20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 299442 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #735 på: 01. Juli 2019, 13:40 »
Ganske opplagt at BZG ikke har hatt noe med dette å gjøre. Benitez ville bli. Neket på topp var stabukk som vanlig, og ville heller spare penger. Hva er det han sparer til..nedrykk? Har gitt opp å forstå denne typen. Gir så lite mening det han driver med, gang på gang.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #736 på: 01. Juli 2019, 17:37 »
Sikkert postet andre steder, men.



Man kan seie kva man vil om taktikken og korleis lagene hans ser ut på banen, men ingen tvil om at fyren er klasse både på og utenfor banen.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #737 på: 01. Juli 2019, 19:40 »
Etter det jeg har lest nå så skal Benitez være klar for Kinesisk fotball.. og det kan tyde på at Sheiken har hatt en liten finger med i at Benitez ikke signerte.. Da bør det vel også være noe i et oppkjøp fra Sheiken om man skal høre og lese rykter.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #738 på: 01. Juli 2019, 20:23 »
Etter det jeg har lest nå så skal Benitez være klar for Kinesisk fotball.. og det kan tyde på at Sheiken har hatt en liten finger med i at Benitez ikke signerte.. Da bør det vel også være noe i et oppkjøp fra Sheiken om man skal høre og lese rykter.
Ehh, jaha, hvordan da?

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #739 på: 01. Juli 2019, 22:19 »
og det kan tyde på at Sheiken har hatt en liten finger med i at Benitez ikke signerte..
Benitez sier jo rett ut at Ashley ikke hadde de samme tankene som han for fremtiden. Dette er Ashley sitt verk..ene og alene.

“I was expecting we would finish the meeting and everything would be done,” he said.


“That was my thought. I thought I would be staying.

“Common sense says you’ve been successful on the pitch, you’d reached the target the club wanted which was to stay in the Premier League and the same in terms of business – they’d made a profit. Any owner would surely say ‘OK, on and off the pitch, you’ve delivered, so this will be an easy conversation’ and then you try to finalise the details. And it was not like that.”

Benitez sier også at budsjettet for sommerens overgangsvindu er på £50m pluss penger for spillersalg, men at dette ikke var grunnen for at han ikke fornyet kontrakten.
« Siste redigering: 01. Juli 2019, 22:36 av Fluffy »

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #740 på: 01. Juli 2019, 22:57 »
https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/rafa-benitez-gives-side-story-16516084

La ut denne under "Rafa Benitez" også.

TRIST!!!!! F... Ashley...

The Magpie Group, en samling av flere supportergrupper, hadde møte i kveld. Referat under.

https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-magpie-group-meeting-16512816

« Siste redigering: 01. Juli 2019, 22:59 av Geordie »
No fate but what you make

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #741 på: 02. Juli 2019, 09:22 »
Deprimerende.. Gidder ikke investere i noe bortsett fra et lag med maling..Faen som jeg misliker MA

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #742 på: 02. Juli 2019, 10:39 »
https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/rafa-benitez-gives-side-story-16516084

La ut denne under "Rafa Benitez" også.

TRIST!!!!! F... Ashley...

The Magpie Group, en samling av flere supportergrupper, hadde møte i kveld. Referat under.

https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-magpie-group-meeting-16512816

Jeg leser mye på twitter om denne NUFC Trust gruppen som er opprettet og vokser med ca. 1000 medlemmer pr dag akkurat nå. Men hva tror folk at en sånn gruppe faktisk kan utrette? Organisere demonstrasjoner og protester mot feiten på toppen? Det maksimale de kan oppnå er vel og klare å organisere boikotting av kamper, og akkurat det vil jeg gjerne se før jeg tror det.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #743 på: 02. Juli 2019, 10:43 »
Eneste jeg tror slik boikotting, flyers, piping/synging påvirker, er spillerne på banen. Har null tro på at man kan boikotte seg bort fra Ashley.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #744 på: 02. Juli 2019, 14:01 »
Jeg tror faktisk det vi ha effekt. Sett det før når det har vært noen aksjoner, Ashley's mediafolk setter fort i gang med tullet sitt. Jo mer negativ oppmerksomhet Ashley får, jo mer sannsynlig tror jeg det er at han endelig forsvinner.

Skjer absolutt ingenting om fans ikke gjør noe som helst snart.
No fate but what you make

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #745 på: 02. Juli 2019, 14:11 »
HVIS klubben ikke blir solgt denne gangen heller, så kan jeg ikke skjønne annet et at det er kun boikotting, kvalme og f**nskap mot CAshley, klubben og St.James Park som MÅ til for å drive styggdommen ut av klubben.

VI ser jo til stadighet at klubber blir kjøpt opp nå (litt satt på spissen, men dere skjønner poenget mitt), så skal det liksom være vanskelig å finne en egnet kjøper som har midler til å kjøpe Newcastle United. Nei det får jeg meg bare ikke til å tro på, jeg tror ganske enkelt at feiten egentlig IKKE vil selge, fordi han tjener for mye på å ha klubben.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #746 på: 02. Juli 2019, 17:40 »
Synes egentlig det er litt rart ashley ikkje forsøker meir greit nok at han ikkje har ambisjoner What so ever men å betale litt for å bygge videre med Benitez må da vere ein billigere løsning enn kaos og nedrykk? Det har skjedd 2 ganger så burde vel ha lært litt.Men men håper bare dette blir siste sesongen i PL for ingen klubb fortjener å ta opp ein plass kun for å heve tv pengene.. å vere supporter for denne klubben er jo omtrent det samme som å møte opp på Nidarfabrikken å heie på arbeiderne mens dei produserer sjokolade. ;D Er jo like dumt å heie på ein sportskjede som speler fotball kun å bli nr 17 av 20.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #747 på: 02. Juli 2019, 18:21 »
Synes egentlig det er litt rart ashley ikkje forsøker meir greit nok at han ikkje har ambisjoner What so ever men å betale litt for å bygge videre med Benitez må da vere ein billigere løsning enn kaos og nedrykk? Det har skjedd 2 ganger så burde vel ha lært litt.Men men håper bare dette blir siste sesongen i PL for ingen klubb fortjener å ta opp ein plass kun for å heve tv pengene.. å vere supporter for denne klubben er jo omtrent det samme som å møte opp på Nidarfabrikken å heie på arbeiderne mens dei produserer sjokolade. ;D Er jo like dumt å heie på ein sportskjede som speler fotball kun å bli nr 17 av 20.

Dog fortjener de ansatte på Nidar større ros for det de produserer enn gjengen som er tilknyttet Newcastle...

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #748 på: 02. Juli 2019, 19:16 »
Skjønner ikke helt hvorfor ingen i ledelsen kommer ut å sier at det ikke blir noen takeover. Da vet vi i alle fall hva vi har å forholde oss til. Alle vet jo at ingen ting kommer til å skje.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #749 på: 02. Juli 2019, 20:09 »
Synes egentlig det er litt rart ashley ikkje forsøker meir greit nok at han ikkje har ambisjoner What so ever men å betale litt for å bygge videre med Benitez må da vere ein billigere løsning enn kaos og nedrykk? Det har skjedd 2 ganger så burde vel ha lært litt.
I en normal verden så er dette opplagt for de aller fleste, men av en eller annen grunn så lærer ikke Ashley. Personlig så tror jeg Ashley har et så stort ego og en simpel kynisk lederstil at om du er på krigsstien med han så skal han vinne, koste hva det koste vil.