20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kjøp og salg  (Lest 128078 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Kjøp og salg
« Svar #30 på: 22. Sep. 2005, 21:29 »
Skavvise....Autografer...:

I tilfeldig rekkefølge

Alan Shearer (har bilde i det han skriver autograf til meg åsså, tatt selv)
Didier Domi
Shay Give
Shola Ameobi
Steve Harper
Gary Speed
Christian Bassedas
Nolberto Solano
Clarence Acuna
Kieron Dyer (Bilde av Dyer også, tatt selv)
Aaron Hughes
Warren Barton
Sir Bobby Robson
Stephen Glass.

Disse selges ALDRI, litt av vitsen med autografer er jo at man har sanket dem selv. Skal man kjøpe dem kan man liksågreitt kjøpe et bilde med autografen fra et eller annet blad.

Jeg er stolt av mine :D

Bjørn - selger ikke
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

plebbster

  • Gjest
Kjøp og salg
« Svar #31 på: 22. Sep. 2005, 21:40 »
Selger du bilde av da Alan Shearer skriver autograf til deg?

 :D

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Kjøp og salg
« Svar #32 på: 22. Sep. 2005, 22:30 »
Nå har det seg sånn at jeg har 2 av bildene av Shearer og Dyer....ett som jeg har liggende på hylla sammen med billettene fra NUFC-LFC og LFC-NUFC....hmm...selge..

Har jeg aldri tenkt på egentlig, kanskje jeg har lyst til det....pris har jeg ikke peil på...starter budrunden på 1000,- !!

Haha, neida...men du kan jo sende meg en PM med et tilbud på det....bare husk, det er bare et bilde det er snakk om, selvom det er av Shearer ;)


Bjørn - bare et bilde
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

mackemmania

  • Mackem
  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 214
    • Vis profil
Kjøp og salg
« Svar #33 på: 25. Nov. 2005, 00:23 »
Sitat Pondus(Øverli):

Tenk dere paven iført lærtanga, rollerblades, musefletter og en rosa kondom tredd nedover hodet. Omtrent så uvirkelig er det fortsatt å se Michael Owen i Newcastledrakt.

 :D
img]http://www.jagels.com/safc/html/themes/Odyssey/images/logo.gif

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Kjøp og salg
« Svar #34 på: 25. Nov. 2005, 15:01 »
Sitat fra: "mackemmania"
Sitat Pondus(Øverli):

Tenk dere paven iført lærtanga, rollerblades, musefletter og en rosa kondom tredd nedover hodet. Omtrent så uvirkelig er det fortsatt å se Michael Owen i Newcastledrakt.

 :D

Velkommen etter, Pondus (Øverli)!
Jeg har hatt det sånn lenge. Sliter med å venne meg til tanken på at Owen faktisk er Newcastle-spiller. Men fy flate, så gledelig det er, hver gang jeg minner meg selv på det.
En erotiskreligiøs opplevelse hver gang Owen scorer for Newcastle. :lol:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

mackemmania

  • Mackem
  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 214
    • Vis profil
Kjøp og salg
« Svar #35 på: 25. Nov. 2005, 15:10 »
Jeg føler det er som et knivstikk i hjertet hver gang en Newcastlespiller(samme hvem det er )scorer:)
img]http://www.jagels.com/safc/html/themes/Odyssey/images/logo.gif

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Kjøp og salg
« Svar #36 på: 25. Nov. 2005, 15:17 »
Sitat fra: "mackemmania"
Jeg føler det er som et knivstikk i hjertet hver gang en Newcastlespiller(samme hvem det er )scorer:)

Så flott da. Det er jo det som er meninga. Bare så synd vi ikke scorer mer enn vi gjør.
Føler forøvrig det samme når Scumberland scorer. Jeg blir psykisk nedbrutt hver eneste gang jeg registrerer at dere scorer et mål. Samme hvem det måtte være. Føler ikke glede om Caldwell scorer heller, selv om jeg unner gutten alt det beste. Men jeg håper han skynder seg vekk fra Sunderland. Han burde lære av Lee Clark, spille med riktig drakt under feil drakt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

djmattis

  • Gjest
Kjøp og salg
« Svar #37 på: 27. Nov. 2005, 23:49 »
jeg har lyst å kjöpe nye drakta med luque trykk på.

