20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 301279 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #690 på: 27. Juni 2019, 08:38 »
Nå vil ashley ha svar fra Sheiken. sheiken har ikke svart.

Hva tenker man om det? har det vært seriøst fra dem?

Nå er jo også newcastle sin beste spiller Ayoze Perez på vei til Valencia.. 20m får han er alt for lite, men ashley driter i det.. jeg mener han er verdt ihvertfall 30m...

Lurer på hvilke spillere Newcastle kjøper? men dette kommer an på oppkjøpet eller ikke.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #691 på: 27. Juni 2019, 08:52 »
Nå vil ashley ha svar fra Sheiken. sheiken har ikke svart.

Hva tenker man om det? har det vært seriøst fra dem?

Nå er jo også newcastle sin beste spiller Ayoze Perez på vei til Valencia.. 20m får han er alt for lite, men ashley driter i det.. jeg mener han er verdt ihvertfall 30m...

Lurer på hvilke spillere Newcastle kjøper? men dette kommer an på oppkjøpet eller ikke.

Det kan ikkje vera noke sannheit i dette. Dette må berre vera media som finner på ting.Trudde eg vertfall til eg las kommentarfeltet på Nufcblog.com.

Las og rykter på kommentarfeltet til Nufcblog.com om at det ikkje verte noko avtale om oppkjøp. Ein av partane har trekt seg. Ein fyr som påstår han har inside-info.

Sitat: "This kills me, but I have just heard that ‘Allegedly the Arabs have walked away ‘ (quote exact words I was told)

Before the shit hits the fans this could just be crap, it has come from within Ash group – they are stating ‘ Lack of funds ‘ which I find hard to believe given the family connections.

I have shared it, and according to what I have been told it will be released shortly.

I hope this is wrong."

Eg veit ikkje om dette berre er ein Mackem-fan eller om det verkeleg er ein som sit med innside-info.

Jada, eg forstår det er mange utan peiling på forum og kommentarfelt som hevdar dei veit ting ;)
« Siste redigering: 27. Juni 2019, 09:54 av lgrinde »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #692 på: 27. Juni 2019, 10:00 »
Ny eier innen uker er det eneste som kan redde klubben. Og som gir mening. Ashley er mye rart ,men dum er han ikke. Man kan ikke kaste Benitez på dør uten at noe større/bedre er på plass. Da går jo hele klubben i myra. Ashley er den eneste som taper masse på dette. Utenom noen såre hjerter i supportere.
jeg tenker at ny eier blir offentlig innen 2uker og Mourinho kommer inn døra. Om ikke Benitez snur og blir ansatt på nytt. En ting er sikkert. Dette blir avgjort innen få uker! Stay toon 😎😂

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #693 på: 27. Juni 2019, 10:04 »
Ny eier innen uker er det eneste som kan redde klubben. Og som gir mening. Ashley er mye rart ,men dum er han ikke. Man kan ikke kaste Benitez på dør uten at noe større/bedre er på plass. Da går jo hele klubben i myra. Ashley er den eneste som taper masse på dette. Utenom noen såre hjerter i supportere.
jeg tenker at ny eier blir offentlig innen 2uker og Mourinho kommer inn døra. Om ikke Benitez snur og blir ansatt på nytt. En ting er sikkert. Dette blir avgjort innen få uker! Stay toon 😎😂

Legg du ut bilde av trynet ditt når nyheiten kjem om at det ikkje verte noko oppkjøp? ;)

Håpar verkeleg du har rett (kunne fint greidd meg utan Mourinho), men sit med ein dårleg følelse på heile greia.
Alt Ashley treng er ein manager som styrer klubben inn på 17.plass kvar sesong...
« Siste redigering: 27. Juni 2019, 10:07 av lgrinde »

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #694 på: 27. Juni 2019, 10:09 »
Det virker som Ashley som eier av klubben ikke vet hva som skjer. Det er så dumt at en må jo bare le av hele situasjonen.

Er det samme som om jeg selger huset mitt og ikke har litt peiling på hva som skjer og hva status er.

At denne klubben ikke blir solgt i sommer er 100 % sikkert.
Håper bare det kommer inn en snøsokk av en manager slik at det blir kaos. Joe Kinnear må jo være sugen?

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #695 på: 27. Juni 2019, 10:31 »
Det virker som Ashley som eier av klubben ikke vet hva som skjer. Det er så dumt at en må jo bare le av hele situasjonen.

Er det samme som om jeg selger huset mitt og ikke har litt peiling på hva som skjer og hva status er.

At denne klubben ikke blir solgt i sommer er 100 % sikkert.
Håper bare det kommer inn en snøsokk av en manager slik at det blir kaos. Joe Kinnear må jo være sugen?

