20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bournemouth - Newcastle United lørdag 24.02.18 Vises ikke på TV2  (Lest 7482 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Mye urutinerte spillere ut på der. Den ene situasjonen hvor Atsu slår et helt håpløst innlegg, hvorfor ikke prøve å holde på ballen få tida til  å gå... Sånn elementære ting. Riv no ned en spiller å ta et frispark i mot, så ufattelig utrolig at de ikke tenker på at man må være helt sykt kynisk i den situasjonen vi er i.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Shelvey slaktes av Lampard på MotD, og det med god grunn. Fy faen for ei lat og totalt uinteressert bøtte med dritt. Masse gode pasninger i første omgang, men det han driver med både før, under og etter målene i mot er pinlig og ødelegger alt. Det han driver med der er sånt tull jeg gjør når jeg spiller med seks- og syvåringene på jobb, men som jeg slutter med så fort jeg drar på meg fotballskoene og spiller med venner.
Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Delvis enig i at byttene kanskje ble for defensive, men føler allikevel at det er spillerne som må ta skylden. Vi skulle leda 3-0 og seila inn, og Rafa kan ikke sette ballen i mål for oss på enorme overgangsmuligheter. Hadde vi satt den hadde alle her nikket anerkjennende til at vi gjorde helt rett i å satse på overganger for å drepe kampen på 2-0, og vi hadde hylla kampen som en taktisk perfekt gjennomført kamp. Så lite skiller.
Visa er kjent den, like etter at vi har en enorm målsjanse så går motstanderen frem på motsatt halvdel og scorer. Føler det er så jævlig typisk for hele sesongen. I stor grad munner dette ut i at vi ikke har den nødvendige kvaliteten til å avgjøre nok kamper. Hadde vi hatt en god PL-spiss denne sesongen hadde vi avgjort langt flere kamper. Hadde Joselu vært Demba Ba anno 2012 ville vi vært sikra PL-plass nå for å si det flåsete.

Helt ekstremt for jævlig frustrerende, og det ødela resten av lørdagskvelden min. Jeg ser det positive i at vi knapt taper fotballkamper etter nyttår, og fortsetter vi med lik poengsanking resten av sesongen så spiller vi PL neste sesong. Men hadde vi hatt ørlite mer kvalitet i sentrale posisjoner, spesielt da på spissplass, hadde vi antakeligvis vært bortimot på trygg grunn allerede.

Og siden vi heller ikke brukte penger i januar, men venta til de siste timene av vinduet, så sitter vi altså med en skadd spiss som kanskje kan bidra i de aller siste kampene. Alt dette jeg peiker på er Mike Ashley sin feil.
« Siste redigering: 26. Feb. 2018, 09:41 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida