20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 300858 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #645 på: 24. Juni 2019, 19:28 »
Om man har noe man virkelig elsker så slipper man det når man må.

Så lenge fansen fyller stadion så vil aldri Mike selge.

Nå er dere langt på utsiden av en saklig diskusjon.
Ashley vil jo selge. Og har jo blitt enig om sum.

Ja han har røvkjørt oss, men som han har sagt tidligere ,og en ting jeg faktisk tror på er at han sier han kun selger om den nye eieren kan konkurrere med de rikeste klubbene. Oppkjøp bør være rundt hjørnet ellers tror jeg det blir krig i Newcastle.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #646 på: 24. Juni 2019, 22:13 »
Intet salg innan første kampen og eg håpar på tomme tribunar! Absolutt ingen bør gå sjå den kampen viss det ikkje ny eigar.

Vil aldri skje uansett.

Bare vent å se, 50k på første hjemmekamp uansett. Mike vet det og voldtar oss.

Akkurat dette som er trist. Så lenge folk møter opp, skjer det ingenting. Hadde tilskuertallene stupt, hadde vi sett lii action vil jeg tro. Tomme tribuner betyr at tv-selskapene velger bort Newcastle. Da brenner det på dass for scumbag of all scumbags, Mike Ashley

Fordi det er så mange tullinger over i England som ikke klarer gjennomføre en boikott om Mike så hadde onanert dem i trynet...
Veldig enkelt å sitte i Norge og fordømme folk som går på kamp hver eneste helg...

Kjempeenkelt, er jo bare gjøre det.

Om de er så blinde at de ikke ser hva de oppnår med å gjøre det så er det fortjent.
Du skjønner ikke hvor stor del av livet det er å gå på kamp for fansen. Det er der de møter venner og kjente. Det er der de slipper å tenke på hverdagsproblemer, som kan være ganske store i Newcastle...

Det er ikke fansen som er problemet, men Ashley. Han kunne ikke brydd seg mindre om folk i byen og om de møter opp på match eller ikke. Han tjener uansett pengene sine, billettinntektene er minimale sammenlignet med TV-penger.

Ein klarer jo få til større aksjoner i småklubber i Norge enn det Newcastle fansen klarer. Må være lov å kritisere fansen der borte for den ufattelige tafattheten dei har vist. Hadde ashley skjedd i Liverpool eller Man Utd ? Trur det hadde blitt meir baluba då :-X
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #647 på: 24. Juni 2019, 22:17 »
Husker da West Ham fansen hadde et raseri mot Moyes og eierene.
Året etter var Moyes borte og de har handlet ganske bra etter det.

Er en tafatt gjeng borte i Newcastle og om de skal protestere så er det alltid en "fredfull" markering. Se hvor langt en har kommet med det.


Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #648 på: 24. Juni 2019, 22:59 »
Jeg håper TooN har rett i sitt senario... Men jeg må si at jeg tror ikke en ny eier ønsker seg Bruce feks, da blir det ikke så mye bedre selv med ny eier og penger... Taktikk er viktig i fotball og der er ingen av kandidatene som er nevnt gode nok bortsett fra Mourinho og en eventuell Laurent Blanc..

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #649 på: 24. Juni 2019, 23:11 »
TooN har aldri rett i sine scenarioer. Han har alltid vært overtroisk optimist. Selv under begge nedrykkene var det bare rosenrødt helt til spikeren var banket gått inn i kista.

Å snakke om Mourinho og andre meriterte managere er helt meningsløst.


Tooner

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 4
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #650 på: 24. Juni 2019, 23:48 »
NUFC 360

@NUFC360
 18m18 minutes ago
More
The Premier League are conducting a “fit and proper test” for the proposed BZG takeover of #nufc. [@SajChowdhury]

Er det lov å håpe.....
Howay The Lads!