Sånne uttalelser skjønner ikke jeg. Skjønner du er frustrert. Men vi håper jo ikke på mer kaos. Folk her på forumet tror man kan streike seg til ny eier. Fungerer ikke sånn.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #696 på: 27. Juni 2019, 11:34 »
Det er selvsagt en måte å se det på, men spørs om det blir voldsomt mye mindre TV kamper på grunn av dette

Er det ikke sånn at antall TV kamper er fordelt utover på klubbene uansett montro?

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #697 på: 27. Juni 2019, 11:46 »
Det er selvsagt en måte å se det på, men spørs om det blir voldsomt mye mindre TV kamper på grunn av dette

Er det ikke sånn at antall TV kamper er fordelt utover på klubbene uansett montro?

Husker ikke tallene, men alle klubber skal vises på TV minimum X antall ganger gjennom en sesong. Newcastle har de siste sesongene vært av klubbene som har blit vist oftere. Av klubbene bak topp 6, er vi klubben som ble vist på TV flest ganger forrige sesong mener jeg å huske fra en artikkel.

Statistikk her: https://www.planetfootball.com/quick-reads/club-by-club-a-breakdown-of-the-2018-19-premier-league-prize-money/

Newcastle hadde 19 kamper på TV, mot f.eks. Huddersfield med 8, som sikkert er minimum. Tjente med det 10 mill pund mer på TV-kamper. Så, om Ashley ser han taper 10 mill pund i året, samt mister verdifull reklametid på TV for drittsjappa si, tipper jeg han blir muggen. Topp det gjerne med tomme tribuner de kampene som sendes, og negativ publisitet, så vil han nok føle presset. Han har gjort det før.
No fate but what you make

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #698 på: 27. Juni 2019, 13:00 »
Oki, da er det den minimumskvota (8 kamper da) som er fastlåst og tildelt, og så er det evt. antall kamper utover det, som kan gå ned. Det er jo en start da om ikke annet

Leser forøverig nå at en Duncan Castles i The Daily Star mener å vite at CAshley selv har satt en deadline på to uker for noen som evt. vil kjøpe klubben denne sommeren.
Sånn direkte oversatt så betyr vel det i praksis vi kan begynne å forbrede oss på minst en sesong tl med CAshley som eier og en målsetning om minimum 40 poeng og en 17.plass.

Det er da jeg kjenner at jeg IJGEN har lyst til å gi opp og glemme hele denne klubben, men oppdager nok også denne gangen at det ikke er så enkelt.

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #699 på: 27. Juni 2019, 13:38 »
Hvorfor vet journalister at han har sagt det, hvis det eneste som kommer ut er no comment?  Rykter og spekulasjoner, oppspinn og clickbaites, det er det avisene lever av i dag. Særdeles lite fakta og realiteter.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #700 på: 27. Juni 2019, 14:44 »
"Nice-manager Patrick Vieira, Rangers-manager Steven Gerrard og Manchester City-trener Mikel Arteta er alle på listen over managere Newcastle ønsker som erstatter for Rafa Benitez, melder Telegraph.
(Daily Mail skriver at også Sean Dyche er på Newcastles ønskeliste.)"

Litt mer spennende kandidater enn det vanlige oppgulpet.. (Misforstå meg rett, ingen av disse er Rafa :'( )




TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #701 på: 27. Juni 2019, 17:50 »
Kommer Gerrard inn da er det kroken på døra for min del. Hater Liverpool like mye som jeg elsker Newcastle.
Gang hatet deres mot Ashley med 500 så er svaret Steven Gerrard for meg

Arteta er spennende. Men trolig alt for tidlig. Par sesonger til med Guardiola så blir han nok veldig bra.
« Siste redigering: 27. Juni 2019, 17:52 av TooN »

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #702 på: 27. Juni 2019, 23:05 »
Jeg begynner å tvile nå på om det blir oppkjøp. nå hører vi jo ikke noe fra Sheiken. han som hadde bekreftet at oppkjøp er under forhandlinger osv... men hva har skjedd etterpå?

Virker heller ikke ut som denne testen om eierskap osv er blitt gjort heller i følge en journalist...


Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #703 på: 28. Juni 2019, 01:11 »
ChronicleLive has been able to establish talks remain “ongoing” and a deal remains a possibility, but there is yet to be a breakthrough in discussions. #nufc


Hva nå enn det betyr...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #704 på: 28. Juni 2019, 08:57 »
ChronicleLive has been able to establish talks remain “ongoing” and a deal remains a possibility, but there is yet to be a breakthrough in discussions. #nufc


Hva nå enn det betyr...

Det betyr akkurat det som står, absolutt ingenting.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."