20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 301080 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #945 på: 16. Juli 2019, 07:06 »
Finner ikke noe dokumentasjon på sparket, men sett artikler der pr/markedsfolk innen sport har ment Sports Direct normalt skulle betalt mellom 5-10 mill pund i året for den eksponeringen de har gjennom Newcastle.

Mot sammenlignbare klubber, er Newcastle den eneste klubben som ikke dramatisk har økt markeds- og medieinntektene de siste 10-15 årene. Grunnen er Mike Ashley.

Igjen, skal vel ligge en del om dette under seksjonen med økonomi
No fate but what you make

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #946 på: 16. Juli 2019, 12:00 »
Hehe, tynn suppe fra Michael Chopra må jeg si: https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-takeover-michael-chopra-16591742

"I found a guy"? Hvorfor skal en milliardær som ønsker å kjøpe Newcastle, forhandle dette via en eks. spiller uten noe rolle/forhold til Ashley?
No fate but what you make

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #947 på: 16. Juli 2019, 15:13 »
Nå blir det sagt at tidligere Lyon manager Bruno Genesio skal være på plass i Newcastle får å skrive under på en 4 års kontrakt som ny manager og et eventuelt takeover skal være i orden...

Om dette stemmer kan vi fort se et grønt lys og positivitet i klubben..

Bruno Genesio er en manager jeg har veldig god tro på. spiller underholdende fotball...

La oss håpe dette stemmer, da kan vi få en spennende framtid.

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #948 på: 16. Juli 2019, 15:16 »
Dette har vel allerede blitt played down! Var jo trossalt positive nyheter

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #949 på: 16. Juli 2019, 15:54 »
Hvorfor i helvete kommer det nyheter fra flere kilder om at Bruno Genesio er i Newcastle om managerjobben og plutselig kommer det rett etterpå at dette ikke stemmer alikevel? Disse Journalistene skulle blitt skutt slik dem holder på...

Kommer med ting ut av det blå bare for at oss supportere og fans kan glede seg, men så stemmer ikke det i det heletatt...

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #950 på: 16. Juli 2019, 16:02 »
Stemmer nok ikkje:https://www.nufcblog.com/2019/07/16/press-quickly-knock-back-claims-of-bruno-genesio-to-newcastle-it-was-fun-while-it-lasted/

SB verte nok snart presentert so ny head coach.

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #951 på: 16. Juli 2019, 16:04 »
Hvorfor i helvete kommer det nyheter fra flere kilder om at Bruno Genesio er i Newcastle om managerjobben og plutselig kommer det rett etterpå at dette ikke stemmer alikevel? Disse Journalistene skulle blitt skutt slik dem holder på...

Kommer med ting ut av det blå bare for at oss supportere og fans kan glede seg, men så stemmer ikke det i det heletatt...

#LivetSomNufcSupporter


Faustino

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 196
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #952 på: 16. Juli 2019, 18:00 »
Spiller det noe rolle hvem som blir ny trener? Så lenge Ashley fortsetter som eier havner vi på nedre halvdel av tabellen uansett.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #953 på: 16. Juli 2019, 18:02 »
Det spiller så absolutt en rolle! Tabellposisjonen kan avhenge mye av hvilken manager som kommer inn.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #954 på: 16. Juli 2019, 18:19 »
Spiller det noe rolle hvem som blir ny trener? Så lenge Ashley fortsetter som eier havner vi på nedre halvdel av tabellen uansett.

Forskjellen på 15. plass og 18. plass er ganske stor.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #955 på: 16. Juli 2019, 18:44 »
Hvorfor i helvete kommer det nyheter fra flere kilder om at Bruno Genesio er i Newcastle om managerjobben og plutselig kommer det rett etterpå at dette ikke stemmer alikevel? Disse Journalistene skulle blitt skutt slik dem holder på...
Må si meg enig. Spyr ut løgner, og blir aldri stilt til ansvar for noe som helst. Når de av og til svarer på kritikken så går de fullstendig i forsvarsposisjon. Latterlig. Hva om tabloidene bare fann opp ting som skjer på jordkloden? Trump innvaderer Russland i morgen...nei det var visst bare en journalist som rablet ned noe. Samme med denne Sun journalisten som var så påståelig om hele oppkjøpet, også har det ikke skjedd en dritt. Sånn seriøst dra til helvete hele gjengen!

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #956 på: 16. Juli 2019, 19:25 »
Men vi har jo en her på forumet som er så optimist med tanke på Takeover osv pluss at han har kontakter.

Hva slags kontakter lurer jeg på..? må være journalistene som bare snakker piss...

Ser ikke ut til noe Takeover blir noe av og at ashley nå skal ha satt en pris på 400... er så latterlig at jeg spyr av den mannen.. selvfølgelig vil han ha Bruce som manager... Men managersaken vil ikke bedre ting uansett hvem som kommer inn.. pga ashley vil ikke forandre seg... jeg håper ashley får juling.. skjønner ikke hvordan han tørr å vise seg i byen engang...



Faustino

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 196
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #957 på: 16. Juli 2019, 19:42 »
Det spiller så absolutt en rolle! Tabellposisjonen kan avhenge mye av hvilken manager som kommer inn.

Hvem vi får inn som ny manager avgjør hvem som blir ny manager?
Får vi inn Steve Bruce gis han nok en treårskontrakt, og så lenge han ikke maser for mye om transfermidler kommer han til å bli værende tiden ut og kanskje lenger.

Jeg merker for min egen del en stor likegyldighet til det som foregår. Så lenge vi ikke rykker ned er det uvesentlig om det er Steve Bruce, Pep Guardiola eller Frank Strandli som blir ansatt som trener. Med Ashley som eier og det budsjettet han fører kommer vi til å bli værende som et lag på nedre halvdel av tabellen eller i championship om ti år, og det er en ganske deprimerende tanke.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #958 på: 16. Juli 2019, 20:14 »
Det spiller så absolutt en rolle! Tabellposisjonen kan avhenge mye av hvilken manager som kommer inn.

Hvem vi får inn som ny manager avgjør hvem som blir ny manager?

Hvordan fikk du det ut ifra mitt innlegg?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #959 på: 16. Juli 2019, 20:50 »
Nå kan det hende det er noe som skurrer i kulissene i klubben, i og med at det i dag har vært rykter om Bruno Genesio og Takeoversaga.

men om Bruce blir den nye Manageren så er det ingen tvil om at ashley blir. får jeg tror neppe en ny eier vil ansette Bruce som manager da den nye eieren sikkert har mye større ambisjoner...

Så om Bruce blir ny manager så blir det ikke noe overtakelse.

Leste om en hadde sagt han var villig å kjøpe klubben for 400, men det var ikke ashley interessert i.

Hva i H er det den mannen egentlig driver med? advokaten hans og Charnley er jo like idioter... sistnevnte har heller ikke peiling på fotball.. i hvertfall slik ashley driver klubben skulle ikke vært lov...