ikke syns ting var så greit under Rafa.

Det å gi høyere lønninger tilsier ikke at de har større sportslig satsing i Leichester enn i Newcastle. Men at de ikke har en slask som styrer pengepungen. Perez som Benitez syter om den sportslige satsingen i Newcastle( de begge har et poeng👍) ,men når Rafa går til Kina og Perez til Leichester er det vel rimelig lett å se hva som egentlig trigget.
Kan snakke om elsk av klubb, supportere osv osv.. men dessverre rår Penga.
Siden Alan Shearer har ingen spillere valgt bort en større pose med penger fordi de elsker klubben.

Dette er jo berre spekulasjon får di si sida. Slik eg kan sjå det er det ingenting som har endra seg når det gjeld Hayden. Han var super-profesjonell førre sesong, men ville helst flytta. Og slik er ståa no og. Rette klubben (geografisk) må jo koma på bana med nok pengar. Hayden verkar ikkje som typen til å begynna streika. Litt rart at han hadde sine beste prestasjonar under Rafa, viss det var so ille som du antydar.

“I'm not going to stand here and say to you 'this is me, I'm 100% staying here.’

“But... I've really enjoyed pre-season, I've enjoyed the manager coming in.”


Sjølvsagt er alle spelarane glad for at det er ansatt ein head coach, dessutan er visstnok SB ein likandes person. Og som du sjølv er inne på, løn spelar sjølvsagt ei rolle. Får Hayden eit kontraktsforslag han ikkje kan sei nei til so reiser han ikkje. Kanskje familie-greiene har roa seg litt og. Babyen er ved god helsa osv. Samtidig kan "rette" klubben koma på torsdag med godt nok bod og godt nok kontraktsforslag og då vil eg tru Hayden velge det.

Kven er desse spelarane som du meinar ikkje tykte ting var so greit under Rafa? Eg har ikkje funne desse intervjua. Bortsett frå Colback og Shelvey som vart vraka og no er i himmelen for at dei får ein ny sjanse. (Colback bør sendast på dør denne veka.)
Sikkert fleire som var ueinige i valg Rafa tok gjennom ein sesong, sjølv om han oftast hadde rett.
« Siste redigering: 06. Aug. 2019, 08:32 av lgrinde »

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #578 på: 06. Aug. 2019, 08:58 »
Jeg melder Moussa Marega! 😉

EDIT: kan fort være Sabaly også, hvis det i det hele tatt er en ny signering.....

Var såklart "Marega" eg mente ;)

Men når du nevner Sabaly, så ligner det litt på han også. Men vi hadde vel hørt noe dersom dette var reelt?

Det er ikke Willems da?

Nei, Willems er helt skallet, lavere (men bredere) og hadde svart t-skjorte med trykk på (når han ikke hadde på seg denim-jakka) :p

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #579 på: 06. Aug. 2019, 09:57 »
"Hadde vel hørt noe" er jo ikke så brått sikkert, som vi så med Willems. Ikke en kjeft som hadde snakka om han på 4 år før han sto der med drakta.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #580 på: 06. Aug. 2019, 09:58 »
Willems hadde en svart t-skjorte med et stort bilde på. Det bildet hadde vi sett bak drakten hvis det hadde vært Willems.
Noen mener det er en som har vært på stadion-omvisning, men så bilde av han gå bortover langsiden. Og det får man ikke lov til på stadion-tur 😜
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

AHN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 114
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #581 på: 06. Aug. 2019, 10:54 »
Djibril Sidibe jaktes av Everton. Han hadde vært perfekt for oss! Everton er nok mer attraktive enn oss pdd, men det skader ikke å prøve.

Bournemouth diskuterer en låneavtale med Harry Wilson fra Liverpool.

Nå gjelder det å ikke sove i timen, håper virkelig det jobbes i kulissene nå. To dager igjen....

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #582 på: 06. Aug. 2019, 11:31 »
Har vanskelig for å være spesielt positiv for tiden. ASM, Almiron og Joelinton kan helt klart være istand til å matche eller forbedre de 20 målene vi mistet i Ayoze og Rondon, og vi får en fin sesong, men det er jo dessverre ikke der problemet ligger.

En god sesong fra den trioen og vi mister min. to av dem neste sommer. Så blir det å hente nye inn og sånn fortsetter det til vi til slutt bommer, henter flopper og rykker ned igjen.

Må også si at jeg synes PL ser generelt skremmende bra ut i år. De nyopprykkende lagene ser dårligst ut, men historien viser at ihvertfall en, og ofte to av dem, kommer til å holde seg. Det etterlater to nedrykksplasser som jeg ser på som vidåpne, og hvor vi kanskje står mest ustøtt mtp på en VELDIG fersk og unproven angrepsrekke.
Det er synd, men vi har rett og slett ikke råd til en "nesten-sesong" fra noen av de tre gutta på topp. Almiron, må produsere målpoeng, samme med Joelinton og ASM må skape ubalanse og sjanser iform av driblinger.

Det er lett å bli veldig positiv etter en over normalen aktiv sommer, og årets fronttrio ser utvilsomt mer morsom ut enn fjorårets, men det er få vanskeligere oppgaver i PL enn å skulle erstatte 20 mål. Enda verre når de kom fra to spillere.

Men jeg det er alltid trivelig å lese TooNs optimisme og han får rett deilig/irriterende ofte!

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #583 på: 06. Aug. 2019, 11:52 »
jeg synes det lignet på Sabaly fra Bordeaux.... klubben har acceptert bud fra både newcastle og watford...

om han blir newcastlespiller og Thiago Maia fra Lille, så synes jeg vi skal være veldig fornøyde med årets vindu...

Joelinton ser bra ut, kjapp og sterk og god avslutter. vi har også en almiron jeg venter meg masse mer av denne sesongen. også liker jeg at vi fikk Maximin og han willems. dette mener jeg er styrket enn sist sesong, Perez var god, men han var også en spiller man kunne se også ikke var på topp. Rondon sterk og god, men joelinton kan være like bra kanskje bedre...

jeg er litt optimist med tanke på sesongen nå.. kan vi klare topp 10 med disse signeringene? ja det tror jeg


jeg stiller et spørsmål

klarer vi topp ti med de signeringene vi har gjort og med eventuelt Sabaly og Maia?


Ja eller nei ??

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #584 på: 06. Aug. 2019, 12:15 »
Noen som vet hvem dette er?🙊 Noen som har tatt set på stadiontour idag (skrives det)

Snakkes om Sissako,  men eg vet ikke?

https://www.facebook.com/groups/nufctoonarmy/permalink/10157970908053072/
Det er visstnok en signering for U23-laget, Ludwig Francilette. Aldri hørt om.