20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1067651 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #840 på: 08. Mars 2011, 09:24 »
Newcastle and Sunderland have sent scouts to watch Lille striker Moussa Sow. The 25-year-old is the top scorer in France with 17 goals in 26 games this season.
Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1363935/Newcastle-Sunderland-eye-Lilles-France-Under-21-striker-Moussa-Sow.html#ixzz1FzJvaW3c

Trenger spiss som kan score. Hadde vært morsomt å fått han foran nesen på Sunderland.
Kan godt sunderland få...

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #841 på: 08. Mars 2011, 09:50 »
Ok ???
Da kjøper vi Messi.
Han spiller sammen med Gervinho nå, så vist vi hadde hentet begge så hadde det vært glimrende. De har jo gjort det slik at Liille ligger på toppen av tabellen.
De kjenner hverandre allerede, så bare få de til å ta det med seg inn i Newcastle troppen.
Men skjer det, nope. Lite sannsynlig.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #842 på: 08. Mars 2011, 10:58 »
Newcastle and Sunderland have sent scouts to watch Lille striker Moussa Sow. The 25-year-old is the top scorer in France with 17 goals in 26 games this season.
Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1363935/Newcastle-Sunderland-eye-Lilles-France-Under-21-striker-Moussa-Sow.html#ixzz1FzJvaW3c

Trenger spiss som kan score. Hadde vært morsomt å fått han foran nesen på Sunderland.
Kan godt sunderland få...
Og hva begrunner du det med?

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #843 på: 08. Mars 2011, 15:50 »
Jeg er generelt skeptisk til folk som bøtter i fransk liga, mange av disse virker til å slite litt utenfor ligaen. Når det er sagt så har vi ekstreme eksempler på det motsatte som Drogba. Det hadde jo vært fantastisk å snappet opp noe sånt (men såklart mindre ufyselig).

Sow har hatt en fantastisk sesong i år sammen med Lille. Scoringsstatistikken hans før denne sesongen er mildt sagt ikke imponerende med 18 mål på 112 kamper. Sånn sett så er jeg ikke sikker på at han er noe å satse på, uten at jeg har sett han i aksjon. Må jo ta forbehold da mange kan blomstre i senere alder og så har jeg ikke særlig inniskt i hvordan sesongene i Rennes og Sedan har artet seg. Stoler på speiderne våre, men synes ikke det lukter svidd av Sow bare på grunn av en sterk sesong i et meget sterkt lag.

Det må da være noen alternativ i kvalitetssjiktet mellom Messi og Sow som kan være realistiske?

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #844 på: 08. Mars 2011, 16:07 »
Newcastle United have joined the race for Lorient striker Kevin Gameiro.

The News of the World says Newcastle are ready to make a £12 million bid closer to the summer market.

Tottenham and Arsenal have also been linked with Gameiro.

Toon boss Alan Pardew has made several personal checks on Gamiero, along with chief scout Graham Carr
Hadde dette vært glimrende eller.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #845 på: 08. Mars 2011, 16:14 »
Newcastle United have joined the race for Lorient striker Kevin Gameiro.

The News of the World says Newcastle are ready to make a £12 million bid closer to the summer market.

Tottenham and Arsenal have also been linked with Gameiro.

Toon boss Alan Pardew has made several personal checks on Gamiero, along with chief scout Graham Carr
Hadde dette vært glimrende eller.

Det hadde det, langt mer positiv til denne for å si det mildt. Spennende spiller og med Gameiro på plass så hadde vi bare trengt en sterk spiss som han kan spille sammen med. Ser for meg heftig spill med Gameiro og Ben Arfa i farta! :)

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #846 på: 08. Mars 2011, 16:25 »
Newcastle United have joined the race for Lorient striker Kevin Gameiro.

The News of the World says Newcastle are ready to make a £12 million bid closer to the summer market.

Tottenham and Arsenal have also been linked with Gameiro.

Toon boss Alan Pardew has made several personal checks on Gamiero, along with chief scout Graham Carr
Hadde dette vært glimrende eller.
Mulig jeg fremstår som lett vrang nå, men kunne jeg/vi fått en link i stedet for sammendraget?
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #847 på: 08. Mars 2011, 17:25 »
Gameiro er en spiller som virker meget lovende. Har sett noen videoer av han på youtube nå, og selv om man ikke skal legge for mye i sånne videoer som er highlight reals. (Kunne sikkert laget en sånn om meg på juniorlaget også)

Men det som imponerer meg er hvor kjapp og plasseringsdyktig han er. Samt at han virker til å ha et stort avslutingsreportoar.

I tillegg er han fortsatt bare 23 år, og har et brukbart scoringssnitt i Lorient. 43 mål på 94 kamper. http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_Gameiro
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #848 på: 08. Mars 2011, 17:26 »
Helt enig SvampeBoB.

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #849 på: 09. Mars 2011, 03:20 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3106679.ece

Pardew må få ut fingeren å hente gutten med en gang! Barton trenger en vingman på byn.;)

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #850 på: 09. Mars 2011, 08:20 »
De som har sett Gameiro sier han er lik bellamy. Rask, bevegelig og trives i bakrom. Og han er en god avslutter. Mao en spisstype vi trenger. Samtidig er jeg skeptisk til å bruke så mye penger på en spiller. Vi får vel Insomia for samme summen, og han behersker PL. Sett fra den andre side har Gameiro tempo og avslutngsferdigheter, to viktige faktorer hvis man skal lykkes i PL.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #851 på: 09. Mars 2011, 09:51 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3106679.ece

Pardew må få ut fingeren å hente gutten med en gang! Barton trenger en vingman på byn.;)

Vi er jo kjent for å hente bråkmakere.

Vegard9

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 681
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #852 på: 09. Mars 2011, 09:55 »
Vi er nødt å ha inn en rask og målfarlig spiss til sommeren. Jeg tror Kevin Gameiro hadde vært et perfekt kjøp for Newcastle! Ung, rask og en god avslutter ;)

£12 mill? Kjør på!

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #853 på: 09. Mars 2011, 11:56 »
Newcastle and Sunderland have sent scouts to watch Lille striker Moussa Sow. The 25-year-old is the top scorer in France with 17 goals in 26 games this season.
Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1363935/Newcastle-Sunderland-eye-Lilles-France-Under-21-striker-Moussa-Sow.html#ixzz1FzJvaW3c

Trenger spiss som kan score. Hadde vært morsomt å fått han foran nesen på Sunderland.
Kan godt sunderland få...
Og hva begrunner du det med?

I det siste har jeg vel sett 4 kamper med Lille og Sow, og jeg må si jeg ble svært skuffet. Han forsvinner veldig ofte fra kampen, og bidrar lite til spillet som sådan. Er verken spesielt rask eller god på hodet. Jeg tror han er et blaff i årets Ligue 1. Gameiro over Sow 10 av 10 ganger.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #854 på: 09. Mars 2011, 13:11 »
Hvor på nettet får du sett fransk fotball?