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #651 på: 25. Juni 2019, 00:05 »
NUFC 360

@NUFC360
 18m18 minutes ago
More
The Premier League are conducting a “fit and proper test” for the proposed BZG takeover of #nufc. [@SajChowdhury]

Er det lov å håpe.....
Det er lov, men det er ganske dumt. Vekk meg når handelen er gjennomført...

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #652 på: 25. Juni 2019, 00:19 »
TooN har aldri rett i sine scenarioer. Han har alltid vært overtroisk optimist. Selv under begge nedrykkene var det bare rosenrødt helt til spikeren var banket gått inn i kista.

Å snakke om Mourinho og andre meriterte managere er helt meningsløst.

Har har du feil. Har hatt mye rett. Blant annet med årets sesong. Der alle sa nedrykk sa jeg etter 3-4 runder hvilke 3 som rykket ned. Dro 3 av 3 😜

Prikket masse resultater også. Og nå tør jeg bette mye på at det blir oppkjøp. Alt som har skjedd henger på grep om det blir oppkjøp.
« Siste redigering: 25. Juni 2019, 00:20 av TooN »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #653 på: 25. Juni 2019, 07:09 »
Kanskje BZG signerar Rafa når dei har kjøpt klubben :-X

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #654 på: 25. Juni 2019, 07:12 »
Kanskje BZG signerar Rafa når dei har kjøpt klubben :-X

Vil være en jævlig smart måte å gjøre seg populær blant fansen i alle fall..

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #655 på: 25. Juni 2019, 08:02 »
Etter å ha lest igjennom "latest developements" i denne tråden, så sitter jeg og lurer litt på følgende:

Nøyaktig hva har det å si for oppkjøpet at Benitez og Mike Ashley IKKE klarte å komme til enighet om en ny kontrakt?
Egentlig ingen verdens ting.
Og hvem hadde vel med hånden på hjertet ærlig kunne si at man trodde (C)AShley ville gå med på Benitez sine krav for å forlenge? De som trodde på det, har ikke vært veldig oppegående de siste tolv åra for å si det sånn.

Jeg skjønner at man nærmer seg bristepunktet for å gi opp igjen nå etter mere dårlige nyheter. Men dette behøver ikke bety så veldig mye for et mulig oppkjøp. Jeg er ikke fullt så optimistisk som Toon (skulle ønske jeg var det), men kanskje litt mer nyansert.


snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #656 på: 25. Juni 2019, 08:33 »
TooN har aldri rett i sine scenarioer. Han har alltid vært overtroisk optimist. Selv under begge nedrykkene var det bare rosenrødt helt til spikeren var banket gått inn i kista.

Å snakke om Mourinho og andre meriterte managere er helt meningsløst.

 ;D ;D

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #657 på: 25. Juni 2019, 08:50 »
Kanskje BZG signerar Rafa når dei har kjøpt klubben :-X
Ikke gi meg slike forhåpninger nå...

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #658 på: 25. Juni 2019, 09:31 »
Kanskje BZG signerar Rafa når dei har kjøpt klubben :-X

Akkurat det tror ikke JEG engang. Rafa/supportere er mennesker , ikke dukker. En slik Berg og dalbane tviler jeg de utsetterfolk folk. Rafa går nok til Kina.
Kan jo tenkes at Rafa var lystenpå dobbel lønn . At han tok hatten og gikk. Han vet jo Ashley får skylden uansett hva han gjør😎

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #659 på: 25. Juni 2019, 09:39 »
Dette var dråpen som fikk det til å renne over for meg. Jeg kommer ikke til å se en eneste kamp lenger, så lenge Ashley sitter ved spakene. Har fått nok nå. Det var jo aldri planen at Ashley skulle selge denne klubben.
 Supporterne må virkelig gjøre en jobb for å gjøre det ukomfortabelt for Ashley nå. Storme banen under kamp, tenne på ting på stadion, tømme stadion under kampen. Økonomiske sanksjoner ved f.eks banestorming er det jo Ashley som må betale for til slutt. Hvis det møter opp 50 000 til kamp med Ashley som eier til Arsenalkampen fortjener de virkelig ikke bedre enn som så.