20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1067562 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #915 på: 15. Mars 2011, 12:01 »
Newcastle United chief scout Graham Carr would like to see the club sign six senior players this summer.

Carr has been working overtime this year lining up transfer targets for manager Alan Pardew to consider.

“We are looking at a lot of players. We have teams of players that we’re looking at lined up in 4-4-2 formations because we want to have someone in every position,” he told the Sunday Sun.

“I think we need half a dozen players in summer, to be honest. That is a personal opinion, mind, but that is what I’m working towards – having options to put before the manager when the season is over.

“And we won’t just watch a player once. With someone like Cheick, it was the result of four years watching him. I’d first seen him playing for Roda against Arsenal in 2006 – they were hammered 4-0 I think, but you could tell he was going to be a good player. He never stopped running.

“So you keep an eye on him and track his progress, which is where we are with plenty of other players.

“People will all look at Arsene Wenger and say he’s got the French market covered, but we’ve got a good handle on it, believe me. The same is true of other countries too. You know you’re not on your own – you know there is competition out there from other English clubs and you have to be realistic – you can’t keep everything you’re doing off the radar.

“A player that I was watching last weekend we’ve been watching for months, yet suddenly there were six scouts there from English clubs, all probably watching the same player.

“The key is to react quickly – that is what will get us our targets. That and the fact that Newcastle United is a big, big draw overseas.”

Spennende å se hvordan de følger spillere over en periode. Spennende å se hva som kommer ut av dette til sommeren.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #916 på: 15. Mars 2011, 12:05 »
... lang artikkel x2 ...
Kan du ikke poste en kort snippet og heller URLen til hele artikkelen fremfor å poste hele artikkelen? Så kan folk velge litt selv? Og put gjerne quotene dine inn i quote tags så blir det hele litt lettere å lese.

Kode: [Velg]
[quote=kilde]sitat[/quote]
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

wiigen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 458
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #917 på: 15. Mars 2011, 12:12 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1366249/Newcastle-join-Blackpool-race-sign-Jason-Puncheon-Southampton.html

Newcastle join Blackpool in race to sign Puncheon after front-man's loan spell at Bloomfield Road
he shagged your lass, taylor shagged your lass

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #918 på: 15. Mars 2011, 15:00 »
http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2011/03/15/alan-pardew-aims-to-improve-quality-61634-28335477/


Her bekrefter nesten pardew at jose forsvinner til sommeren.....satan så skuffa eg blir over satsinga til nufc då, og enda meir visst det blir liverpool som stikker av med han.....

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #919 på: 15. Mars 2011, 15:10 »
http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2011/03/15/alan-pardew-aims-to-improve-quality-61634-28335477/


Her bekrefter nesten pardew at jose forsvinner til sommeren.....satan så skuffa eg blir over satsinga til nufc då, og enda meir visst det blir liverpool som stikker av med han.....

Beklager, men jeg kan ikke si at denne artikkelen på noen som helst måte skriver noe om at Enrique stikker. Den sier mye om at stallen er for liten og at vi har for dårlig dekning på visse plasser. Samt at han ikke vil ødelegge harmonien i gruppen ved å hente inn for mange spillere.

For meg høres dette meget smart ut, samtidig som vi må hente kvalitet og ikke kvantitet.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #920 på: 15. Mars 2011, 15:13 »

Although United have privately resigned themselves to the fact José Enríque will leave at the end of the season, they will still make a contract offer in the hope he will change his mind and stay.

But, even if Enríque does unexpectedly sign a new deal, Pardew knows the left-back slot is one Newcastle are dangerously short of cover in.



Read More http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2011/03/15/alan-pardew-aims-to-improve-quality-61634-28335477/2/#ixzz1Gg4EwIWV



side 2 i artikkelen

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #921 på: 15. Mars 2011, 15:18 »
Her bekrefter nesten pardew at jose forsvinner til sommeren...
Er vel ikke Pardew som sier det du siterer over her, men heller avisen som "synser" sånn jeg leser det. Ikke er det i "sitat" tegn hos avisen heller. Så enig med Svampen.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #922 på: 15. Mars 2011, 15:30 »
Får satse på det:) sikkert bare eg som svartmala det eg leser:p 

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #923 på: 15. Mars 2011, 15:31 »
krysser fingrene her også :)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #924 på: 15. Mars 2011, 16:17 »
Få inn Jose Angel fra Gijon så er man kommet langt i å erstatte Enrique. Håper selvfølgelig han blir, men er svakt resignert...