hvor anbefales det å kjöpe det?

lucky_luque

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 420
    • Vis profil
Kjøp og salg
« Svar #38 på: 10. Des. 2005, 13:51 »
på nufc.co.uk da får du 20% rabbat...tror jeg
eller hvis du er i Newcastle, går du til Sports World og får nyeste drakt med trykk for £25

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Kjøp og salg
« Svar #39 på: 10. Des. 2005, 16:28 »
Sitat fra: "mackemmania"
Jeg føler det er som et knivstikk i hjertet hver gang en Newcastlespiller(samme hvem det er )scorer:)


synd at det ikke er ett ekte knivstikk da.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

lucky_luque

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 420
    • Vis profil
Kjøp og salg
« Svar #40 på: 12. Des. 2005, 17:59 »
jeg har en fotball signert av hele 1996-1997 laget...
verdi: 3000kr!
men selger ikke

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Kjøp og salg
« Svar #41 på: 12. Des. 2005, 22:19 »
Sitat fra: "lucky_luque"
jeg har en fotball signert av hele 1996-1997 laget...
verdi: 3000kr!
men selger ikke


Taksert den selv eller kjøpt den av Weiseth på salg?

Sjekk denne idioten her da!! Lurer på hvem i h**** som gidder å slenge bud til denne prisen. Sykt ass.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=8730360485

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Kjøp og salg
« Svar #42 på: 13. Des. 2005, 17:17 »
Jeg har et A4-ark sendt meg personlig fra Newcastle United FC med alle 96-97-spillernes signaturer på. Inkludert trenernes.

Man kunne sikkert fått noe lignende for en tusenlapp hos Weiseth. Men da er det bedre å skrive et personlig brev til klubben man elsker. Det tror jeg forøvrig ikke det er så mange som har gjort.

Brevet ble skrevet nyttårsaften, og undertegnet meg og min kjære fetter (som også vil ha ut Souness). "Svaret" dumpet i postkassa 12. januar 1997, like etter at Keegan hadde trukket seg og Dalglish overtok. Bedre bursdagsgave har jeg aldri fått...
Og jeg tviler på at jeg vil få en stort bedre bursdagsgave med det første...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Kjøp og salg
« Svar #43 på: 13. Des. 2005, 21:12 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg har et A4-ark sendt meg personlig fra Newcastle United FC med alle 96-97-spillernes signaturer på. Inkludert trenernes.

Man kunne sikkert fått noe lignende for en tusenlapp hos Weiseth. Men da er det bedre å skrive et personlig brev til klubben man elsker. Det tror jeg forøvrig ikke det er så mange som har gjort.

Brevet ble skrevet nyttårsaften, og undertegnet meg og min kjære fetter (som også vil ha ut Souness). "Svaret" dumpet i postkassa 12. januar 1997, like etter at Keegan hadde trukket seg og Dalglish overtok. Bedre bursdagsgave har jeg aldri fått...
Og jeg tviler på at jeg vil få en stort bedre bursdagsgave med det første...


Vurderer å skrive eit brev eg og. Mein veit ikkje heilt korleis eg skal begynne...eller kor eg skal sende det henn.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
Kjøp og salg
« Svar #44 på: 13. Des. 2005, 22:24 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg har et A4-ark sendt meg personlig fra Newcastle United FC med alle 96-97-spillernes signaturer på. Inkludert trenernes.

Man kunne sikkert fått noe lignende for en tusenlapp hos Weiseth. Men da er det bedre å skrive et personlig brev til klubben man elsker. Det tror jeg forøvrig ikke det er så mange som har gjort.

Brevet ble skrevet nyttårsaften, og undertegnet meg og min kjære fetter (som også vil ha ut Souness). "Svaret" dumpet i postkassa 12. januar 1997, like etter at Keegan hadde trukket seg og Dalglish overtok. Bedre bursdagsgave har jeg aldri fått...
Og jeg tviler på at jeg vil få en stort bedre bursdagsgave med det første...


Har gjort det samme...Har 97\98 laget :D