20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 301598 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #855 på: 10. Juli 2019, 09:29 »
For mange unge , relativt uerfarne trenere, så skal jo egentlig NUFC være en drøm å trene. Gerrard, Viera og Arteta har heldigvis for dem lukta lunta.
Så sånn indirekte sier du at de som egentlig skal oppfatte dette som en fristende jobb har skjønt at: nei dette er faktisk ikke en fristende mulighet.

Sier dessverre alt om uføret Mike CAshley har klart å sette klubben i.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #856 på: 10. Juli 2019, 10:03 »
For mange unge , relativt uerfarne trenere, så skal jo egentlig NUFC være en drøm å trene. Gerrard, Viera og Arteta har heldigvis for dem lukta lunta.
Så sånn indirekte sier du at de som egentlig skal oppfatte dette som en fristende jobb har skjønt at: nei dette er faktisk ikke en fristende mulighet.

Sier dessverre alt om uføret Mike CAshley har klart å sette klubben i.

Presist oppfattet ;)

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #857 på: 10. Juli 2019, 11:36 »
Blir så lei. Hver sommer når du tror klubben ikke kan synke noe lavere så blir det kraftig motbevist av herr CAshley. Vanskelig for å se en sommer som har vært dårligere enn denne sett med NUC øyne, hvis CAshley IKKE selger klubben.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #858 på: 10. Juli 2019, 11:49 »
Blir så lei. Hver sommer når du tror klubben ikke kan synke noe lavere så blir det kraftig motbevist av herr CAshley. Vanskelig for å se en sommer som har vært dårligere enn denne sett med NUC øyne, hvis CAshley IKKE selger klubben.

Ja blir den ikke solgt i sommer, er det jo fullstendig krise. Da tar jeg meg faktisk et friår fra Newcastle.
Syns det har vært begredelig helt siden Demba ba, cisse og ben Arfa herjet.

Men har fortsatt trua på at det blir salg. Og da kan alt snu til den beste sommeren i newcastles historie. 😎

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #859 på: 10. Juli 2019, 11:56 »
Men har fortsatt trua på at det blir salg. Og da kan alt snu til den beste sommeren i newcastles historie. 😎

Som jeg har sagt (skrevet) før, dette blir en "enten/eller" sommer nå.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #860 på: 10. Juli 2019, 12:29 »
Blir så lei. Hver sommer når du tror klubben ikke kan synke noe lavere så blir det kraftig motbevist av herr CAshley. Vanskelig for å se en sommer som har vært dårligere enn denne sett med NUC øyne, hvis CAshley IKKE selger klubben.

Ja blir den ikke solgt i sommer, er det jo fullstendig krise. Da tar jeg meg faktisk et friår fra Newcastle.
Syns det har vært begredelig helt siden Demba ba, cisse og ben Arfa herjet.

Men har fortsatt trua på at det blir salg. Og da kan alt snu til den beste sommeren i newcastles historie. 😎

Friår på oss to då...

https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/steve-bruce-waiting-call-newcastle-16560309

NEWCASTLE are ready to make an official approach for Sheffield Wednesday boss Steve Bruce.

SunSport understands the Geordie is now the Toon’s top target to replace Rafa Benitez.

And they are willing to pay the compensation to get Bruce out of Hillsborough, thought to be no more than £1million.

Bruce would likely bring with him his long-time assistants Steve Agnew and Stephen Clemence.

He has jumped to the front of the queue after the likes of Mikel Arteta, Patrick Vieira and Roberto Martinez turned Newcastle down.



Har ikkje ord...nok ein gong... Dagen han blir bekrefta legg eg Newcastle på hylla til ny eigar kjem inn. Og eg håpar St James Park er tom fram til Ashley er vekke.
« Siste redigering: 10. Juli 2019, 12:33 av lgrinde »

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #861 på: 10. Juli 2019, 14:14 »
Et eller annet sted i Sheffield sitter det en eller annen luring å råflirer over at klubben hans kanskje kan tjene en hel £mil. i tillegg til at kantinebudsjettet går kraftig ned for neste år.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #862 på: 10. Juli 2019, 14:18 »
Sjeik, Abuameyang og Mourinho rett rundt hjørnet..istedenfor er det Steve Bruce, tar vel med seg Alex Bruce i samme slengen bare for å toppe tragikomedien vi er oppe i. Bruce er en hyggelig og fin fyr som vil rette seg etter Ashley sine prinsipper på en høflig måte. Er helt etter Ashley boken dette, en våt drøm nærmest. Er du hyggelig og ikke motsier Ashley så får du nok mer penger med. Gjorde nok jobben til Benitez mye vanskeligere bare fordi egoet til Ashley ble truet under Benitez. Er slik fyren virker. Er du yes man så får du fordeler. Så sett har nok Bruce et mye høyere budsjett enn sin forgjenger. Klamrer meg til halmstrå her..eller egentlig så gir jeg faen. Denne tråden får nok fart på seg når det nærmer seg januar/juni. En russisk eier er vel ikke dratt inn i nufc sammenheng enda. Mulig noe kinesisk oppspinn gjør rundene med...

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #863 på: 10. Juli 2019, 14:24 »
Når Bruce nå signerer for 3 år så kan vi vel bare vinke endelig farvel til ettehvert lite halmstrå av et håp om å bli kvitt CAshley (denne gangen også)?  :-\

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #864 på: 10. Juli 2019, 14:40 »
Eg forstår ikkje kva desse BZG drive med. Og so er det skandale korleis Newcastle United og Ashley behandlar fansen. Skal dei likso berre ansetja Bruce no og reiser til Kina!? "Welcome to our new manager" osv og late som ingenting. Ingen forklaring på kaoset!?
« Siste redigering: 10. Juli 2019, 14:42 av lgrinde »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #865 på: 10. Juli 2019, 15:52 »
Er jo ikke bekreftet dette.
Newcastle Consider  Bruce osv osv.
Er lov å være litt kildekritiske andre veien og gutter.
Vi må nok bare vente å se.
Helt det avkreftet at vi får ny eier er det håp.
Kan ikke skjønne Ashley hvis det ikke blir salg. At han tør?

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #866 på: 10. Juli 2019, 16:32 »
Blir så lei. Hver sommer når du tror klubben ikke kan synke noe lavere så blir det kraftig motbevist av herr CAshley. Vanskelig for å se en sommer som har vært dårligere enn denne sett med NUC øyne, hvis CAshley IKKE selger klubben.

Ja blir den ikke solgt i sommer, er det jo fullstendig krise. Da tar jeg meg faktisk et friår fra Newcastle.


Jaja tilbake til bunnstrid sesongen i Championship då..  ::)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #867 på: 10. Juli 2019, 16:32 »
Skal dei likso berre ansetja Bruce no og reiser til Kina!? "Welcome to our new manager" osv og late som ingenting. Ingen forklaring på kaoset!?
Jeg tror du svarer ganske greit på ditt eget spørsmål her. Mike Ashley mine damer og herrer.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7617
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #868 på: 10. Juli 2019, 16:55 »
Toon kan du sette inn masse penger på Mou som ny manager og bevise det for oss? Du er jo skråsikker og burde tjene en formue om det skjer. Hva venter du på?

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #869 på: 10. Juli 2019, 17:16 »
Toon kan du sette inn masse penger på Mou som ny manager og bevise det for oss? Du er jo skråsikker og burde tjene en formue om det skjer. Hva venter du på?

Langt fra skråsikker. Tror ikke det beviser noe om jeg setter penger på det heller 🤪Og gambler aldri med hjertet.