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #925 på: 15. Mars 2011, 16:42 »
Sånn som han spiller nå er det nesten greit at han forsvinner også. Han var helt fantastisk i første halvdel av sesongen, men han etter salget av Carroll har han virket litt disillusjonert. Har til tider vært rotete i forsvar, noe han ikke var tidligere. Ser helst at Enrique blir, men jeg vil ikke ha en spiller som signerer ny kontrakt  bare fordi han blir tilbudt en bråte penger. Det har vi brent oss på før jfr Luqe og Owen

Hørers kanskje brutalt ut, men Enrique er ikke den vanskeligste spilleren å erstatte, spesielt ikke hans offensive bidrag. For meg er det viktigere at Barton signerer ny kontrakt. Det er rett og slett vanskeligere å finne en midtbane med samme ballfordelingsegenskaper og somtidig håndterer tempoet og det fysiske spillet det representerer å inneha den posisjonen i PL.  Og hvis han finnes, må vi sannsynlgivis blø mye.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #926 på: 15. Mars 2011, 16:49 »
Jeg blir jo tvert om til å svinsavne Enriques offensive bidrag, såvel som defensive. Muligens gjør den seg dessverre ikke utslag i form av statistiske fakta som assists, men Enrique er alldeles strålende fremover - og er et viktig våpen for oss. Et par defensive glipper iløpet av våren og noen kamper under høyeste klasse - og Enrique skal plutselig være grei skuring å erstatte?
No way. Jeg er resignert hva kampen om å beholde han gjelder, men vi bør gjøre vår absolutt ytterste for å forhindre at han drar, for jeg klarer ikke se at vi skal få inn en spiller av så høy klasse igjen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #927 på: 15. Mars 2011, 16:57 »
Jeg sier ikke at det blir grei skuring å erstatte ham. Jeg sier bare at det finnes spillere på laget som er vanskeligere å erstatte. Colo, Barton og Tiote er alle spillere som er viktigere enn Enriqe. Tiotes ballfordelingsegenskaper er for eksempel helt unikt for en DM. Det samme kan sies om Colo som ville ha strålt enda mer om han hadde fått spilt med en litt mer fysisk midstopper, f.eks Hangeland.  Jeg sier heller ikke at Enrique er dårlig fremover, men han er heller ikke fantastisk. Jeg tror derimot det ikke vil være så vanskelig å finne en vb som kan bidra mer fremover enn Enrique. Spm er om vedkommende vil være like god bakover..

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #928 på: 15. Mars 2011, 17:09 »
Ifølge nufc.com via rapporter i Australia skal Mustafa Amini trene med Newcastle.

Sitat
The 17 year-old has earned rave reviews for his displays this season for the Central Coast Mariners, impressing in their A-League Grand Final defeat on penalties by Brisbane Roar last week.

Sydney-born, "Musty" is of Afghan/Nicaraguan parentage and his distinctive red hair has already begun to make him a cult figure, with Mariners fans donning red wigs at games since his senior team debut last October.

Before heading to Tyneside, the Aussie U20 international will spend 10 days training with current Bundesliga front runners Borussia Dortmund.

Det rapporteres også at Bayern Munchen visstnok skal ta la ham trene hos seg i en måned med kontrakt som belønning dersom han gjør det bra. Dette nekter dog agenten for.

Sitat
While Amini's agent Buddy Farah denied the club is Bayern, TWG can reveal Amini will hold discussions with a second Bundesliga club (Borussia Dortmund), an Eredivisie team and an English Premier League club.

Artig utseende forøvrig:




« Siste redigering: 15. Mars 2011, 17:13 av 17Parker »

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #929 på: 15. Mars 2011, 19:05 »
Nesten Fellaini kvalitet over den der ;D
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.