20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1067812 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #705 på: 27. Feb. 2011, 14:00 »
Hvis vi i det hele tatt skal vurdere å kjøpe Gervinhø så må han gjøre noe med sveisen!

Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #706 på: 27. Feb. 2011, 14:04 »
Lett på foten!

Dette kan bli kanon, men han er vel ingen dedikert målscorer sett utfra statistikken? Eller har han spilt mye som ving?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #707 på: 27. Feb. 2011, 14:13 »
Ut fra VM syns jeg han var en veldig variabel og ustabil type. Er ikke noen WOW-signering i mine øyne - men mulig jeg kan for lite om han?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #708 på: 27. Feb. 2011, 14:33 »
Lett på foten!
Utifra bildene ser det ut som vi må sende Ranger for å overtale ham. Ser relativt  gangster ut i den gull-capsen og Ranger har vel noen "gamle kjente" :D
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #709 på: 27. Feb. 2011, 14:44 »
Hadde vært konge med den farten i laget. En klassespiller som ville hevet laget.
Han er ikke redd for å utordre. Akkurat nå finnes det ikke mange spillere som prøver å drible seg forbi motspillere. Den største driblefanten er Enrique, og han er back :)


Tiote overtaler Gervinho, og Gervinho overtaler Eden Hazard. Det hadde vært gøy.
Har spilt mye fm i helgen ja..
« Siste redigering: 27. Feb. 2011, 14:46 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #710 på: 27. Feb. 2011, 14:48 »
Arfa dukker jo snart opp igjen med sin magiske venstrefot, så da blir det en til ihvertfall...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

MortenM

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 666
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #711 på: 27. Feb. 2011, 15:50 »
Jonas til City, Adam Johnson til Newcastle? Er definitivt for!

http://www.nufcblog.com/2011/02/27/mancheter-city-show-interest-in-newcastles-gutierrez/

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #712 på: 27. Feb. 2011, 16:09 »
A. Sanchez har 4 mål til nå.. spilt i 55 min ca..
25mp på han ? Låv og drømme :P
« Siste redigering: 27. Feb. 2011, 16:15 av Rissen »
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

xJPx

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 64
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #713 på: 27. Feb. 2011, 16:36 »
Sanchez til nufc er det lov å drømme om ja. :) Syk den Udinese - Parma kampen. Men fra fantasi til virkelighet, synes det er rått om vi får tak i Gervinho.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #714 på: 27. Feb. 2011, 16:42 »
enig ,men 15 mill hadde jeg glatt betalt. kanskje 18 og. han er ung og engelsk.

Er du gal? £15 mill for en spiller som først begynte å  blomstre da han ble utlånt til  Bolton. Han imponerte meg ja. Men han er ikke verdt £15 mill, eller over det dobbelte av HBA, eller ca 5 ganger Tiote. Disse evervelsene viser jo at det er mulig å få tak i gode spillere til lave priser så lenge man gjør godt research.

Ben arfa var persona non grata i marseille, har ikke bevist en dritt og kosta oss 5 mill fra sykeleiet.
Tiote for 3.5 er bargain of the century.

Du kan ikke måle alt opp imot tiote prisen, hvor mye blir carroll verdt da? 5 mill? Det handler om tilbud og etterspørsel. En ung engelsk spiss som bøtter inn mål i PL vil aldri bli billig. En spiss som sturridge koster penger.
 Han er ung, engelsk og har bevist nivået i PL. 15 millioner er virkelig ikke dyrt.
Jeg får si som Joey barton;

"if you pay peanuts, you get monkeys

Forøvrig er jeg enig med deg i det du sier, som Sir Alex uttalte : " There`s no value in the market now"

15 mill er mye penger, men jeg tror dessverre ikke det regnes som mye penger når det gjelder engelske PL spisser lengre..
« Siste redigering: 27. Feb. 2011, 16:48 av Flatline »
If it has tits or wheels, count on problems!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #715 på: 27. Feb. 2011, 16:52 »
Folk må slutte låse seg fast i Tiote-summen - for slike kupp skjer ikke ofte. Ja, vi skal selvfølgelig se utover landegrensene etter store talenter og spennende spillere - men om vi blander det med spennende engelske spillere som vi veit er dyrebare - så gjør ikke det meg så mye.
Ben Arfa må først bevise seg før vi kan si hvorvidt det er et kupp eller ei. Er jo på ingen måte gitt at han kommer til å bli så god som enkelte tydeligvis allerede har bestemt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #716 på: 27. Feb. 2011, 16:58 »
A. Sanchez har 4 mål til nå.. spilt i 55 min ca..
25mp på han ? Låv og drømme :P

http://en.wikipedia.org/wiki/Georginio_Wijnaldum

Denne spilleren scoret 4 for Feyenoord mot Groningen også idag. Selv om 2 av dem var straffer er det uansett sterkt. Gjelder å være tidlig ute.

Simmi

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #717 på: 27. Feb. 2011, 16:59 »
Folk må slutte låse seg fast i Tiote-summen - for slike kupp skjer ikke ofte. Ja, vi skal selvfølgelig se utover landegrensene etter store talenter og spennende spillere - men om vi blander det med spennende engelske spillere som vi veit er dyrebare - så gjør ikke det meg så mye.

Enig, slike kupp skjer svært sjelden.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #718 på: 27. Feb. 2011, 17:11 »
Jeg gjentar. Er det noen som synes 15 mill for sturridge hadde vært helt "sykt?"
Og hvor mye mener dere i så fall at han bør koste?
If it has tits or wheels, count on problems!

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #719 på: 27. Feb. 2011, 17:13 »
Ben Arfa må først bevise seg før vi kan si hvorvidt det er et kupp eller ei. Er jo på ingen måte gitt at han kommer til å bli så god som enkelte tydeligvis allerede har bestemt.

Ben Arfa til en pris i overkant av £5m, spesielt i dagens marked, er et kupp. Han har allerede vist han har kvaliteter i bøtter og lass.

Forøvrig vil jeg legge inn to spillerønsker:

 - Ioannis/Yiannis/Giannis Fetfatzidis

Ukjent spiller for de fleste, men er et av de største talentene i gresk fotball atm. Virker å inneha ekstreme egenskaper hva dribbling, ballkontroll og hurtighet gjelder. Som 1990-mod passer han fint inn i vår nye policy...





(Jammen var det ikke en som nevnte neste mens jeg skrev/var nede og lagte meg litt mat)

- Georginio Wijnaldum

Er vel for de fleste kjent fra FM, men ser også ut til å ha det lille ekstra i virkeligheten. Scorte fire mål idag mot Groeningen fra sin midtbane/ving-posisjon.

Tre av dagens mål kan sees her:
http://www.101greatgoals.com/wijnaldum-hits-4-as-feyenoord-beat-groningen-5-1-late-goals-aplenty-as-az-beat-twente/85377/

Compilation: