20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem spiller hattrick?  (Lest 23426 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Hvem spiller hattrick?
« Svar #45 på: 22. Des. 2007, 00:13 »
Har hattrick-interessen dødd helt ut blant forumfolket?  ???

Nei, absolutt ikke! Jeg gjør det strålende, taper 90% av kampene, de siste 10 vinner jeg på "walk over" eller over "datastyrte" lag!
Men jeg har noe på gang!

Lyst på en vansklig kamp er det bare å utfordre meg, FK Kamphanene!  ;)

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Hvem spiller hattrick?
« Svar #46 på: 22. Des. 2007, 10:52 »
Interssen er på et bunnivå nå. Gidder ikke å arangere treningskamper eller sette opp noen spesiell taktikk foran hver kamp. Likevel ligger jeg på en fin 3. plass en nokså hard VI avdeling. Har også ca. 15 mill på bok, men vet ikke helt hva jeg skal bruke dem på. Pirsen på spillere hadde hvertall gått opp mye og tror jeg ikke trenger å bygge den ut, uten at jeg er helt sikker på det.

Hvis noen er interssert i treningskamp er laget Haslum United.

Wroom

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 704
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Hvem spiller hattrick?
« Svar #47 på: 05. Juni 2011, 16:19 »
På tide med en skikkelig BUMP(!) her!

Spiller jeg!

The Longest Yard i norsk 6.divisjon.

Tim Buch

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 633
    • Vis profil
Sv: Hvem spiller hattrick?
« Svar #48 på: 05. Juni 2011, 22:35 »
Spiller fortsatt, men er ikke veldig engasjert.

Trener opp keepere, noe som gjør det ganske lett å tjene penger for og forbedre laget. Kjøper unge forsvarstalenter med god frisparkevne, og trener dem opp som keeper siden forsvar gir boost i lagets forsvarsrating, og frispark gjør det vanskeligere for motstandere å score på frispark. Pleier å rake inn 50+ mill for en slik keeper når han er 22-23 år gammel.

Rykker opp til 5.divisjon neste sesong, og regner med at alle spillerne i start elleveren er gode nok til 5+ stjerner innen den tid.

Laget er Ådnes Showgirls hvis noen vil sjekke meg ut.

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Hvem spiller hattrick?
« Svar #49 på: 05. Juni 2011, 23:01 »
Var VELDIG engasjert for en 5-6 år siden med det danske laget Ølgod Gorillas. Lå vel i dansk 6. divisjon (av 9 divisjoner), og trente forsvar. En del skilltrading også etter hvert. Vil påstå at jeg ble ganske dreven i gamet. Heldigvis stoppet plutselig interessen litt opp og jeg ga meg. Og godt er det, fordi jeg brukte alt for mye av min fritid på det spillet der. Var ikke uvanlig at jeg stilte klokken på 03:00, for å sitte i budkrig for ung mexicansk spiller.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Wroom

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 704
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Hvem spiller hattrick?
« Svar #50 på: 17. Aug. 2013, 13:54 »
Fotballsesongen i gang!

Naturlig med en BUMP her :D

Er fortsatt i 6.divisjon med mitt lag The Longest Yard. Muligheter for opprykk denne sesongen.